Waow

260 6 5
                                    

25/3-2016
1 år och 1 dag.
För 1 år och en dag sedan la jag ut mitt första kapitel här. Det är en ganska lång tid när man tänker på det :3
Under detta året har jag gått ur 7:an och börjat 8:an, jag har varit på både Sveriges största scoutläger livat och jag har varit på världens största, jamboreen. Jag har mött otroligt många vänner och jag hade till och med en pojkvän i 7 månader (Ja han gjorde slut för två månader sedan). Jag har åkt med till Liljas sommarstuga och Lava fick en pojkvän nyligen :D Min klass och jag skapade och framförde en egenskriven musikal på 2 månaders tid (jag spelade lärare B) ) så jag har haft ett fantastiskt år.
Just när jag skriver detta så sitter jag och ser på Göteborgs horseshow, jag fick biljett av mamma eftersom hon volontärarbetar på ackrediteringen. Även med alla med och motgångar så tycker jag att jag har det bra, och jag kommer nog att fortsätta på denna dagboken. Tack till alla som har gillat, lagt till, kommenterat och läst. Jag kan faktiskt inte riktigt smälta att denna historien har fått 12,9 tusen läsningar. Det var ju bara ett år sedan då jag satt hemma med Chrystal och blev överlycklig av 24 reads.  Tack till alla vänner som jag har fått och förhoppningsvis fortsätter ha.
Nu ska jag fortsätta mitt liv! (Kanske här, kanske i en till bok)
//Med magiska hälsningar Miyu =^.^=

En riktig dagbokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang