I Love My Job, And I Love You
Hee!! Dit is een fanfictie over Niall Horan :) ik hoop dat jullie het verhaal leuk zullen vinden ;) Enjoy!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het verhaal gaat over Megan. Megan is een meisje van 18 die net haar studie Visagie heeft afgerond. Ze komt oorspronkelijk uit Nederland, maar moest voor haar studie naar Londen verhuizen. Hier woont ze nu al 1 jaar. En ze heeft ook net te horen gekregen dat ze een baantje heeft, en daar ga ik nu verder.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Megan's P.O.V*
Ik schrik wakker. Het is al 9.00 uur! En ik moet om 10.00 bij mijn afspraak zijn. Ik ontmoet vandaag diegene waar ik ga werken. Het enige wat ik weet is dat ik mee moet op tournee, dus ik ben benieuwd wie het is.
Snel spring ik onder de douche, trek mijn mooiste kleren aan en doe mijn haar en make-up.
De taxi had ik gisteren al besteld. Hij toetert ongeduldig. Snel drink ik mijn glas water op en loop naar buiten. De chauffeur tikt verontwaardigd op zijn horloge. "Ja man, ik weet ook wel dat ik laat ben", denk ik bij mezelf. Snel stap ik in. Hij begint meteen te rijden.
Na een kwartiertje rijden zijn we er. De taxi stopt bij een grote villa. Moet ik hier zijn? Ik geef de chauffeur het geld en stap uit. Wow, dit is een mooie villa!
De voordeur gaat al open. 'Hello! You are Megan?' Vraagt hij. 'Yes, I am.' 'Oke, nice to meet you. I'm Rob. I'm the manager of One Direction.'
In mezelf heb ik even een OMG momentje. Ga ik werken voor One Direction?
'Wow, I didn't know that I was gonna work for 1D...' vertel ik stamelend. Hij kijkt me lachend aan. 'Yes you are, darling! Please follow me.'
Verbaast loop ik achter hem de villa binnen. Als ik eenmaal binnen ben heb ik weer een OMG momentje. Het is zo'n mooi huis!! Al snel hoor ik gejuich.
'Oh, I think that the boys are playing a game..' Rob schudt zijn hoofd. Ik moet lachen om zijn reactie. Hij loopt weer verder. Nu naar de kamer van het gejuich.
*Niall's P.O.V*
Ik hoor Zayn zeggen dat Rob buiten met een meisje staat te praten. Mij boeit het niets. Ik moet deze ronde winnen van Louis. Net op het moment dat de voordeur dicht slaat, win ik. Ik begin kei hard te juichen. Yes! Ik heb gewonnen! Ik draai me met een grote grijns om naar de deur. Die grijns verdwijnt in een lieve glimlach. Wow, dat meisje ziet er leuk uit...
'Boys, this is Megan. She is here to do your hair and stuff like that. Lou wants some more time for her and her family. So, here's Megan!' vertelt Rob.
Volgens mij staar ik haar aan, want ze wordt langzaam rood en lacht verlegen naar me.
Louis stapt als eerste naar voren. 'Hello, I'm Louis. Nice to meet you!'
Dan geeft Zayn haar een hand. 'Hi, I'm Zayn.' Dan Liam en Harry. Louis geeft me een por. Oh ja, ik moet me ook nog voorstellen... 'Hi, I'm Niall.'
*Megan's P.O.V.*
Niall staart me aan. Ik voel dat ik begin te blozen. Goshh, waarom gebeurt me dit nu? Rob stelt me voor aan de jongens en de jongens stellen zich voor aan mij.
'So, yeah, I'm Megan.' zeg ik maar als ze allemaal klaar zijn met voorstellen. Niall kijkt me nog steeds aan. Ik voel weer dat ik begin te blozen.
Louis tikt Niall weer aan. Hij wil verder met het spel. Rob vraagt of ik met hem mee wil gaan, hij wil me aan de rest voorstellen. Harry komt ook mee.
'Rob, is that you?' hoor ik opeens een stem roepen.
'Yes Lou, I'm here with Megan. Oh and Harry..' Hij loopt door de keuken binnen.
'Hawweh!!' Een klein schattig meisje roept Harry. 'Hi Lux, are you here with your mommy?' Het meisje begint te lachen. De moeder staat op en stelt zichzelf voor als Lou. 'So you're Megan? Nice to meet you. You have to gonna work with me the hole time,' zegt ze.
'Haha, yes I'm Megan. Maar ik dacht dat je meer tijd ging doorbrengen met de gezin?' Vroeg ik.
'Oh, yes I will do that also. Maar ik ga je in het begin helpen. De jongens zijn niet altijd even gemakkelijk.' Lou begint te lachen.
'I've heard that, Lou,' zegt Harry lachend, boos. 'Haha, but yeah, it's true Megan. We're not the hole time lovely boys.'
Ik lach. Lux begint ook te lachen. Ze is zo lief. Harry pakt haar op zijn arm en neemt haar mee naar buiten.
Voor de rest spreek ik nog wat dingen af met Rob en Lou. Het zijn allebei heel aardige mensen. Iedereen trouwens, die ik vandaag heb leren kennen.
Ik neem weer afscheid van de jongens. Morgen ga ik voor het eerste werken. Ze hebben dan een interview en ik moet helpen met klaarmaken.
*Niall's P.O.V*
'So, that was Megan. She is a very pretty girl.' Louis kijkt me lachend aan. 'Huh, what do you mean?' Vraag ik hem. 'You know exactly what I mean. You like her!'
Ik gooi een kussen naar zijn hoofd.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Please vote en comment als jullie mijn verhaal leuk vinden!! Hihii xx
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...