*Megan's P.O.V*
Met een fijn gevoel rijden we terug naar Bobby. Het is bijna 6 uur, dus we zijn perfect op tijd. We gaan zo uiteten, en vanavond gaan we op stap met de oude schoolvrienden van Niall. Hij heeft ze al lang niet meer gezien, dus hij zal vanavond wel blij zijn.
'Megan, we're here,' hoor ik Niall zeggen. Ik knipper met mijn ogen en merk dan dat we stil staan. Ik draai mijn hoofd naar Niall en zie zijn bezorgde blik.
'Niall, why are you looking like that?'
'I said your name 5 times, and you didn't answer.'
'Oh, really? I'm sorry.'
'Doesn't matter, but we're here.'
Ik knik en stap uit. We lopen hand in hand naar de deur, en terwijl Niall de deur voor mij openmaakt, gaat mijn telefoon. Ik zie dat het Eleanor is. Met een glimlach neem ik op, en loop tegelijk naar binnen.
'Hello El! How are you?'
'Hi, I'm not okay.' Ik hoor een verdrietige Eleanor aan de andere kant. Direct ben ik bezorgd.
'El, what's wrong?'
'It's.. My.. My..' Dan barst ze in tranen uit, wat ik hoor.
'It's okay, just take a deep breath. Calm down, El. Take a very deep breath.'
Maar ik merk dat het niet helpt. Niall kijkt me nu ook bezorgd aan. Ik haal mijn schouders op. Dan hoor ik Louis wat zeggen.
'Megan? Are you there?'
'Yes, Louis. What's wrong?'
'Eleanor's granny died, this morning..'
'Really? Oh gosh.'
'Yes, here favourite granny. You know, Granny Elisa.'
'Yes, I remember. But, how?'
'Heartattack.'
'Fack.'
'Yes..'
'Should we come to you?'
'No no, just stay there, and have some fun! We'll see you back tomorrow.'
'But Louis, I..'
'No Megan. Stay there. We're fine.'
'Okay.'
'So, I'll see you tomorrow.'
'Yes, see you tomorrow.'
'Bye Megan.'
'Bye Louis.'
Met een diepe zucht vergrendel ik mijn iPhone. Niall kijkt me aan.
'Eleanor's Granny Elisa died this morning..'
Ik zie verdriet in Niall's ogen. En ik snap het best, Granny Elisa was de granny van iedereen. Als ze je kende, dan was je haar kleinkind. De jongens hebben zoveel herinneringen met haar.
'Megan, I wanted to invited her. For our wedding.'
'Me too, Niall.'
Gelukkig worden we afgeleid door het heerlijke eten en door de oude vrienden van Niall. Zijn ogen glinsteren, deze keer van vreugde. Hij knuffelt ze allemaal. Het zijn er niet veel, dus het duurt niet zo lang. Ook geven ze mij allemaal een knuffel.
Jack, David, Stanley, Marissa en Chloë. Ik ken ze nog niet zo lang, maar ze zijn super aardig. Jack en Marissa hebben een relatie en Stanley en Chloë. David, ja David.. Laten we het zo zeggen, hij vindt jongens leuker dan meisjes. Dan weet je al weer genoeg.
We zijn rond 8 uur in de avond bij elkaar gekomen, in het oude cafeetje van Mullingar. Het is er nog niet druk, maar volgens Jack komt dat nog. Er zijn namelijk een paar meiden die lucht hebben gekregen dat Niall hier zou zijn. Dus als het te druk wordt vluchten we naar Jack's huis. Zijn ouders zijn niet thuis, dus we kunnen dan doen en laten wat we willen. Maar Niall wil alleen gaan als er gillende meiden op hem afkomen. Hij wil jeugdherinnering ophalen, en dit is de perfecte plaats.
'Weet je nog, die ene keer toen Stanley te veel had gedronken. Toen hij in de sloot heeft moeten overgeven? Dat waren tijden. We mochten nog niet eens drinken, alleen hij deed het. Dat was prachtig,' roept Jack als hij al een paar biertjes op heeft.
'En weet je nog, toen we erachter kwamen dat David geen meisjes leuk vond. Grote schok, maar we bleven bij hem!', zegt Niall dan. Ook hij heeft er al een paar op.
Zelf doe ik rustig aan, ik wil graag nog wat nuchter blijven.
En terwijl Niall gaat poolen met Jack en Stanley, zitten wij gezellig te kletsen over vanalles en nog wat. En ja, ook David. Hij is een expert op het gebied van mode. Het verbaast me dat hij nog in Mullingar woont, hij past veel beter bij een grote stad. Een grote mode stad. Maar dat wil hij niet, zei hij net.
'En ik heb gisteren zo'n leuke jongen gezien! Wacht, ik heb een foto!', zegt David. Hij is echt zo'n typisch homo. En dat is gewoon geweldig! Je kunt met hem lachen, en jongens spotten. Alhoewel ik dat laatste niet meer nodig heb.
'Kijk, Megan. Wat vind je van deze?'
Hij laat zijn telefoon zien, waar een hele knappe jongen op staat. Maar niemand is knapper dan mijn Nialler.
'David, ik moet toegeven, hij is adorable, maar niemand verslaat Niall.'
'Ik geef je groot gelijk meid! Je hebt een goeie vis aan de haak geslagen. En als hij nou iemand was zoals ik, oeii... Dan was hij allang van mij geweest!'
We liggen met z'n alle dubbel. Iedereen weet dat Niall 100% hetero is, maar hij heeft niets tegen homo's. Een van zijn vrienden is homo, dus ja.
Het is laat, voordat we eindelijk in bed liggen. We zijn tot 12 uur in het café gebleven, en toen nog naar Jack's huis. Daar hebben we nog twister gedaan, en ik was de beste. Ik had ook het minste gedronken. Rond half 4 zijn we toch maar naar huis gegaan.
En nu lig ik al in bed, terwijl Niall zich aan het uitkleden is. En ik geef mijn ogen goed de kost. Hij ziet er prachtig uit. Sixpack, blonde haren. Wat wil je nog meer?
Als hij eindelijk in bed komt liggen, geef ik hem een zoen. Hij nestelt zich tegen mij aan, en zo blijven we een tijdje liggen, zoenen. Ik merk dat hij verder wil, maar ik hou hem tegen.
'Sweet, your dad can hear us.'
Hij vloekt zachtjes. Iets waar we allebei goed in zijn, vloeken. Een slechte eigenschap. We hebben afgesproken dat als we ooit kinderen zouden krijgen, we dat af zouden leren. We willen niet dat de kinderen ons na gaan doen.
Hij legt zich er bij neer en gaat op zijn rug liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst, die langzaam op en neer gaat. Hij slaat zijn armen beschermend om mij heen, en begint mijn haargrens te strelen. Iets waar ik helemaal rustig van word. Als hij dan ook nog eens Little Things gaat zingen ben ik helemaal weg. Ik beland langzaam in een heerlijke droom.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OMFG MIDNIGHT MEMORIES KOMT VRIJDAG OM 17.00 NEDERLANDS TIJD UIT!!!!!
IK BEN ZOOOOOOOOO BLIJ!!!!
Ik had jammer genoeg alleen geen inspiratie...
Trouwens, het kan zijn dat vanaf volgende week het wat langer gaat duren voordat er weer een hoofdstuk online komt. Ik heb namelijk in de weekenden de hele dag wedstrijden, en de leraren zijn weer eens grappig bezig, ze geven ons vele toetsen op en die shizzle.
Dus het kan zijn dat ik niet elke woensdag en zondag upload.
Alvast sorry daarvoor :(
EN OMG DANKJULLIEWEL VOOR DE ZOVEEL READS DIE IK HEB!!!!!
IK BEN DE 10,3 K GEPASSEERD! ZONDER JULLIE WAS HET NOOIT GELUKT!
THANK YOU SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO SO MUCH!!!!
Bye byee xxx
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...