I år det vill säga :3
30/12-2015
"Woshhhhhhh" låter det när någon i köket sätter vattenkranen på lite för höt tryck. Från min synvinkel åtminstone. Om personens mål var att väcka mig så har denne lyckats.
Ganska piggt så tar jag på mig den långa, röda morgonrocken som hänger bakom dörren och går ut till mamma och pappa. De visar sug att pappa var denna "personen" som väckte mig aka skulle koka ägg. Mamma står vid brödrosten och snart har alla marmelad beklädda smörgåsar på våra tallrikar. Vi fixar dock inget mer än ett ägg till Chrystal i förväg eftersom hon kommer att sova en stund till.Jag tar upp datorn och kollar mail samt läser. Jag har fastnat för en. Riktigt gammal manga, glass mask, och den är såååå bra ^-^. Jag hittade den genom att det fanns en referens till den i en av mina favomangas (Skip-beat!). Och som jag har läst av den. Åtminstone någon gång varje dag så läser jag lite ut den under skolveckorna, men nu under lovet, så läser jag gärna timmar i sträck. Den är sanslöst bra om man gillar drama och skådespelare ^^.
Innan lunch så åker mamma och pappa till en affär lite närmre än centrum men eftersom de är borta ett tag så vill de att jag och Chrystal ska ta en längre promenad med hunden. Yay. (I det ögonblicket jag skriver så får jag en stund med svårigheter från att lämna skrivstil och fetstil läge eftersom den funktionen jäklas med mig XD). Efter ett tag så går vi faktiskt promenaden och på vägen hem igen så kör mina föräldrar förbi oss. Resten av biten hem så citerar jag och Chrystal Galenskaparnas scener i bergsbestigarna. Det är en skön komedi :3 och vi kan den nästan utantill båda två.
Under lunch som består av (surprise) pasta och köttfärssås så ser hela familjen Star wars 5 och njuter sedan av chips till det. Nu är det bara en film kvar tills vi kan se den nyaste! :D
Det är ganska lite saker som händer med tanke på att det är liv och tja, det är då jag och andra i min ålder antingen går på högvarv och springer dagarna i ända med saker som ska göras eller går i dvala. Jag gjorde det senare :3 om jag gör något produktivt så går jag nog ut med hunden, plockar ur diskmaskin, spelar ukulele, gör armband, viker tvätt eller städar. Nu bör jag tänker efter så finns det rätt mycket som skulle behöva göras. Hehe... vi fortsätter :)Resten av dagen går åt till... spel? Eller att läsa skulle jag tro, det är ingen större skillnad från de tidigare dagarna.
På kvällen gör vi hamburgare och nu klockan 23:59 så ska jag sova^^
Godnatt =^.^=
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En riktig dagbok
Kurgu OlmayanVälkommen! Här har du nyckeln till min dagbok och mina gömda tankar. Hoppas att du inte känner mig på riktigt för då kommer du antagligen inte se mig på samma sätt igen.