*Megan's P.O.V*
Met barstende hoofdpijn stap ik onder de douche. Vrijgezellenfeestjes zijn leuk, maar de ochtend daarna.. Pfoe..
Ik laat de warme stralen over mijn lichaam lopen en maak mijn haren ook nat. Dan pak ik mijn favoriete shampoo en doe wat in mijn haren. Terwijl ik het laat intrekken poets ik mijn tanden. Ja, ik poets mijn tanden onder de douche. Gewoonte, en het bespaart tijd. Dan spoel ik mijn haren uit en doe een haarmasker in. Nu is het tijd voor de scheerbeurt.. Ugh, ik haat dit.. Dan nog even een douchegel gebruiken en mijn haren goed uitspoelen. Ik zet de kraan uit en stap snel uit de douche en droog me af. Ik draai mijn haren in een handdoek en doe alleen mijn undies aan. Daarover mijn fel roze badjas, en dan, klaar. Wel smeer ik mijn lichaam nog even in met een bodybutter, om mijn huid niet te laten uitdrogen. En natuurlijk ook mijn gezicht, met mijn dagcréme.
In de slaapkamer doe ik mijn teenslippers aan en loop dan zo naar de keuken. Daar smeer ik een boterham en doe wat yoghurt met muesli in een kom. Ik zet het op het aanrecht neer en maak dan nog een mok koffie voor mijzelf, met heel veel suiker.
Ik ga met een zucht zitten en zet dan mijn telefoon aan. Terwijl hij opstart begin ik met eten. Het is lekker rustig in huis, geen Niall, geen andere mensen. Alleen ik.Ik zit zo te dagdromen dat ik nog niet eens merk dat mijn telefoon afgaat. Net op het laatste moment kan ik nog oppakken.
'Hello?'
'Hi darling!'
'Oh, hi Niall!'
'Did you sleep well?'
'Yes, but I have a headache..'
'Aii... Was it a good party last night?'
'Pretty good yes!'
'Good to hear. But sweet, I'll see you tonight. I have to go now.'
'Alright, bye bye prince.'
'Byee!'
Ik kijk glimlachend naar het scherm. Hij is zo lief. We hebben nog geen minuut gebeld, maar hij belt in ieder geval even. Het is fijn om zijn stem weer te horen. En vanavond zie ik hem weer. Ik vlieg straks naar Ierland over, met de meiden. Ik heb Niall al een week niet gezien, alleen gesproken via de telefoon. Ik mis hem wel..
Maar nu moet ik niet verder hier blijven zitten, ik moet actie ondernemen. Ik moet nog mijn koffers inpakken, en het huis een beetje netjes achterlaten.
Ik kijk op de klok. Om vijf uur komt Eleanor mij ophalen, en het is nu twee uur. Ik heb dus drie uur de tijd om me helemaal klaar te maken. Ik begin maar met mijn haar, en make-up. Oh ja, kleren aantrekken lijkt me ook wel handig.
Ik ruim eerst mijn ontbijtspullen op en zet de vaatwasser aan. Dan loop ik naar de slaapkamer om me om te kleden. Ik sta twijfelt in de walk-in-closet, zoeken naar wat ik aan kan trekken. Dan besluit ik om een zwarte skinny jeans aan te trekken met een babyblauw shirtje en mijn blauwe vans. De perfect combinatie.
Ik doe nog wat mascara en wat lipgloss op en klaar ben ik! Met een tevreden gevoel kijk ik in de spiegel. Zo, dan kan ik nu mijn koffers gaan inpakken. En ik moet veel inpakken, want 2 dagen na de bruiloft gaan ik en Niall op huwelijksreis. En daarvoor moet ik nu al gaan inpakken.Een koffer is klaar. Daar heb ik alle spullen voor de bruiloft ingedaan. Nu nog mijn andere twee koffers, voor de reis. Ik kijk in de kast wat ik allemaal kan meenemen. We gaan naar een warm land, dus shirtjes en korte kleren lijkt me wel handig. Ik pak gewoon vanalles uit de kast en leg het op het bed neer. Nu nog wat broeken en schoenen. Hmm, moeilijk.. Uiteindelijk beslis ik om mijn Vans mee te nemen en nog wat sandalen, en niet te vergeten, pumps. Ook pak ik nog 3 jurkjes en wat accessoires.
In de aller laatste koffer, die ook veel kleiner is, doe ik mijn verzorgingsspullen, en nog de accessoires. Die paste net niet in de andere koffer. Natuurlijk neem ik ook mijn laptop mee, dus die stop ik er ook in.
Twee uur later staan mijn koffers netjes in de hal te wachten, totdat ik ga vertrekken. Eigenlijk zou ik niet met zoveel spullen mogen reizen, dus daarom neemt Magalie een koffer van mij mee in het vliegtuig. Ze zei dat ze maar een koffer nodig had, en je mag er maximaal twee meenemen als bagage. Handig!Ik plof op de bank neer met een kommetje fruit. Ik heb nog een uur de tijd om het huis netjes achter te laten. Maar eerst even dit opeten. Ondertussen zet ik de TV aan, zodat ik een beetje kan relaxen. Er is niet veel op, dus ik zet hem al snel weer uit. Mijn fruit heb ik ook zo op, dus ik kan beginnen met schoonmaken. Naja, schoonmaken.. Eerder opruimen. Ik begin met de vaatwasser uit te ruimen. Met de muziek hard aan gaat het sneller, dus plug ik mijn iPhone in de stereoinstallatie, die door het hele huis gaat.
Zingend doe ik de vaatwasser open en zet alles terug op zijn plaats. Zo gedaan, dus dan ruim ik de rest van de keuken ook maar op. Dan de woonkamer nog een beetje. Tenslotte nog de slaapkamer, die niet echt rommelig is.
Precies om 5 voor 5 ben ik klaar. Pfff. Dat lucht op!
Ik spuit nog een beetje deo op en dan doe ik alle spullen die ik nodig heb in het vliegtuig in mijn handtas. Paspoort, oortjes, deodorant, portemonnee en natuurlijk mijn telefoon.
Net als ik mijn tas dichtrits, gaat de bel. Ik kijk op de monitor wie er staat. Jaa, wij hebben camera bij onze voordeur hangen. Er komen vaak genoeg creapy mensen voorbij die hier helemaal niets te zoeken hebben. Maar nu staat Eleanor te wachten. Omdat ze weet dat er een camera hangt, zwaait ze er vrolijk naar.
Ik doe snel de deur open, zodat ze me kan helpen met mijn koffers.
'Hello Megan! Wow! You look good!'
'Ah thank you! Can you help me?'
'Yes sure! These suitcases?'
Ik knik. Eleanor pakt gelijk mijn felroze met de trouwspullen en de kleine lichtpaarse. Zelf controleer ik nog even of ik alles mee heb, en of alle lampen uit zijn. Dan trek ik mijn jasje aan en pak mijn babyblauwe koffer. Ik trek de voordeur achter mij dicht en sluit hem goed af. Eleanor komt alweer op mij af en pakt de koffer van mij over. De taxichauffeur laadt alles in, heel netjes en voorzichtig, wat ik fijn vind.
Ik kijk nog een keer om naar het huis en loop dan naar de auto. Ik stap samen met Eleanor in en dan rijden we weg.'Finally, stupid passcontrol..', gromt Sophia. Ik schiet in de lach. Het duurde inderdaad lang voordat we door de douane heen waren. Maar goed, nu staan we hier en vertrekt ons vliegtuig over een half uur. Ik besluit Niall nog even te bellen.
Ik toets zijn nummer in en hou mijn telefoon bij mijn oor. Ik hoor de toon overgaan, en dan hoor ik zijn zachte stem.
'Hi Megan!'
'Hello sweet!'
'Megan, how are you?'
'I'm fine. I thought, let's call you because we're going to fly in 30 minutes.'
'Ah, that's sweet. Have a good flight!'
'Sure! I'm with the girls!'
'Okay, then you will have a nice flight!'
'I know!'
'I'll pick you up at the airport in Dublin.'
'Thank you, but I have to go now. The girls want to go to a little shop here.'
'Alright, have fun babe.'
'Thank you! Bye, love you.'
'Love you too!'
Ik stop mijn telefoon terug in mijn tas en loop naar de meiden toe, die een eind verderop staan te wachten. Met z'n alle lopen we naar de Victoria Secret, die een klein winkeltje heeft op het vliegveld.Ik doe mijn gordel weer los, we zijn geland. Eleanor schudt Perrie wakker, die in slaap is gevallen tijdens de reis. We moeten allemaal lachen om haar gezicht, ze kijkt namelijk een beetje duf..
Een voor een stappen we het vliegtuig uit. Er komen een aantal bodyguards op ons af. Niall, schiet meteen door mijn hoofd. Hij is zo zorgzaam als het om veiligheid gaat. Ook zie ik Paul ertussen lopen. Ik zwaai naar hem en hij komt direct naar mij toe.
'Hello Megan! Did you have a nice flight?'
'Hi Paul! Yes, I did. How are you?'
'I'm fine, but.. There are a lot of screaming girls outside.. That's the reason that we are here.'
'Oh great.' Ik zucht diep. Dit had ik nog net even nodig. Gillende fans. Normaal gesproken vind ik het niet erg, maar nu wil ik naar Niall toe.
Gelukkig zie ik Niall al ergens staan, ik hoef dus niet lang meer te wachten. Ik ren op hem af en geef hem een knuffel. Hij kijkt me verrast aan, maar knuffelt me dan terug. Dit geeft mij een goed gevoel. Ik ruik zijn vertrouwde geur, en geniet van zijn beroemde Horan-hugg..
My boy..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zo, nu wel weer een hoofdstuk online op woensdag! Jullie verdienen het!
Ik schrijf nog 1 hoofdstuk voor de bruiloft, maar dan gaat het echt gebeuren.. De bruiloft!!
Ik vind het zelf heel spannend om er over te schrijven (okay dat klinkt raar) maar het is wel zo! Maar dat betekent ook dat het boek bijna ten einde is..
Ik vroeg me trouwens af wie allemaal mijn verhaal leest... Zouden jullie een comment willen achterlaten met jullie naam, leeftijd en uit welk land je komt? Miss ook leuk welke provincie :)
En ook wat jullie van mijn verhaal vinden???
Oeeehhh, willen jullie ook zeggen wat jullie van het vervolgboek vinden/verwachten?? HihiiiIedereen die een zo'n ^^ comment achter laat, geef ik een shoutout in het volgende hoofdstuk!
Lukt het jullie om 30 votes te verzamelen en 7 comments?? Good luck!!
Lots of love xxx
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanficHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...