Ik zucht. Waarom? Waarom gaat die verschrikkelijke wekker nu af? Ik wil nog slapen. Dan bedenk ik me opeens dat ik vandaag naar de geboorteplaats van Megan ga. Ik ben direct klaar wakker. Alleen, waar is Megan? Dan hoor ik geluid vanuit de badkamer. Ze zal zich wel aan het douchen zijn. Ik sluit nog even mijn ogen, het licht is erg fel in de kamer. Hebben we gisteravond de gordijnen niet dicht gedaan? Denk het van niet.. En zonder dat ik het merk val ik weer in slaap...
'Niall!! Wake up you lazy ass!!'
Versufte open ik mijn ogen. 'What's wrong, Megan?'
'What's wrong?! We have ten minutes to get ready!'
Ik schiet omhoog. Fack, ik ben weer in slaap gevallen. Dat was niet de bedoeling van even mijn ogen dicht doen.. Snel sta ik op voordat Megan weer wat tegen me zegt. Ik schiet in een spijkerbroek, trek een shirt aan en een vest daaroverheen. Ik doe een paar sokken aan en dan mijn schoenen. Ik pak mijn telefoon en doe die in mijn zak.
Ik vlieg naar de badkamer en poets mijn tanden snel. Ik fix mijn haar en stap tevreden naar buiten. Megan is net bezig met haar make-up.
'Megan, I'm ready.'
Ze kijkt me van top tot teen aan.
'Niall, do you really wanna wear that?' Ze wijst naar mijn vest.
'Yes, why not?'
'Because, it's.. I really love that jacket, but please, it doesn't match with your pair of jeans. Do you have your baseball jacket with you?'
'Yes, why?'
'Put that on. That's much better.'
Ik haal mijn schouders op en begin met zoeken naar mijn baseball vest. Al snel heb ik het gevonden en doe het aan.
'Yes, that's much better,' hoor ik Megan zeggen.
'Perfect, but.. I need food, right now.'
'Take something from downstairs. We have to go now.'
'Okay.'
Met z'n tweeën lopen we naar de lift. Het is vroeg in de ochtend, dus de lift is uitgestorven. Dan herinner ik me iets.
'Megan?'
Ze draait haar hoofd zodat ze mij aankijkt. Ik buig direct naar voren. Ik heb haar nog geen zoen gegeven. Ze giechelt.
'Niall?'
'Yes?'
'I love you.'
'I love you more, sweet.'
'Oh.'
*Megan's P.O.V*
Wow, er is totaal niets veranderd hier. Alles staat nog waar het stond toen ik vertrok naar Londen. Ik kijk de tuin rond, hier en daar zijn wat struiken weg.
'Mam, het is nog precies hetzelfde!'
'Ja, ik weet het schat. Pap wou wel wat dingen veranderen, maar dat wou ik niet. Zullen we even naar de dieren gaan kijken?'
'Jaa! Zijn er trouwens nog dieren gestorven?'
'Nee, alleen die ene geit, maar dat had ik je al verteld.'
Met een tevreden gevoel, en dat komt deels omdat ik Niall's hand vast heb, lopen we naar de dieren. Er is inderdaad niets veranderd.
Even voor de duidelijkheid, mijn ouders wonen buitenaf, hebben veel dieren en veel plaats. Ze hebben een grote tuin waar ik als klein meisje veel speelde. Het is er prachtig.
Ik kijk af en toe naar Niall, die zijn ogen uitkijkt. We zijn nu bij de geiten, of ja, geit. Mam en pap hebben er nog maar 1, Saartje. Het is een witte geit, met bruine vlekken op haar hoofd. En ze staat er bekend om dat ze je hele hand aflikt. En dat doet ze nu bij Niall. Hij vindt het prachtig.
'Megan, Mirian, it's beautiful here!'
'Thank you Niall!', antwoordt mijn moeder met een glimlach.
We lopen verder naar het huis, we zijn nog niet binnen geweest. Maar wat ik door de ramen heb gezien, is daar ook niets veranderd. Gelukkig maar, want ik haar veranderingen.
'Megan?', zegt mijn moeder opeens.
'Ja mam?'
'Sorry dat je vader er niet is. Hij moest onverwachts werken. Hij wou het eigenlijk ook niet, maar hij kon niet anders. Maar hij is vanmiddag thuis, voor de verrassing.'
'Ach mam, het maakt niets uit. Ik vind het leuk genoeg dat ik nu even thuis ben.'
'Ik weet het Megan, ik vind het ook leuk.'
Mam geeft me een knuffel en ik zie dat ze vochtige ogen heeft.
'Mam, niet huilen.'
'Nee lieverd, ik weet het. Maar ik heb je zo lang niet meer gezien. En je bent veranderd en.. En je hebt nu een vriend, die trouwens heel aardig is. Hij is zo'n lieve jongen. En elke keer als hij naar je kijkt, dan zie ik in zijn ogen dat hij zo gelukkig is met jou.'
'Mam..' Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik ben sprakeloos. Dan tikt Niall mij aan.
'Uh, Megan? I don't really understand what you are saying.'
'Oh Niall, I'm sorry. I forgot it, I'm sorry.'
'Doesn't matter, sweet.'
'Mam? Zullen we Engels tegen elkaar praten? Niall verstaat ons anders niet..'
'Oh ja, I'm sorry Niall.'
'Doesn't matter, Mirian.'
'Mirian, Peter, you have such a beautiful house!'
'Ah thank you Niall!'
'Thanks son.'
Het was een geweldige ochtend! We zitten nu met z'n alle te lunchen, en het is heerlijk. Simpel, maar lekker. Gewoon broodjes, verschillende soorten beleg en eitjes. Lekker toch? Ik zie aan Niall dat hij ook aan het genieten is. En hij is helemaal fan van chocoladehagelslag. Dit hebben ze niet in Engeland, dus het is nieuw voor hem. En zoals normaal, eet hij veel.
'Niall, Megan?', zegt mijn moeder opeens.
'Yes?' We kijken haar vol verwachting aan.
'We have a surprise for you. And I think that you're gonna like it. Because Megan is here in Holland for 5 days, and this is the only day that she is here.. We thought that it would be fun if we invite some people. Family, friends. And that's the surprise.'
'Mam! That's great!'
'Ha ha, I know. So, the guests are welcome from 2 PM till 5 PM.'
'But mam, why didn't you told it me earlier?'
'Then it wouldn't be a surprise.'
'And how late is it now?'
'1.30 PM.'
'Gosh, Michelle, do you have some make-up that I can use? I forgot my bag..'
'Yeah, sure!'
Het is 3 uur, en alle gasten zijn er. Mijn familie, vrienden en sommige buren, waaronder mijn oppaskindjes. Ik begin wel moe te worden, van al dat praten. Iedereen is blij om mij weer te zien, en ik ben ook blij om hun weer te zien. Het grappige is dat mijn oppaskindje, Femke, grote fan blijkt te zijn van One Direction. Dus toen dat ze binnenkwam, flipte ze zowat helemaal. Want ja, Niall..
Ook past iedereen is goed aan, ze praten Engels als ze een gesprek hebben met Niall. Toch hoor je het meeste Nederlands. Maar dat vindt Niall ook niet erg. Hij snapt best dat we Nederlands praten, hij vermaakt zich wel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alsjeblieftt <3
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...