*Niall's P.O.V*
Wat?! Louis vraagt Megan mee? Dat hadden we niet afgesproken! Maar goed, misschien kan ik dan met haar dansen.. Als ze weg is kijkt Louis me lachend aan.
'Bro, you've got a date tonight!'
'What! No, I didn't ask her.'
'Yeah, OK, but you can dance with her! And then, BOOM, you can kiss her.'
'No, that's not gonna happen. Maybe dancing with her, but kissing..'
Opeens beginnen ze alle vier te lachen. 'Oke, I bet. If you're kiss her tonight I will take you tomorrow to Nandos. If you don't kiss her, you gonna shop with me. OK?' stelt Louis voor.
'What? OK, deal!'
Als ik een half uurtje later op mijn kamer zit, realiseer ik me pas wat ik heb gezegd. Ik moet met haar kussen, anders moet ik met Louis gaan shoppen.. En met Louis shoppen. Nee dankje. Maar zoenen met haar, ja dat wil ik wel!
Om 6 uur ben ik al klaar met douchen en alles. Nu nog eten en aankleden. Ik loop naar onder om wat eitjes te bakken. Maar Harry is al aan het koken.
'What are you making, Harry?'
'Pancakes. For everyone!!!'
'That nice of you! Are the ready to eat?'
'Uhh, yes. Those 5 are ready.'
'OK. I'm gonna start eating.'
Man, wat smaken deze goed! Harry kan kei slecht koken, maar wel goed pannenkoeken bakken! Ik strooi er wat poedersuiker op en prop de pannekoek naar binnen. Jummiee!
'Harry, they're delicious!'
'Thanks Nialler!'
Het is kwart voor 9. Tijd om te gaan. Paul brengt ons, zodat wij kunnen drinken.
Precies om 9 uur stopt Paul voor Megan's huis. Er komen twee super mooie meisjes naar buiten.
Megan en haar vriendin Denise. Denise ziet er ook niet verkeerd uit.
*Megan's P.O.V*
Precies om 9 uur toetert er een auto buiten. Ik gluur door het raam. Jep, ze zijn er al. Ik roep Denise. Ze komt de trap af in haar mooie zwarte jurkje en haar witte pumps. Zelf het ik een donker blauw jurkje aan met ook witte pumps. Onze haren hebben we allebei opgestoken.
Als we naar buiten lopen wordt de autodeur open geschoven. Harry komt naar buiten. Ik geef hem een knuffel en Denise ook. Ik merk aan haar dat ze het super spannend vind.
'Hello ladies! You look both beautiful! Please, go in the car.'
'Thank you Harry!'
Het handige is dat de auto heel groot is, dus dat er veel mensen in kunnen. Voorin zit Liam. Achterin zijn 3 banken. Ik zie Zayn zitten naast een meisje, dat zal Perrie wel zijn, de vriendin van Zayn. Naast Perrie zit een ander meisje. Dat zal dan wel Eleanor zijn. Op de andere bank zit helemaal niemand.
Op de achterste bank zit Niall met Louis. Ik plof tussen hun in. Denise gaat met Harry op de lege bank zitten.
'OK Paul. DRIVEE!!' Roept Harry. De auto komt in beweging en rijdt ongeveer 10 minuutjes voordat ie weer stopt.
'Guys, we're here. See you at 3 am.'
'Bye Paul,' roept iedereen.
Onderweg heeft iedereen gezellig gepraat. En inderdaad, de andere meisjes waren Perrie en Eleanor. Ze zijn allebei super aardig! Ik heb volgens mij er weer een paar vriendinnen bij.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeejj! Al 16 reads! Pleasee promoot! Het is mijn eerste verhaal dus tips zijn altijd welkom.
Oh ik krijg nu ook veel toetsen, dus ik moet veel leren. Maar ik probeer elke dag een stukje te schrijven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!!
Love yaa xxx Anke
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...