Κεφάλαιο 13

4.9K 436 58
                                    


Στην διαδρομή δεν μιλάμε καθόλου και με έχει φάει η αγωνία. Τον βλέπω πολύ σφιγμένο και δε ξέρω τι θα αντιμετωπίσω. Μόλις φτάνουμε κλείνει με δύναμη την πόρτα και πηγαινοέρχεται περνώντας τα χέρια του στα μαλλιά του. Εγώ κάθομαι στον καναπέ και μην αντέχοντας άλλο αυτή την αναμονή ξεκινάω να μιλάω.

«Μπορείς να καθίσεις σε παρακαλώ, δεν μπορώ να σε βλέπω να πας πάνω κάτω. Έλα να συζητήσουμε.»

«Τώρα λοιπόν θες να συζητήσουμε; Όταν σε είχα ρωτήσει μου είχες πει ότι δε θες να μιλάς για το παρελθόν σου. Τι άλλαξε τώρα;»

«Δε θέλω να υπάρχουν παρεξηγήσεις μεταξύ μας.»

«Δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση, όλα είναι ξεκάθαρα και φρόντισε ο Σταύρος να με ενημερώσει.»

«Ο Σταύρος μόνο μπελάδες ξέρει να προκαλεί.»

«Γιατί, επειδή λέει την αλήθεια που εσύ ήθελες να κρατήσεις κρυμμένη;»

«Τι είναι αυτά που λες; Δεν σου έχω κρύψει τίποτα.»

«Δεν νομίζω. Άμα δεν ίσχυαν αυτά που έλεγε, θα είχες φροντίσει να μου τα πεις εσύ η ίδια κι όχι να μ' αφήσεις να τα μάθω από αυτόν. Προφανώς νιώθεις ακόμα πράγματα για αυτόν και δεν ήθελες να ανοίξουμε αυτό το θέμα.»

«Δεν πας καλά, πως βγάζεις τέτοια αυθαίρετα συμπεράσματα; Δεν νιώθω τίποτα για αυτόν, εσένα αγαπάω.»

«Αν δεν αισθάνεσαι τίποτα γιατί κοκάλωσες μόλις τον είδες και δεν μπορούσες να μιλήσεις;»

«Γιατί σοκαρίστηκα που τον είδα μετά από τόσο καιρό. Είχα την εντύπωση ότι είχε φύγει οριστικά για Λονδίνο.»

«Ώστε για αυτό χωρίσατε, λόγω απόστασης; Αν δεν έφευγε δηλαδή θα ήσασταν ακόμα μαζί.»

«Καμία σχέση. Σταμάτα να κάνεις υποθέσεις και άσε με να σου εξηγήσω.»

«Για να μου χρυσώσεις το χάπι; Φαινόταν από την αρχή ότι κάποιος σε είχε πληγώσει και μόνο κάποιος που αγαπάμε μπορεί να το καταφέρει αυτό. Το θέμα είναι ότι εσύ ακόμα δεν τον έχεις ξεπεράσει. Τι ήμουν εγώ για σένα, απλά περνούσες τον χρόνο σου μέχρι να γυρίσει ο άλλος;»

«Δεν ξέρεις τι λες, η ζήλεια σε κάνει να παραλογίζεσαι.»

«Ναι, ζηλεύω γιατί εγώ σ' αντίθεση με σένα σ' αγαπώ αληθινά και το έδειξα από την αρχή.»

«Δεν μπορείς να αμφισβητείς την αγάπη μου, στην έχω δείξει τόσες φορές.»

«Αντιθέτως πάντα ήσουν επιφυλακτική και φοβόσουν να προχωρήσεις γιατί προφανώς περίμενες ακόμα τον άλλο.»

Μεγάλες ΑγάπεςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant