Niall neemt me mee naar een kamertje.
'Where are we?' 'In the DJ dress-room.' 'Oh.'
Ik ga op de bank zitten. Niall pakt een glas water voor me.
'Megan. Who was that guy?'
'I have no idea. At once he was behind me. I'm really scared.'
'I understand.'
Ik ril nog steeds over mijn hele lichaam. Ik staar naar mijn schoenen. Ik voel dat Niall naast me komt zitten. Hij slaat zijn arm over mijn schouder heen. Opeens gaat de deur open. Zayn, Perrie, Louis, Eleanor, Liam, Harry en Denise komen binnen. Denise vliegt naar me toe.
'Wat is er gebeurd?!'
'Een man deed enge dingen bij me. En toen heeft Niall me gered,' leg ik uit. Dan leg ik het ook nog een keer uit in het Engels. Harry komt naar me toe en knuffelt me.
'We're here. Nothing can happen now.'
Ik glimlach dankbaar naar hem. 'Thank you.'
'Should we go home now?' vraagt Louis. 'What's the time?'
'1 AM,' antwoordt hij. 'Alright, than we're going home,' zegt Niall.
10 minuten later zitten we weer in de auto. Niall heeft zijn jas aan mij gegeven. Ik was weer eens zo dom om die van mij te vergeten. Paul zet ons af bij het One Direction Huis. Iedereen loopt naar binnen. Ik volg ze braaf. Harry, Liam en Zayn bestellen nog een pizza. Maar daar heb ik geen zin in.
'Uhh Niall. Where can I sleep?' 'Oh shit, in my bed, I guess..' 'OK, and where is your room?'
'Follow me.' Hij gaat de trap op. Ik wens iedereen welterusten. Denise blijft nog onder bij de rest. Die gaan nog film kijken ofzo.
Als ik de trap op loop, zie ik verschillende deuren. Bij de laatste deur schiet Niall naar binnen. Zelf loop ik ook naar binnen. Wauw, dit is een mooie kamer! Het heeft zelfs een badkamer!
'Wow, this room is beautiful!' zeg ik. 'Haha, thanks!'
'Do you wanna take a shower maybe?' 'Uhh, yeah, if that's possible.' 'Ofcourse!'
Ik loop de badkamer weer in. Niall komt me achterna. Hij wijst me waar alles staat en geeft me een handdoek aan. Als hij zich weer omdraait om te gaan, bedenk ik me opeens dat ik geen pyjama heb. En geen make-up remover.
'Uhh, Niall. I don't have a pyjama, and I also have no make-up remover,' zeg ik tegen Niall. 'Yeah, right. Wait a second, I'll fix something for you.' Hij loopt naar beneden. Even later hoor ik hem weer naar boven komen. Hij rommelt wat in een kast. Dan komt hij weer de badkamer binnen. Hij heeft een shirt en een flesje vast. 'Here, you're pyjama. It's a old, huge shirt from me. For you it's more a dress. And this is from Eleanor.' Het is een flesje make-up remover.
'Thank you, Niall.'
Ik glimlach naar hem. Hij knikt en loopt de badkamer weer uit. Ik kleed me uit en haal mijn make-up eraf. Dan zet ik de douche aan. Ik voel even of het water warm is. Gelukkig hoef ik niet lang te wachten. Thuis moet ik dat wel. Ik stap onder de warme straal. Het doet me goed, even een beetje opwarmen.
Ik laat de straal over mijn haar heen gaan. Ik kijk om me heen en zie en shampoofles staan. Ik pak hem op en lees wat erop staat. Het zal wel de shampoo van Niall zijn. Ik doe voorzichtig wat op mijn hand en wrijf het dan in mijn haar.
Ik weet niet hoelang ik onder de douche heb gestaan, maar op een gegeven moment klopt Niall op de deur met de vraag of ik niet verdronken ben. Ik begin te lachen,
'No, I'm not. Give me 10 minutes, then I'm ready.' 'Okiee, I'll wait,' antwoordt Niall.
Ik zet snel de douche uit en droog me af. Gelukkig heeft Niall een tandenborstel klaar gelegd voor mij, dus poets ik mijn tanden even. Ik doe het shirt van Niall aan, het is inderdaad een beetje te groot. Maar perfect om in te slapen. Ik pak mijn uitgaan-kleren op en loop de slaapkamer in. Niall ligt op bed tv te kijken. Als ik binnen kom kijkt hij op. Hij glimlacht naar me. Ik kijk om me heen. Hij wijst naar een stoel in de hoek. Hij weet precies wat ik wil, mijn kleren droppen. Ik trek een beetje aan mijn shirt, het voelt toch kort aan.
'It doesn't matter, babe. You don't have to be shy. It's just me,' hoor ik Niall zeggen.
Ik kijk hem aan en lach. 'Yeah, that true.'
Ik kruip naast Niall in bed. Hij geeft me afstandsbediening.
'I'm going to brush my teeth. Just zapp, and look tv or something like that.'
Hij stapt uit bed en loopt naar de badkamer. Ik hoor precies wat hij doet, maar richt mijn aandacht toch op de tv. Maar het lukt niet. Ik kan me niet concentreren op de tv. Ik moet teveel aan Niall denken. Hij is gewoon... Ik zucht. Hij is gewoon geweldig. En hij kan super goed zoenen. Ik glimlach in mezelf. Zou hij ook zo over mij denken? Ik hoop het. Ik vind hem echt leuk.
Ik schrik op uit mijn gedachten. Niall komt weer de kamer binnen gelopen. Hij glimlacht naar me en gaat naast me in bed liggen. We kijken elkaar aan. Niall drukt een kusje tegen mijn neus aan. Ik giechel en antwoord door mijn lippen op de van hem te drukken. Hij zoent terug. Opeens stopt hij met zoenen. Er schieten verschillende gedachtes door mijn hoofd. Zoende ik slecht, heb ik een slechte adem? Nee, dat laatste kan niet, ik heb net mijn tanden gepoetst.
'What's wrong?' vraag ik hem. 'Nothing, but we have to sleep now.' 'That's a good idea.' Ik gaap. Hij begint te lachen. 'I always have good idea's.' Ik lach. 'Yeah, sure!'
Maar als hij het licht uitdoet, ga ik toch maar liggen. Hij komt dicht tegen me aan liggen en slaat een arm om mijn middel heen. Dit voelt op een of andere manier vertrouwd. En dat terwijl ik hem nog helemaal niet goed ken. Maar ik denk er niet te lang bij na, ik val snel in slaap.
*Niall's P.O.V*
Ik trek een vent weg bij Megan. Ik duw hem tegen de grond aan. Zayn en Louis komen mijn kant op en kijken me vragend aan. Ik wijs naar de man en wijs dan naar de uitgang. Ze begrijpen mij en nemen hem mee. Ik loop richtig Megan, die doodsbang bij Perrie staat. Ze staart me met grote ogen aan. Ik neem haar in mijn armen. Ik weet dat iedereen naar ons kijkt, ik voel het. Maar dat boeit me helemaal niets. Ik pak Megan's hand vast en neem haar mee naar een kamertje backstage. Ik ken de club op mijn duimpje, dus ik weet waar alles is. Ze gaat op de bank zitten die in het kamertje staat. 'Where are we?' Dat is het enigste wat ze nog tegen mij heeft gezegd.
'In a dress-room,' antwoord ik. Ze knikt.
Ik pak een flesje water uit de koelkast die daar staat en maak het open voor haar. Ze neemt een slokje. Ik ga naast haar zitten op de bank en sla een arm om haar heen. Ik voel dat ze nog steeds rilt. Ik wrijf over haar schouder heen, om haar gerust te stellen.
Dan vliegt de deur opeens open. Louis, Eleanor, Zayn, Perrie, Harry, Liam en Denise komen binnen gelopen. Denise vliegt meteen naar Megan toe. Ze knuffelen best lang. Ik leg snel uit aan de rest wat er is gebeurd. We kijken een tijdje voor ons uit. Megan heeft nog steeds niets gezegd. Louis onderbreekt de stilte.
'Should we go home?' vraagt hij. 'That's a very good idea, Louis,' zegt Harry.
'How late is it?' vraagt Perrie. '1 AM,' antwoordt Louis. Ze knikt. 'Than we better can go home.'
Ik bel Paul op met de vraag of hij ons kan komen ophalen. Hij zegt dat hij er over tien minuutjes is. En inderdaad, binnen 10 minuten is hij er. En 10 minuten later zijn we weer thuis. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zo, weer een hoofdstuk verder. Dit keer is het een spannender hoofdstuk :) Oh ja, deze week komen er weer veel toetsen aan, dus ik kan niet zoveel schrijven. Natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk, maar dat lukt niet altijd. Ik hoop dat jullie het begrijpen :) Please vote & comment, dat vind ik lief!!!! Love ya all! xxx Anke
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...