*Megan's P.O.V*
Tranen stromen over mijn wangen. Het is zo mooi, ze kan zo mooi zingen. Ik loop backstage. Niall komt van het podium aflopen. Ik ren in zijn armen en begin kei hard te huilen. Hij wrijft over mijn rug en probeert me kalmeren. Maar dat gaat niet. Alle emoties voelen uit mijn lichaam. Niall praat tegen me en kijkt me recht in mijn ogen aan. Ik voel ook opeens meerdere armen om me heen. Iedereen is bij onze knuffel betrokken.
Ik word wakker, langzaam open ik mijn ogen. Het licht is uit. Het is donker in de kamer. De gordijnen zijn dicht. Ik blijf een tijdje zo liggen. Ik draai me om en ruik dan de vertrouwde geur van Niall. Ahh, hier ben ik dus. Ik hoor iemand rommelen in de keuken. En ruik de heerlijke geur van pizza. Ik sta snel op en wil wat anders aantrekken, maar zoals altijd, ik heb niets bij me.. Dus trek ik de kast van Niall open en haal er een joggingsbroek en shirt eruit. Zijn "Crazy Mofo" shirt om precies te zijn. Ook pak ik een snapback uit de kast, voor het geval er iemand is. Mijn haar zit namelijk totaal niet. In de badkamer haal ik de resten van mijn make-up eraf en werk het een beetje bij. Alleen wat mascara. Met een tevreden gevoel loop ik naar de keuken. Ik blijf in de deuropening staan. Niall heeft me nog niet opgemerkt. Hij zit op het aanrecht, en is een spelletje aan het spelen op zijn mobiel. Ik loop de keuken wat verder in. Nu kijkt Niall op van zijn mobiel. Hij glimlacht en springt van het aanrecht af. Vlak voor mij stopt hij. Hij tikt met zijn vinger tegen de snapback aan en schuift een verdwaalde haarlok achter mijn oren.
'Hey babe.'
'Hi.'
'Did you sleep well?'
'I guess so. I have no idea. What's the time?'
'It's 6 PM. So dinner time.'
'Aha. Pizza.' Mijn maagt knor. Niall grinnikt.
'Wil je ook wat, prinses?'
'Uhh, als dat kan graag.'
'Tuurlijk kan dat. Dan delen we deze pizza en dan leg ik dadelijk die andere pizza er ook in en dan delen we die ook. Ik neem aan dat je een hele pizza opkunt?'
'Jaa, ik heb honger!'
'Goedzoo! Zo ken ik je weer. Haha.'
Ik glimlach naar hem. Langzaam komt hij naar voren. Ik sluit mijn ogen en voel niet veel later zijn lippen op die van mij. Hij slaat zijn armen om mijn middel. Ik sla mijn armen om zijn nek. Hij tilt mij voorzichtig op. Voor extra ondersteuning sla ik mijn benen om zijn middel. Hij draagt mij zo naar het aanrecht. Hij zet mij erop, zonder te stoppen met zoenen. Ik voel zijn tong op mijn lippen, vragend om toestemming. Voorzichtig open ik mijn mond. Onze tongen zoeken elkaar. Ik ga langzaam mijn hand door zijn haar.
Jammer genoeg wordt ons onderonsje onderbroken door de oven. Niall gromt, ik giechel. Maar Niall stopt wel, want anders zouden we een zwarte pizza hebben. En dat is ook niet lekker.
Even later nestelen we ons op de bank met pizza en cola. Ik zet een film op, komedie. Ik wil even goed lachen. Als we alle bij vol zitten, de tweede pizza is ook helemaal op, zak ik onderuit tegen Niall aan. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas, en hoor zijn hart. Het horen van het kloppen van zijn hart maakt me rustig. Ik zak weg in een soort van roes. Ik voel dat Niall zachtjes over mijn haargrens aan het aaien is.
Tot dat de deurbel gaat. Niall vloekt wat. Ik schiet geschrokken omhoog. Niall stommelt naar de deur.
'Hello!', hoor ik hem zeggen.
'Hi, can we come in?', hoor ik iemand zeggen. Een onbekende stem. En een bekende stem. Louis, en Eleanor.
'Yeah! Sure! It's great to see you back! It's such a long time ago!'
'Yes I'm know! That's the reason that I'm here. Louis told me that he would go to you tonight, and he sad that I could enjoy him and Eleanor.'
Niall lacht. Ik hoor ze lopen, dus ik sta snel op en strijk mijn kleren een beetje glad.
'Megan! Babe! Nice to see you!' Louis loopt met open armen op me af. Ik knuffel hem, en dan knuffel ik Eleanor. Niall staat nog naast de onbekende man. Hij zal iets ouder zijn dan ons. Niall staat helemaal te glunderen.
Nadat ik Eleanor heb losgelaten loop ik met een uitgestoken hand naar hem toe.
'Hello, I'm Megan.'
Hij geeft mij een hand en lacht vriendelijk naar me.
'Ofcourse I know that. Niall told me everything. I'm Olly, Olly Murs.'
Mijn mond zakt open.
'Wait, what. Are you, Olly Murs. The Olly Murs?'
Hij begint te lachen. 'Yes I'm.'
Ik voel dat ik rood begin te worden.
'Hij is een hele goeie vriend van me. Ik heb hem allang niet meer gezien, maar wel regelmatig gesproken.', legt Niall me uit.
Louis en Eleanor zitten al op de bank. Olly ploft ook neer.
'Oh gosh, ik zie er niet uit in deze kleren!' Ik ren naar de slaapkamer, maar bedenk me dan dat ik hier helemaal geen kleren heb liggen. Ja die vieze van vanmiddag, maar die heeft Niall al in de wasmachine gedaan. Ik wil me weer omdraaien als ik me bedenk dat ik laats hier een broek heb laten liggen. Ik zoek in Niall's klerenkast, maar kan niets vinden. Totdat mijn oog op een lege plank valt. Er ligt alleen een setje kleren op. Perfect, een broek en een truitje van mij. Alleen is het truitje veels te warm voor nu. Nou ja, het Crazy Mofo shirt is niet verkeerd. Ik schiet snel in de andere broek en fatsoeneer mijn haar een beetje. Ik doe snel wat eyeliner en mascara op en klaar. Op mijn sokken loop ik terug naar de woonkamer. Daar zit iedereen gezellig te praten. Niall heeft al voor drinken gezorgd zie ik. Ik plof naast Eleanor neer. Niall is druk in gesprek met Olly. Je kunt zien dat ze elkaar echt hebben gemist.
'Oh nee toch, Megan! Heb je je helemaal omgekleed en opgetut voor mij?', zegt Olly overdreven.
'Oh nee, maar voor het geval er nog meer mensen komen. Je weet maar nooit.', leg ik aan Olly uit. Van binnen denk ik anders, natuurlijk heb ik me omgekleed omdat hij er is. Louis en Eleanor mogen me gerust zien in mijn comfy-kleren. Maar Olly ken ik nog helemaal niet, en dat is dan een beetje beschamend.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Weer een hoofdstuk erbij! Niet zo geweldig spannend maar goed.
Wat vinden jullie van Story Of My Life? De music video?
Ik vind hem geweldig!! Laat bij de comments achter wat je ervan vindt!
Weet iemand nog spannende stukjes? Ideeën?
Blehh, morgen is het weer maandag... Maar goed
Lots of Love! xxxx
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanficHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...