Hoofdstuk 31

1.5K 34 3
                                    

Ongeduldig staan we te wachten in de hal van Simon's huis. Ik moet zeggen, dat ik me er elke keer over verbaas hoe mooi het wel niet is. Maar goed. We hebben iedereen verzamelt en staan te wachten.
'Goodmorning guys,' horen we plotseling achter ons. We draaien ons om.
'Goodmorning Simon,' mompelt iedereen.
'If you all wanna follow me, please.' Hij gaat door verschillende deuren en eindigt in een grote kamer met verschillende banken.
'Please, take a seat.'
Iedereen ploft ergens neer. De meeste hebben we uit bed moeten bellen. Harry slaapt nog half en Liam heeft nauwelijks geslapen, dus die is ook doodmoe.
'Dus, iedereen weet waarom we hier zijn?'
'Ja..'
'Oke, om het allemaal even duidelijk te maken. Een jongeman, Jordi, heeft Niall aangeklaagd, omdat Niall hem heeft aangevallen.' Simon kijkt mijn kant op, ik kijk beschaamd naar de grond.
'En dat Jordi helemaal geen slechte bedoelen had en dat hij niet weet waarom Niall dat nu heeft gedaan. En hij heeft er een "blijvend letsel" aan overgehouden, zegt hij.
Dus Niall, nu is mijn vraag, wat is daar allemaal van waar?'
Ik zucht diep. Ik had me er al op voorbereid, dat ik me moest gaan verdedigen. Maar wat de rest daarmee heeft te maken, ik heb geen idee..
'Nou kijk, het zit zo. Toen we binnen kwamen zag ik Jordi al direct staan. Ik wees Megan daarop en zij schrok toen al. Maar ik beloofde haar dat hij haar niets kon doen. Ik was er, en de rest van de jongens natuurlijk ook. Maar op een gegeven moment, later op de avond, was ik met Liam aan het praten en Megan ging naar de WC. Hij sprak haar aan en begon tegen haar te schelden, toch?' Ik kijk Megan aan. Ze knikt voorzichtig. Ik vertel verder.
'Gelukkig zal Harry het en ging Megan beschermen. Jordi deed moeilijk en toen zag ik het pas en ging Harry helpen. Liam, Louis en Zayn kwamen ook mee. Jordi deed nog moeilijker en had Megan ook vast bij haar arm. En stevig. Hij wou haar niet los laten, en schold ons uit. En dat had hij beter niet kunnen doen..' Ik word nog kwaad als ik eraan denk.
'Ik wist het even niet meer dus sloeg ik hem. Want niemand komt aan mijn meisje. Toen kwam de beveiliging en die namen Jordi mee,' eindig ik mijn verhaal.
Simon kijkt me verbaasd aan.
'Dat had ik nou niet van jou verwacht, Niall. Je bent nooit zo agressief.'
'Ja, ik weet het. Maar niemand komt aan mijn meisje!'
'Ik begrijp je. Ik zal zorgen dat we geen problemen zullen krijgen hiermee. Van mij mogen jullie gaan.'
Iedereen staat en wenst Simon nog een goede dag. Ik sta als laatste op, maar Simon houdt me nog even tegen.
'Zorg dat dit niet meer gebeurd, Horan.'
'Ja ja..'

*Megan's P.O.V*
Het is alweer een maand geleden dat Jordi Niall heeft aangeklaagd. Kerstmis is geweest en Oud & Nieuw hebben we allemaal overleefd.
Nu staan we op het vliegveld, om te gaan touren. Harry, Louis, Liam, Zayn, Niall en ik. En nog een paar bodyguards.
De jongens hebben al een paar concerten gegeven in Londen en andere steden, maar nu gaan we de echte wijde wereld in. Een spannend moment, voor mij. Maar ik merk dat de jongens toch ook wel gespannen zijn.
We vliegen eerst naar Zweden, daar zullen de boys hun eerste concert van Europa hebben. Buiten Engeland dan.
Vanuit Zweden vliegen we naar Denemarken en daarna reizen we verder met de tourbussen.
Maar nu eerst op naar Zweden! Het vliegtuig vertrekt in een half uur. Ik en Niall lopen nog snel naar de Starbucks om wat koffie te halen. Als we bij de kassa staan te wachten pakt hij mijn hand vast en geeft me een zoen op mijn wang.
'Niall, why?', vraag ik hem.
'Just because you are so beautiful,' zegt hij. Ik haal mijn schouders op.
'2 for Megan?', zegt het meisje achter de kassa. Ik steek mijn hand op. Als ze ziet dat ik en Niall het zijn, begint te een beetje te freaken.
'Omg, Niall and Megan! I love you both guys!'
'Haha, thank you,' zeg ik beleefd. Ik reken af en pak de koffiebekers aan. We willen al weer weg lopen als Niall opeens stil blijft staan. Hij laat mij los, draait zich om en loopt terug naar het meisje.
'Niall what are you doing?', zeg ik nog, maar hij reageert niet. Dus loop ik hem maar achterna.
'Excuse me, I have an idea. Do you wanna have a picture? And something for me to sign?'
Het meisje kijkt verschrikt Niall aan.
'Y-yes!'
Snel pakt ze haar telefoon en maakt een paar selfies met Niall.
'Can I have a picture with you too?', vraagt ze aan mij.
'Uh, ofcourse!' Ik glimlach met haar en maak nog een paar foto's, ook met Niall erbij.
'So, tell me, what is your name?'
'I'm Kristy. Really nice to meet you two!'
'Nice to meet you too. Do you have something for me? What I can sign?', zegt Niall.
'Yes, wait a second.' Ze graait wat naast de kassa en haalt er een stuk papier en een pen vandaan. Ze geeft het aan Niall. Hij begint te schrijven.
Pas 2 minuten later geeft hij het terug.
'Oh, and do you have Twitter?'
'Yes! I'm @crazyinlovexxx' Ze pakt een stukje papier waar ze het opschrijft.
'Thank you, I'll follow you. And I also will say it too the rest of the lads.'
'Ahh, you are so nice to me! Thank you so much!'
We glimlachen allebei en geven haar nog snel een knuffel.
Louis komt ons halverwege tegenmoet.
'Guys! Waar bleven jullie?!'
'Oh, de serveerster was een Directioner. En toen hebben we een aantal foto's gemaakt en wat gekletst,' zegt Niall heel normaal. Hij heeft mijn hand weer vast.
'Oh okay. We dachten al. We moeten wel opschieten want ons vliegtuig vertrekt zo.'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HET SPIJT ME!

Inderdaad, wat ik daarboven ^^ zeg. Het spijt me. Dat het zo lang heeft geduurd.
Maar ik verwacht, als jullie tenminste al op de middelbare school zitten wat ik wel hoop want mijn verhaal heeft soms dirty momentjes, dat jullie allemaal de welbekende ProefWerkWeek kennen.
Nou ja, als je die niet kent, hier een korte uitleg. Je hebt elke dag (ik tenminste) 3 uur les, waarvan 2 uur proefwerken maken is en 1 uur een studieuur is. Om te studeren, wat ik meestal niet doe.

Maar okay, ik heb dus proefwerkweek. In België noem je dat Examens.
En ik moet leren. En leren en leren. Oh ja, en leren.
Je kunt het je zo voorstellen. Je staat smorgens op, je ontbijt en doe je ding. Je gaat naar school, krijgt les. Je gaat naar huis, komt thuis, gaat huiswerk maken, gaat leren, gaat avondeten, gaat leren. En als je geluk hebt ben je klaar voordat je naar je sport ofzo moet. Of je hebt pech en je bent nog niet klaar met leren. Dan heb je twee opties.
1. Je gaat niet naar je sport of waar je ook maar heen moet.
2. Je gaat naar dat ding, maar als je dan thuis komt ga je verder met leren tot laat in de avond.

Nou, ik kies voor optie twee. Want ik kan namelijk mijn sport niet missen...

En ja, dan blijft er weinig tijd over voor het verhaal....
Maar goed, dit stukje is voor woensdag, en zondag komt er dan ook weer een stuk online.


ENJOY!!!!






I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu