*Niall's P.O.V*
Met een grote glimlach zitten we in de limousine. Dadelijk hebben we lunch met onze families, dus ook met One Direction. Om 16.00 uur komen de rest van de gasten, en dan feesten we door tot vanavond laat.
'Niall?', zegt Megan opeens.
'Yes Megan?'
'I love you.'
'I love you too.'
Dan kijkt ze weer weg uit het raam. Ik geniet van de stilte, een fijne stilte. Ik zie de bomen voorbij schieten, en voordat ik het weet zijn we al weer op de bruiloftlocatie. Dit is zo prachtig! De chauffeur doet de deur open en ik stap als eerste uit. Ik pak Megan's hand aan en laat haar voorzichtig uitstappen. Hand in hand lopen we naar binnen. Het zonnetje schijnt ook mooi, we hebben de perfecte dag uitgekozen.
Binnen is alles mooi versierd met bloemen en ballonnen, net zoals bij de kerk. Maar nu zijn we nog maar alleen hier, de rest zal zo arriveren.
Zonder iets tegen elkaar te zeggen lopen we naar de zaal heen. We gaan bij de grote raam staan en kijken naar buiten, nog steeds zonder iets tegen elkaar te zeggen. Dan draai ik me om naar Megan en pak haar hoofd zachtjes vast. Verbaast kijkt ze me aan, maar voordat ze iets kan zeggen druk ik mijn lippen op die van haar. Ze reageert eerst een beetje geschokt, maar zoent dan vol passie terug. Ik sla mijn armen om haar middel en streel haar zachtjes. Megan speelt een beetje met mijn haar en giechelt af en toe. Zonder dat we het merken staan Harry en Magalie in de deuropening, waar de rest om heen staat. Ik hoor wel een paar klikjes. Voorzichtig maak ik me los van Megan en kijk hun kant op. Ik begin te grijnzen, gemene gluurders dat ze zijn! Maar het is wel lachen. De klikjes die ik hoor zijn van de camera, die de fotograaf vast heeft. We laten onze bruiloft filmen en vastleggen op foto's. En nu heeft hij hier dus ook foto's van gemaakt.
Ik neem een hap van mijn broodje en kijk de tafel rond. Iedereen is lekker aan het eten en gezellig aan het praten met elkaar. Megan zit naast mij te genieten van een kop thee. Ze zei dat ze niet zo'n honger had, dus heeft ze alleen maar the gepakt.
Dan herinner ik me dat ik nu nog een toespraak moet houden, dus sta ik op.
'Ladies and gentlemen, may I have your attention?'
Iedereen stopt meteen met praten en kijkt mijn kant op.
'Thank you. Ik wil graag nog wat dingen zeggen, voordat de rest komt. Zoals jullie weten hebben jullie dadelijk nog tijd om even naar huis, of hotel, te rijden om jezelf op te frissen of iets anders aan te trekken. Maar goed, dat is gezegd. Wat ik nu echt wil zeggen is, bedankt iedereen voor alle hulp. Mijn grootste dank gaat uit naar mijn nieuwe familie.' Ik kijk de lads aan, die mij grijnzend aankijken.
'Sinds drie jaar heb ik een nieuwe familie, die mij nooit meer zal laten vallen. En sinds anderhalf jaar is er een nieuw lid bij gekomen, mijn lieve vrouw Megan. Toen ik haar voor het eerste zag was het al meteen raak. Na een jaar lang hebben kunnen zeggen dat ze mijn vriendin is, kan ik nu met grote trots zeggen dat ze mijn vrouw is. Al moet ik wel toegeven dat het raar klinkt.. Maar goed, niemand weet nu nog hoe de toekomst eruit zal zien, maar ik kan je zeggen dat mijn leven niet meer stuk kan!
En vandaag zijn wij bijeen om onze bruiloft te vieren. Dus dat gaan we straks doen! Proost!' Ik hef mijn kop koffie op in de lucht en neem dan een slok.
Ik ga weer zitten en voel dat Megan mijn hand vastpakt. Ik draai mijn hoofd zodat ik haar aan kijk, recht in haar mooie ogen. Ze kijkt me lachend aan en druk haar lippen kort op de mijne. Deze momentjes vind ik geweldig. Even kort laten weten dat we van elkaar houden..
*Megan's P.O.V*
Ik zit moe, onderuitgezakt in een stoel in de omkleedkamer. Magalie zit tegenover mij, ook moe.
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...