Eindelijk, we zijn geland. Zweden. Een prachtig land. Ik ben sprakeloos!
Het heeft gevroren, wat nu nog duidelijk zichtbaar is. Maar goed, we moeten het vliegtuig uit.
Ik staar nog steeds door een klein raampje naar buiten als Niall me roept.
'Megan, are you coming?'
Vlug sta ik op en kijk of ik niets vergeten ben. Ik stop mijn telefoon in mijn tas en doe mijn leren jack aan. Niall staat geduldig op me te wachten bij de deur. Hij pakt mijn hand vast.
Ik zet een stap buiten het vliegtuig en snuif de frisse geur van Zweden op.
Hmm.. Wat ben ik blij dat ik hier ben!
Samen met Niall en Harry wandel ik naar binnen, waar het warm is. Bodyguards dwalen om ons heen. Paul heeft ons al gewaarschuwd. Er staan veel fans buiten, die behoorlijk druk zijn.
Als we bijna bij de buitendeur zijn pakt Niall me nog steviger vast en fluistert wat in mijn oor.
'And never let me go. Hold my hand. I'll take care of you.'
Ai, hij heeft dus al gemerkt dat ik best wel nerveus ben..
Louis, Liam en Zayn zijn al buiten. De fans gillen behoorlijk veel en ik zie ook dwt het een enorme massa is. Paul komt bij ons lopen, samen met nog drie andere bodyguards. Ik begin wat langzamer te lopen, maar Niall trekt me voorzichtig mee.
Hij zet een voet buiten en...
'OMG NIALL! AND MEGAN! WE LOVE YOU!'
'HARRY, DARLING MARRY ME!!'
Snel lopen we verder naar de taxi die al klaar staat. Niall neemt ondertussen nog een aantal foto's, maar komt mij toch achterna. Hij moet wel, want ik laat hem niet los.
We zitten nauwelijks fatsoenlijk in de auto als die begint te rijden. Ik, Niall, Harry, Paul en nog een bodyguard. Gelukkig is het hotel niet ver hiervandaan.
'Megan, hello?' Niall zwaait met zijn hand voor mijn gezicht.
'Oh sorry..'
'Hahaha doesn't matter! But we are arrived at the hotel. Come with me.'
Hij pakt mijn hand weer vast. Ik pak mijn tas en volg hem naar buiten. Het aantal fans valt nu wel mee, genoeg, maar niet zoveel als bij het vliegveld.
We lopen naar buiten en blijven bij een aantal meisjes staan voor een foto of een handtekening.
De lobby van het hotel is prachtig! Ik kijk mijn ogen uit. Niall begint te lachen.
'What's so funny, Niall?', vraag ik hem.
'Haha, hoe jij aan het kijken bent! Het lijkt alsof je een klein kind bent dat voor de eerste keer in Disneyland bent.'
'Oh nou, bedankt?'
Lachend lopen we verder. Ik en Niall hebben een kamer samen, Harry en Louis, Zayn en Liam. Niemand vindt het erg om met iemand anders te slapen.
De kamer is klein maar compact. Alles zit erin, wat erin hoort. Opeens bedenk ik me iets..
'Niall, where is Magalie?'
'I think that she's arriving right now. Her plane left something like 30 minutes after us. She'll be here soon.'
'Oh okay.'
Ik pak mijn koffer en maak hem open. Alles zit er nog precies in zoals ik hem heb ingepakt. Ik moet even zoeken maar dan vind ik mijn toilettas.
'Niall, I'm going to take a shower,' zeg ik tegen hem.
'Alright, but not to long. We have to leave in 30 minutes.'
'Okay.'
*Niall's P.O.V*
Ik ben weer helemaal blij! Megan is in de badkamer en ik lig op bed.
We zijn begonnen aan onze WWA-Tour! Yeahh! Ik kan niet wachten tot vanavond!
Over 15 minuutjes moeten we bij de arena zijn, ofja, vertrekken.
Ik kijk wat TV als mijn telefoon afgaat.
'Hello?'
'Hi Niall, it's Lou.'
'Oh hi Lou!'
'I have bad news...'
'Oh no! What's wrong?'
'It's Lux...'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik ben belabberd aan het schrijven op dit moment... Sorry daarvoor.
Inspiratie : 0.000000%
Ver te zoeken dus....
Proefwerkweek. Stress. Help.
Magalie, ideeën?
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...