Ja, jag vet att det är namnet på hur jordens världsdelar såg ut när de för lääääänge sedan satt ihop men i detta fallet så har det en annan mening :P
03/02-201607:35 far jag ur sängen och för första gången i år så är det ganska ljust såhär tidigt^-^ iallafall vad jag vet :3
När klockan är 8:20 har jag hunnit äta, packa och se ett avsnitt av DRAMAtical murdurer innan jag lämnar huset för att ta mig till skolan. Fysikläraren sa ju till oss igår att hon skippar lektionen eftersom vi ändå bara skulle sitta och läsa, och det kan vi lika gärna göra hemma! Eller inte, vi vaknar ju inte vid 6:15 för att plugga i en timma innan skolan för att ta igen lektionen man slapp. Eller? :3
I skolan är de flesta där tidigt till första lektionen som är engelska^^. Av någon ännuokänd anledning så kom inte läraren så vi hade håltimma. Från första lektionen. Om vi hade vetat det så hade vi börjat fricking 10:30 istället för 9:25. Urgh >.< I väntan spelar vi dock quizzet jag gjorde på kahoot igår :P så det är rätt kul ändå.
Svenskan går åt till att jobba på musikalen vilket gick super! Vi får massa gjort och dessutom så matchar vi scenernas slut och början med varandra ^-^
Därefter är det lunch (Yepp hittills har jag haft en lektion innan lunch xD) som följs av en matte och en spanska lektion. De båda lektionerna leder till en till musikal lektion på musiken som också blir bra^^ vi sjunger mest, men gör också annat som att fundera på kläder till scenerna. Lava är smått besatt av att en grupp borde ha peruker på sig heltiden och de ska vara rädda för att visa sin riktiga hårfärg. Det ända problemet för mig med det är att hon och jag är de ända som har peruker i klassen (vad jag vet) och jag vågar inte lita på resten av klassen tillräckligt för att vilja låna ut de två jag har.Efter musiken så slutar vi, Lava och Lilja går hem med resten av klassen men jag, Nila och Miranda stannar kvar. Vi tre ska nämligen vara med i Sveriges matte tävling; Pangea. Vi får 60 minuter på oss att lösa 20 matte problem och det ända vi har är är penna och sudd. Det går rätt bra för mig på första halvan, men det blir svårare och svårare för varje fråga. Tillslut lämnar jag 3 svar tomma och flera är jag osäker på. Miranda och jag svarar olika på andra halvan så vi går hem med varsin klump i magen.
Hemma blir det tacos till middag och plugg resten av kvällen förutom en lång promenad med hunden och en semla.
Nu ska jag dock sova.
Godnatt =^.^=
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En riktig dagbok
Kurgu OlmayanVälkommen! Här har du nyckeln till min dagbok och mina gömda tankar. Hoppas att du inte känner mig på riktigt för då kommer du antagligen inte se mig på samma sätt igen.