Hoofdstuk 37

1.4K 42 4
                                    

*Niall's P.O.V*

Man, wat ben ik blij dat dit concert is afgelopen. Normaal gesproken vind ik concerten leuk, nu ook wel, maar ik wil nu naar Megan toe.

Snel trek ik andere kleren aan, en ren naar de taxibus achtig ding. Ik weet niet wat het is, het is een auto met vier wielen die kan rijden. En ons terug naar het hotel brengt.

Ik zit samen met Zayn en Liam in de auto, te wachten totdat we vertrekken.

'So, what are you going to do? When you are in your hotelroom?', vraagt Liam aan mij. Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen.

'I have no idea. Megan is already there, so yeah.'

'Bro, if I where you. Make it special. The first time has to be special,' zegt Zayn opeens vanuit het niets. Ik kijk hem verbaasd aan.

'Where are you talking about?'

'Dude, i saw you looking at her. And also she was mad at you, she really loves you. And if you are doing it for the first time, do it good. Make it special. But, don't do anything, what she doesn't like. Listen to her, what she wants.'

Ik staar hem met open mond aan. Hij begint kei hard te lachen, en ook Lia, begint te lachen.

'Niall, trust me. I'm already engaged. I know what I'm saying. Really, you can trust me.'

Ik knik heel langzaam. Ik spoel nog een keer terug wat hij allemaal heeft gezegd. En eigenlijk, het klopt wel.

'Jow, Niall. Still alive?' Liam zwaait met zijn hand voor mijn gezicht. Ik ontwaak uit mijn trance.

'What, yes I.. Yes.'

Hij glimlacht.

'You can do it.'

'Right.. Yes, but Liam, Zayn?' Ik kijk ze vragend aan.

'Don't tell anyone about this.. You know, but tell nothing. Especially nothing to Harry and Louis. They are always laughing about those subjects.'

'You can trust us.'

'Thank you.'

Bij het hotel is het weer kei druk. Gelukkig kunnen we via de achteringang naar binnen. Ik heb even geen zin in drukke fans. Ik wil rustig naar mijn hotelkamer gaan.

Als ik de code intoetst, haal ik nog een keer diep adem. Vanavond, als goed is gaat het vanavond gebeuren.

Megan ligt op bed een magazine te lezen. Ze kijkt op als ze me hoort binnenkomen.

'Hey sweetie.' Ze staat op en loopt naar me toe. Ik geef haar een korte zoen en een knuffel. Dan begint ze opeens te praten. Ondertussen leg ik mijn spullen ergens neer. Ofja, ik gooi ze gewoon ergens neer.

'And the doctors know what wrong is with Lux.' Direct spits ik mijn oren en draai me om.

'She just has a very heavy fever. And because she is so young, she has to stay in the hospital for a night.'

Ik haal opgelucht adem. Gelukkig, er is niets ernstig aan de hand met haar.

'And I had such a good talk with Magalie. We talked about so much stuff. It was really fun.' Ik glimlach naar haar. En dan, opeens, springt er een knop om in mijn hoofd. Ik stap naar haar toe en begin haar toe zoenen. Gewillig doet ze mee. Ze trekt zich niet terug. Gelukkig.

*Megan's P.O.V*

Niall komt de kamer binnen. Eindelijk hij is er. Ik ben al een half uur hier, ik moest eerder gaan van Paul. Zodat de jongens ook veilig naar het hotel konden. Alsof al die fans voor mij zijn. Geen een is voor mij. Maar goed, Paul is de tourmanager, dus hij zal het wel allemaal weten.

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu