Ik voel me zo schuldig.. Sorry lieve lezers, dat ik niets heb gepost..
Ik had totaal geen inspiratie
Ik was kapot moe afgelopen week
School zat tegen
Veel moeten trainen en heb dit weekend wedstrijden gehad
Conclusie... Sorryy!!
Ik wil zeker proberen om nu weer standaard woensdag en zondag te uploaden! I promise!
Maar wel super bedankt voor alle reads!!! 11,4 K!!!!! Thank you!!!
Dan hier het stukje van vandaag, niet erg lang.. Maar goed, beter dan niets.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Ik ga nu per hoofdstuk een week vooruit, dus een week dichterbij de bruiloft~
*Niall's P.O.V*
Gisteren was de begrafenis van Granny Elisa. Het was een mooie dienst. Eleanor heeft gezegd dat het gebeurd is, en dat we nu verder moeten gaan. Ze heeft volgens mij zelf teveel verdriet, dat zie ik aan haar gedrag. Ze is stiller, en gedraagt zich netjes. Hopelijk gaat dat snel over, want om haar zo aan te zien, is niet leuk. Totaal niet leuk. Maar we gaan verder, want dat is wat iedereen wil.Vanavond komt iedereen bij ons slapen, een avondje party dus. Ik en Megan zijn al sinds vanmorgen bezig om ons huis te poetsen. Megan is bezig met keuken en de badkamer, terwijl ik de woonkamer helemaal poets. En het is geen overbodige luxe, om het huis een keer grondig op zijn kop te zetten.
Ik zet net de stofzuiger uit als Megan mij van achter knuffelt.
'Hey babe,' zeg ik.
'Hi Niall, I'm finished, and you?'
'I just have to put this away and then I'm ready too.'
'Perfect, because I wanted to take a shower.'
'And, you mean.. Together?'
'If you want that, okay.'
Ik glimlach. Ze is vrijer geworden in haar doen. Eerder was ze nog wat teruggetrokken als het om zo'n dingen als dit ging. Ze is uit haar schulp gestapt.
Ik loop haar achterna, zonder nog aan de stofzuiger te denken. Dat kom later wel.Ik zit op de bank met een kop chocomelk, als de bel gaat. Megan is net op weg naar de keuken, dus ze maakt een omweg om de deur open te maken. Ik hoor Magalie en Harry. Ze zijn vroeg, we verwachtten iedereen pas over een half uur.
Als ze binnenkomen sta ik toch maar even op. Wel zo netjes.
'Hey Niall! Good to see you!' Harry geeft me een knuffel. Dan geeft Magalie mij ook een knuffel. Ze heeft een grote tas bij zich.
'What's inside of that huge bag?'
'Hmm, that's a surprise!', zegt ze geheimzinnig. Ik kijk haar met een puppy-blik aan, maar het helpt niet. Ze gaat snel de tas in de hal neerzetten voordat ik verder kan vragen. Dan loopt ze de keuken in om Megan te helpen. Harry ploft naast me neer, en kijkt naar de televisie. Zo hebben we gezeten totdat de meiden terugkwamen.
'Niall, be nice and turn the TV off.' Megan kijkt me streng aan. Ze haat het om televisie te kijken als er bezoek is. Ookal zijn het Harry en Magalie, ze haat het.
'Magalie, are you going with me, wednesday, to find my perfect dress?'
'Yes, ofcourse!' Ze glimlacht. Ik en Harry kijken hun verbaasd aan. Waar hebben die het over? Een jurk? Bedoelen ze de trouwjurk?
'Do you mean the weddingdress?', vraagt Harry dan.
'Yes, what else?' Megan kijkt hem raar aan.
Een half uur later is iedereen gearriveerd. Zayn, Perrie, Liam, Sophia, Louis en Eleanor. Perrie heeft cupcakes meegenomen, dus die zijn we lekker aan het opeten. Ze heeft ze ook mooi versierd.
'Should we play Just Dance?', zegt Megan dan.
'Perfect idea!' Iedereen staat vrolijk op en helpt mee om plaats te maken in de woonkamer. Eleanor en Sophia ruimen de bordjes op en nemen flessen drank en glazen mee terug. We zijn nu natuurlijk allemaal volwassen, dus we mogen drinken.
Ik zet de TV aan en pak een controller. Liam pakt er ook een, dus wij gaan tegen elkaar dansen. Ik ben benieuwd. De rest is op de bank of op een stoel gaan zitten.
'Which song?', vraag ik aan hem. Hij haalt zijn schouders op, dus ik kies maar een random liedje. En puur toeval, het is Kiss You.*Megan's P.O.V*
Ik zit gezellig met Eleanor en Louis op de bank terwijl Niall en Liam aan het dansen zijn. Ik neem een slokje van mijn wijn, die heerlijk is. Normaal drink ik niet echt wijn, maar deze is wel heel lekker! Dan herinner ik mij iets. Ik buig me naar Eleanor, want de TV staat erg hard.
'El, do you wanna go with me and the other girls shopping Wednesday? For my weddingdress?' Ze reageert heel enthousiast.
'Yes! It will be fun!' Ze kijkt me blij aan.
'Okay, perfect! I'll text you the details.'
'Okayy.'
Ik richt mijn aandacht weer op Niall en Liam. Liam is aan het winnen, maar hij kan ook wel goed dansen! Ik lach me dood om Niall's dancemoves. Gewoon geweldig! Hij doet enorm zijn best, alleen werkt het niet zo..
Als ze klaar zijn ploft Niall naast me op de bank neer. Zijn hoofd glimt een beetje, maar dat maakt niets uit. Hij slaat zijn arm om mijn schouder en geeft mij een zoen. Ik merk dat hij al wat op heeft. Hij reageert altijd vrij snel op alcohol.
'Don't you think that I was good?' Hij kijkt me met een grote grijns aan.
'You were perfect!'
'Thank you!' Hij drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik open langzaam mijn mond en laat hem toe. Ik vergeet even de anderen die nog volop aan het dansen zijn. Totdat Louis ons ziet.
'Niall! Megan! Get a room! Dear god..'
Ik maak me los van Niall en kijk hem boos aan.
'Don't talk like that, Tommo!' Ik spring op hem en begin hem te kietelen, iets waar hij niet tegen kan. Hij gilt het uit, en hard ook nog. Ik grijp naar mijn oren, iets wat ik niet had moeten doen. Hij neemt wraak. En ik kan ook niet tegen kietelen..We zitten in een kring op de grond. In het midden ligt een lege bierfles. Allemaal zijn we behoorlijk dronken. Harry draait net aan de fles, en hij wijst naar Louis. We beginnen met zijn alle te joelen en Harry grinnikt en kruipt naar Louis. Hij geeft hem een bescheiden kusje, wat er heel lief uitziet. Dan kruipt hij terug. Nu draait Louis aan de fles, en hij heeft geluk. De fles wijst naar Eleanor, die naast hem zit. Hij kijkt haar lief aan en geeft haar dan een zoen. Wat uiteindelijk eindigt in een flinke tongzoen. We moeten hun uit elkaar trekken, omdat we verder willen. Eleanor heeft er rode wangen van gekregen. En als zij aan de fles draait, wijst hij naar mij. Ik kijk verbaasd naar Eleanor, maar ik vind het niet erg. We zijn kei goed bevriend, en beide redelijk dronken. Ze komt op me af en geeft mij een kus. Een flinke, geen tongzoen, maar wel een flinke. Ik giechel en val dan achterover van het lachen. Ik kom niet meer bij, dus sluit ik mijn ogen even. Maar het blijft zwart..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alsjeblieft!
Wat denk je trouwens? Dat er gaat gebeuren?
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
Hayran KurguHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...