Hoofdstuk 40

1.5K 38 1
                                    

Iedereen staat al in de lobby te wachten op ons. En iedereen ziet er prachtig uit. Netjes, normaal en toch sjiek.

Mam en pap staan de praten met Magalie. Tim en Michelle staan te praten met Harry en Liam. Verderop zie ik Zayn en Louis staan. En, ugh, ook een paar bodyguards. Dat is het enige wat ik soms echt haat. Je kunt gewoon nergens heen, of er is een bodyguard mee. Bij de jongens snap ik dat nog wel, maar zelfs als ik snel even iets wil kopen in een winkeltje moet er een bodyguard mee. Alhoewel ik denk dat Niall daarachter zit. Hij zal het wel geregeld hebben, want als er iets met mij gebeurd..

Als mam ons heeft gezien komt ze op ons af.

'Megan, je ziet er prachtig uit! En je haar! Hoe heb je dat gedaan?'

'Gewoon, gewassen en laten opdrogen. Niets speciaals.'

'Echt waar? Moet je vaker doen! Staat je goed! And Niall, you look also vey beautiful! And your shoes! I'm in love!'

'Thank you, Mirian. You look great too!'

En daar heeft hij gelijk in. Ik heb mam nog nooit zo'n kleren zien dragen. Ze heeft geen jurk aan ofzo, nee dat moet je niet mijn moeder willen aantrekken. Nee, ze heeft het vrij simpel gehouden. Donkere spijkerbroek, zwart shirt en een wit blousje eroverheen. Zeer mooi en elegant.

'Megan, zullen we gaan?'

'Ja is goed. Is iedereen er?' Ik kijk de groep rond.

'Oh en Megan, wat doen die mannen daar? Horen die bij ons?' Ze wijst naar de bodyguards.

'Ja.. Jammer genoeg wel. Dat zijn onze bodyguards. Ze moeten mee, voor de veiligheid. Maar ben maar niet bang, ze komen niet bij ons aan tafel zitten. En ze zijn ook heel aardig.'

Mam kijkt me opgelucht aan. Ze geeft me nog een knuffel en loopt dan weer naar mijn vader.

'Niall? Ready?'

'Yes, let's go!'

Hij pakt mijn hand vast en we beginnen te lopen. Het restaurant ligt op de hoek van de straat, dus we gaan te voet. Het is aan het schemeren, en het is rond etenstijd, dus er zijn geen fans op straat. Gelukkig maar, want anders waren we direct gemobbed. En daar heeft niemand nu zin in.

Het eten was heerlijk! Echt waar! We hadden om 18.30 uur gereserveerd, en het is nu 21.00 uur. En we zijn klaar, dus we hebben er niet lang gezeten. Het was een classie restaurant, met overheerlijk eten!! Vier gangen menu, dus ik zit vol.

We zitten nog een beetje te praten als Harry iets wilt zeggen in het algemeen. Hij zit naast Magalie, die al de hele avond nerveus is.

'Guys, can I say something?'

Iedereen is direct stil en kijkt naar Harry. Hij merkt het ook, want hij begint een beetje te blozen.

'Magalie and I have to say something.. We, we are together.'

'I told you, Zayn!', roept Niall opeens heel hard. We kijken hem verbaasd aan.

'I told Zayn that Harry and Magalie would get a relation. You see, it happend.'

Iedereen is heel even stil, maar dan beginnen we als gekken te klappen en te joelen.

Iedereen staat tegelijk op om hun te feliciteren. Harry en Magalie kijken allebei heel gelukkig.

'Congrats!' 'Harry, don't let her go!' 'Take care of her.'

Het klinkt van alle kanten. En inderdaad, Niall heeft wel gelijk. Iedereen wist dat die twee ooit iets zouden krijgen.

'Guys, isn't it a good idea to go out?', roept Harry opeens.

'Yes, ofcourse it's a good idea! Let's go!', antwoord ik.

'Megan, ik denk dat wij dan maar naar huis gaan. We moeten nog even rijden, en ja, wat moeten jullie met ons.'

'Ah, maar mam.'

'Nee Megan, we willen jullie avond niet verpesten. We zien elkaar morgen wel weer. Zorg wel dat je fit bent, want we hebben iets speciaals geregeld.'

'Oke, is goed mam. Ik zie je morgen weer.' Ik geef haar een dikke knuffel en een zoen op haar wang. 'Tot morgen dan.'

*Niall's P.O.V*

Het is middernacht en we dansen nog volop. We zijn in een hele beroemde club, waar vele beroemden mensen komen. En we zijn nog geen fans tegen gekomen, wat zeer uniek is. Normaal gesproken zijn er overal wel fans. Overal.

Iedereen is aan het dansen, en iedereen is blij. We hebben ook al aardig wat op. Als je het drinken bij het diner erbij optelt.

'Niall, do you wanna drink something?', roept Megan naar mij. Ik knik en stop met dansen. Samen lopen we naar de bar en bestellen twee drankjes. We drinken ze snel op en bestellen er nog twee. Opeens horen we een slow nummer. Ik kijk Megan blij aan.

'Megan, come let's dance!'

'Okay! But Niall, this song.. I know this song.'

'This, darling, is the song were we danced on for the first time. You remember?'

'You see, I knew this song. It's a beautiful song.'

We zijn ondertussen bij de dansvloer aangekomen en ik sla mijn armen om haar middel heen. Ze kijkt me diep in mijn ogen aan. Wow, ze heeft zo'n prachtige ogen! Ik trek haar nog een beetje naar mij toe. Dit moment, dit moment is prachtig. Echt prachtig. Ik buig mijn hoofd naar haar toe en al snel voel ik haar lippen. Hmmm, ze proeven naar kersen. Gelukkig maar dat ze snel een lippenbalsem heeft opgedaan na het eten, in plaats van die rode lipstick. Anders hadden mijn lippen nu ondertussen dezelfde kleur als haar lippen.

Alleen wordt opeens "ons momentje" verstoord. En wel door Harry en Magalie. Ze trekken ons kei hard uit elkaar en rennen dan weg. Zonder iets te zeggen. Dronken, zeker dronken. Ik word kei kwaad en ren hun achterna, alleen ik vergeet even dat ik Megan alleen achterlaat op de dansvloer. Ik kan jammer genoeg niet meer vinden, want anders was ik flink tekeer gegaan.

Teleurgesteld loop ik terug naar Megan. Die nog steeds geshockeerd staat te kijken. Tim en Michelle staan bij haar, dus ze was niet alleen.

'I'm sorry Megan, that I just left you without saying anything.'

'Doesn't matter Niall. But can we go to the hotel? We have to get up early tomorrow.'

'Alright, let's go back to the hotel. Are you coming with us?' Ik kijk Tim en Michelle aan. Ze zeggen wat tegen elkaar in het Nederlands, alleen dat versta ik niet. Dan knikt Tim naar ons.

Met z'n vieren lopen we terug naar het hotel. Oh ja, en nog twee bodyguards.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Duss... Ik denk dat jullie nu allemaal heel blij zijn. Sorry voor het lange wachten.. Maar ik heb gezegd dat Hoofdstuk 40 speciaal zou zijn, en TADAAAA hier is ie dan!!

Maaaarrr... Ik heb goed vooruit gewerkt. Ik heb nog 2 andere hoofdstukken klaar ;)

En om jullie even te pesten, die upload ik nog even niet ;)

Neee grapske! Ik zal dadelijk Hoofdstuk 41 online zetten, rond 22.00 / 22.30 uur. Die is ook wel leuk, moet ik eerlijk zijn.

Maar dan... Het leukste hoofdstuk tot nu toe, vind ik zelf, zet ik morgen online. Ik weet nog niet precies wanneer morgen, maar hij komt morgen online.

En om nog meer spanning op te bouwen, heb ik er een cliffhanger in verwerkt. En van die cliffhanger willen jullie natuurlijk het antwoordt weten, maar dat duurt nog even.

Sorry voor het pesten ;)

Lots of Love xxx Anke

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu