Het is al weer een paar dagen geleden dat Kimberly is begraven. De paparazzi heeft er niets van meegekregen dat de jongens daar zijn geweest. De familie heeft ook geen problemen gehad met lastige fans die de begrafenis hebben verstoord. Kimberly heeft dus nu de rust die ze verdiend.
En het normale leventje gaat gewoon weer verder. Vanavond is er een première en daar gaan we met z'n alle heen. En over een week is het Kerstmis. En dan over twee weken is het Nieuwjaar. Veel feestjes dus.
Ik sta in de badkamer mijn oude make-up eraf te halen. Ik heb de muziek hard aan, niemand is thuis. Ik heb niet zo als Niall een stereo door mijn hele huis, maar ik heb wel een boxtje waar ik mijn iPhone aan aan kan sluiten. Ik kleed me uit en borstel mijn haar even. Ik zet de douche aan en wacht even tot het water warm genoeg is. Voorzichtig voel ik met mijn voet. Perfect!
Ik zing met de liedjes mee en was me ondertussen van top tot teen. En natuurlijk gebruik ik mijn favoriete douchegel. Ook was ik mijn haren goed en gebruik ik een haarmasker, zodat het dadelijk helemaal goed zit.
Ik weet niet zeker, maar volgens mij heb ik 6 liedjes meegezongen. Wat best wel veel is, voor mijn doen. Ik droog me af en wikkel mijn haren in een handdoek. Ik doe mijn undies aan en doe een badjas aan. Ik smeer mijn lichaam nog even met een bodybutter en ga dan naar de keuken om wat te eten. Ik maak een tosti voor mezelf. Lekker en simpel. Ook pak ik een glas met Optimel, heerlijk gezond. Ondertussen check ik mijn Twitter en Instagram. Ik heb er vele volgers bij gekregen.
Het is alweer 6 uur als ik klaar ben met eten. Ik moet om kwart voor 7 helemaal klaar zijn, want dan komen ze me ophalen. En met ze bedoel ik Niall, Harry, Louis, Eleanor, Liam, Sophia, Zayn en Perrie. We gaan met de hele bubs. Het zal een gezellige avond worden!
In de badkamer haal ik de handdoek van mij haar en droog het nog eventjes wat beter. Dan doe ik er een verzorgende lotion in en föhn het nog een beetje. Ik doe mijn badjas uit en kleed me voor de rest aan. Ik heb een lange witte jurk aan, met aan de bovenkant heel mooi afgewerkt met zwart kant. Die heb ik al een tijdje geleden samen met Eleanor gekocht. Hij sleept net niet over de grond heen, maar je kunt mijn schoenen ook niet zien. Ik heb er ook nog mooie zwarte pumps bij gekocht. Mijn sieraden zijn zilverkleurig. Gewoon een simpele armband en simpele knopjes. Natuurlijk heb ik ook mijn ring om van Niall, geen verlovingsring hoor. Gewoon een mooie ring. Ook heb ik de ketting om van Niall. De make-up hou ik rustig. Ik wil dat de aandacht naar mijn jurk wordt getrokken. Ik doe een dun laagje foundation op, dat ik afpoederen want anders glim ik teveel. Ik doe wat eyeliner op, catline ofcourse. En ik doe een aantal laagjes mascara op. Lichte roze blush en fel roze lippenstift. Toch iets opvallends als make-up, anders is het zo saai.
Ik pak mijn spullen bij elkaar en stop het in mijn tasje, telefoon en portemonee. Dan loop ik op mijn slippers naar de woonkamer, met mijn pumps in mijn handen. Ik kijk nog even tv voordat de bel gaat. Snel zet ik de tv uit en loop naar de deur. Ondertussen schop ik mijn slippers uit en vervang ze voor mijn pumps. Ik doe alle lichten uit en open dan de deur.
*Niall's P.O.V*
Als ze de deur open doet valt mijn mond open. Wauw, beautiful!
'Wauw, Megan.. You look beautiful!'
'Thanks Niall, you too!'
Ik grinnik en geef haar snel een zoen, want de limousine toetert. Hand in hand lopen we naar de limousine. Als we instappen krijgt Megan veel complimentjes over haar outfit. En dat mag ook wel, ze ziet er prachtig uit.
'He Magalie! I didn't know that you also would come with us!', zegt Megan.
'Haha, yeah that's true. But Harry invited me, als his "date".' Terwijl ze "date" zegt maakt ze aanhalingstekens met haar vingers.
Yeah right, wij weten allemaal beter. Binnenkort hebben die twee het.
De rit gaat snel als je aan het praten bent. Het is kei druk bij de première, maar dat maakt niets uit. Wij mogen door, omdat we VIP zijn. Het is altijd leuk om speciaal te zijn.
Als we eenmaal allemaal uit de auto zijn, gaan we foto's maken met fans. Ook praten we met een aantal tv-zenders.
'Naill! Megan! Can we talk to you for a second?' Hoor ik iemand roepen. Ik draai me om om te kijken we het zei. Ik heb nog steeds de hand van Megan vast. Dan zie ik dat een vrouw me wenkt. Ik trek Megan zachtjes mee.
'Hello Niall! Hello Megan!'
'Hi,' zeggen we allebei netjes.
'Ik ben Natascha, van MTV UK. Leuk dat jullie hier zijn! Mag ik jullie een aantal vragen stellen?'
'Ja natuurlijk!', antwoord ik.
'Okay, Niall. Hoe is het met je? Nog steeds in love met Megan?'
'Met mij gaat alles goed. En ja, nog steeds in love met Megan. Dat gaat nooit meer uit, daarvoor hou ik teveel van haar.'
'Ahh fijn om te horen! Megan, zeg eens. We hebben vernomen dat er iemand nieuw is in de crew, en dat dat jouw nichtje is. Klopt dat?'
'Ja dat is waar. Mijn nichtje is inderdaad nieuw bij de crew.'
'En wat voor taak heeft ze?'
'Ze is de stylist van de jongens. Ze regelt de kleding en dat soort dingen.'
'Aha, klopt het dat ze iets heeft met Harry? We hebben namelijk dingen gezien en gehoord...'
Mijn mond valt open van verbazing..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wauw! Dit stuk heb ik snel geschreven!
En jaaa, een cliffhanger! Wat zal er gebeuren? Volgens jullie?
TIPS & IDEEËN? Altijd welkom!
Love you all xxx
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...