Hoofdstuk 38

1.4K 42 4
                                    

Ik word wakker doordat iemand op de deur klopt. Ofja, dat dacht ik. Ik dacht dat ik iemand hoorde kloppen. Maar dat zal wel niet.

Ik wil me uitrekken, maar merk dan dat dat niet gaat. Want ja, je kunt je niet uitrekken als iemand zijn armen om je heen heeft geslagen. Wait a minute.. Ik kijk omlaag. Ik draag helemaal niets!! Nou ja, alleen mijn BH en een slipje. Ik kijk voorzichtig naar Niall. Hij draagt ook nog een onderbroek. Dus we hebben wel nog wat aangedaan. Dan herinner ik me weer de vorige avond. En ik kan je zeggen, die was perfect. In het begin deed het een beetje pijn. Maar dat voel je al snel genoeg niet meer. Gelukkig maar, want anders kun je niet genieten. En dat is toch wel belangrijk op zo'n avond.

*Niall's P.O.V*

Ik word wakker doordat iemand mijn armen beweegt. Ik open mijn ogen en zie dat Megan me aan het aankijken is. Ik glimlach en druk mijn lippen op die van haar. Maar zonder dat ze het merkt ga ik met mijn handen naar haar buik. En dan...

'KIETELDOOD!!!!'

Megan gilt het uit. Ik begin kei hard te lachen, en kom niet meer bij. Megan rent weg van het bed, maar is net te langzaam voor mij. Ik grijp haar arm vast en hou haar dan in een houdgreep vast. Wel zo dat ik haar nog kan kietelen. Ze gilt het uit.

En zonder dat we het merken, zijn Liam en Zayn binnen gekomen. Ze staan zich dood te lachen in de deur opening. Maar dat horen we niet, omdat ik ook kei hard lach en Megan nog een beetje aan het gillen is. Pas als ik ophou met kietelen en Megan begin te knuffelen valt het me op dat ik nog gelach hoor. Ik draai me verschrikt om, en Megan geeft ook van schrik een gilletje.

'So, that was a great night. I guess?', zegt Zayn dan.

Ik merk dat ik begin te blozen, en als ik naar Megan kijk. Ja, die is ook lichtjes rood.

'But, we are only here to say that we are leaving in an hour. So, we see you then in the lobby.' Liam knipoogt nog en dan lopen ze weg.

Megan proest het uit en ik begin ook kei hard te lachen.

'Should we take a shower and then eat something?', stel ik voor. Ze kan alleen nog maar knikken.

'Okay, I'll start with showering.'

Ik draai me om, en raak wat kleren bij elkaar die ik kan aandoen.

Een klein uurtje later staan we in de lobby van het hotel te wachten. Met al onze koffers. Ugh, ik haat het om met mijn koffers te slepen. Gelukkig hoeven we lang te wachten en nemen andere mensen onze koffers mee. Maar alleen van onze kamer tot hier, slepen met onze koffers, haat ik.

En Liam en Zayn kijken ons ook de hele tijd aan. Het irriteert me een beetje. Ook zeggen ze de hele tijd dingen, maar als je niet weet waar het over gaat snap je het ook niet. Dat is wel grappig, want Louis en Harry snappen het totaal niet.

'Megan, are you coming?', vraagt Paul.

'What? Oh yes. Just wait a second,' antwoordt Megan. Ze draait zich om naar mij.

'Sorry sweet, but I already have to leave.' Ze kijkt me verdrietig aan. Maar het moet. We vertrekken in groepen naar het vliegveld, en Megan zit in de eerste groep. En ik in de tweede.

'It's alright, I see you at the airport back.' Ik geef haar een kus op haar neus en knuffel haar nog een keer. Dan loopt ze samen met Paul naar buiten, de drukke menigte in. Ik kijk haar na.

'Man, you're really in love..', hoor ik Liam zeggen. Ik kijk verward om.

'What do you mean?'

'You see here now for, what should I say, 15 minutes, not. And you're almost in tears. You're very softy.'

Ik kijk hem kwaad aan. Dan begint hij te lachen.

'I'm just kidding. I would do the same if my girl would go with us on tour.'

Dan begin ik ook te lachen. Ja, ik ben de enigste die zijn vriendin mee heeft op tour. Alhoewel, ik verwacht dat we binnenkort ook te horen krijgen dat Harry en Magalie wat hebben. Ik bedoel, ze zijn zoenend betrapt. Ach ja, we zien wel.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wiehoe!!!!!

4,53 K reads! Thank you so much!!! Ik vind het echt geweldig hoeveel jullie mijn verhaal lezen!!

Enn, ik hoop dat 2014 nog beter wordt! Ik heb wel al een aantal punten, die gaan gebeuren waar ik heel blij mee ben! En ook mijn voornemens ;)

~IK GA NAAR HET FACKING ONE DIRECTION CONCERT!!!!!!!

~Ik ga gezonder leven, proberen in ieder geval!

~Schrijven! Ik ga misschien ook nog een nieuw boek schrijven! Want ja, aan dit boek moet ooit een einde komen....

~Meer helpen thuis, in het huishouden ;)

Dus lieve Mofos, ik wens jullie een fijne jaarwisseling en kijk uit met het vuurwerk.

En alvast, HAPPY NEWYEAR!!!!!!

Lots of Love! X Anke

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu