Hoofdstuk 24

1.6K 41 8
                                    

Oke, dus ik moet over drie kwartier klaar zijn. Maar dat red ik wel. Ik hoef me alleen maar om te kleden en mijn haar te fatsoeneren.

10 minuten later zit ik helemaal klaar in de woonkamer. Mijn haar zit perfect, en ik heb mijn favoriete kleren aan. Een normaal wit shirt met mijn zwarte baseballjack, een normale zwarte broek en mijn witte nikes. Mijn favo kleren!

Het is precies kwart op 9 als je bel gaat. Ik zet snel de tv uit en dim alle lichten. Dan pak ik nog mijn geld en mijn jas. Megan staat geduldig voor de deur te wachten. In de auto zie ik Harry, Denise en Magalie zitten. Denise kijkt een beetje ongelukkig. Snel gaan ik en Megan erbij zitten.

'Hello!', zeg ik vrolijk.

'Hi Niall, nice to see you again,' antwoordt Denise.

'Good to see you too!'

We rijden snel aan, en niet veel later zie het bord van Gutcha. Harry parkeert de auto ergens in een parkeergarage en met z'n alle lopen we naar de ingang. Het is er helemaal niet druk, wat me best wel verbaasd, het is hier altijd druk. Ik pak Megan's hand vast, zodat ze dicht bij mij blijft. Ik zie dat Denise soms kwade blikken naar Magalie werpt. Maar zij trekt zich er niets van aan en loop tevreden naast Harry. Harry kijkt ook een beetje moeilijk. Oei, hopen dat dat vanavond goed gaat.

Als we eenmaal binnen zijn en we onze jassen hebben afgegeven, zien we de rest. Perrie en Eleanor zijn er ook bij. Binnen is het redelijk druk, buiten totaal niet. We bestellen wat te drinken en gaan dan met z'n alle dansen. De dj draait goeie muziek dus we dansen veel. En als we veel dansen drinken we ook veel. Alleen soms een beetje teveel. Zoals Harry. Als Harry eenmaal aan het drinken is kan hij meestal niet meer stoppen. Hij is de hele tijd aan het dansen met Magalie. Ik sta nu met Megan, Liam en Denise aan de bar. Oh ja, ze hadden Denise ook uitgenodigd, maar die is nu niet zo gelukkig. Ze vond Harry leuk, maar ja, die is nu met Magalie bezig.

'Niall?'

'Yes babe?' Ik draai me om naar Megan.

'Can we go home. It's boring in here.'

'Uhh, yes, sure. I'll ask Harry.'

Ik loop op mijn gemak naar Harry toe, die staat aan de andere kant van de bar, met Louis en Zayn.

'Guys, can we go home? It's boring here.'

Gelukkig stemt iedereen in. Louis gaat eerste even Eleanor en Perrie zoeken, dus we wachten bij de uitgang op hun. Niet veel later komen ze aanlopen. Iedereen is redelijk aangeschoten. We bestellen 3 taxi's anders komen we niet thuis. Morgen halen we Harry's auto wel op. Hij staat parkeergarage die afgesloten wordt.

'What's the time?', mompelt Zayn.

'It's 1 o'clock,' zegt Megan.

Ik zit samen met Megan, Zayn en Perrie in een taxi. De rest is verdeeld over de andere twee taxies.

We hebben afgesproken dat we nog naar mijn huis zouden gaan.

De andere staan al ongeduldig voor de deur te wachten als we aankomen. Snel maak ik open en ga iedereen voor de woonkamer binnen. Ik vraag wie wat te drinken wil en loop dan naar de keuken om het te halen. Megan komt me achterna om te helpen. Ze pakt wat chips uit de kast en nog meer snacks. Als we alles hebben lopen we met volle dienbladen terug naar de woonkamer. Daar zit iedereen op de bank of op de grond. Ik heb een heel zacht tapijt op de grond, dus het is niet pijnlijk om op de grond te zitten.

'Let's play Truth or Dare!' roept Megan opeens. Iedereen stemt in dus ze begint meteen.

'Magalie, wat vind je tot nu toe van je nieuwe baan? En alles er omheen?'

'Ik vind het geweldig en ik ben blij dat ik deze baan heb gekregen!', zegt ze enthousiast. Ook zij heeft een beetje te veel op.

'Okay, okay, nu ik. Liam, truth or dare'

Hij hoeft niet lang na te denken en antwoordt meteen dare. Daarop fluistert Magalie wat in Harry's oor en hij fluistert ook wat terug.

'Okay, Liam. Jij moet Denise kussen.' Iedereen begint een beetje te giechelen. Zo gezegd zo gedaan. Nu mag Liam wat verzinnen.

'Dus, Harry. Truth or Dare?'

'Dare,' zegt hij vastberaden.

'Is goed, jij moet tien minuten lang opgesloten zitten in een kleine ruimte.'

'Ahh is dat alles?' Hij begint hard te lachen. 'Makkie joh!'

Maar Liam was nog niet klaar..

'Samen met...'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oehhh!! Cliffhanger! Hahah, wat zou er gebeuren volgens jullie? Met wie zou hij samen in de kleine ruimte moeten zitten?

Ben benieuwd wat jullie zeggen ;)

Hahahah!

Love you all! X

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu