*Megan's P.O.V*
Opeens wordt ik van achteren vastgepakt door twee mensen. En meegesleurd. Ik gil kei hard, maar zie dan dat het Harry en Zayn zijn. Maar toch, ik gil evengoed.
'Harry! Zayn! Put me down! Now!'
'Nope, that's not gonna happen,' zegt Harry met een glimlach.
Ik stribbel tegen, maar het werkt niet. Ze zijn te sterk. Ik zie niet precies waar we heengaan, maar ik hoor wel steeds beter mensen gillen en schreeuwen.
No, noway, nemen ze me nu mee onstage? Dat meen je niet!
Ik zie felle lichten en merk nu toch wel dat ik op het podium sta. Ik ben zowat half doof. Door al het gegil van de fans.
Ik probeer nog wel te rennen, maar Harry en Zayn houden me vast. Ze trekken me mee, totdat ik in de spotlights sta.
'Just like you can see, here is Megan. Say hi Megan,' zegt Harry nu. Ik kijk hem alleen kwaad aan. Ook zie ik dat Niall me verbaasd aankijkt. Maar ik kijk hem nors aan. Ik ben nog steeds boos op hem, vanwege het feit dat hij me kei erg heeft laten schrikken.
Alle fans draaien nu door.
'So, you still can remember my little story? Right, you can guess, it's about Niall and Megan. Niall was stupid, and scared Megan. And now she is mad at him. I totally understand that. But okay. Megan? I also think that you are thinking, "Why am I here?". Or at least, something like that. I'm gonna tell it you.'
Hij kijkt een keer over het publiek heen en richt zich dan weer naar mij.
'You know, you're mad at Niall. But look at him. The hole show, he's sad. Very sad. And that, because you're mad at him. So please, get over it girl! I know that it was a stupid action of him, but, cheer him up!'
Ik zucht diep. Denk goed na. Maar loop dan toch naar hem toe. Terwijl ik naar hem toe loop, staat hij op. Als ik bij hem ben, echt ik meen het, flippen de fans helemaal. Ik buig me voorover, zodat ik wat kans zeggen tegen hem.
'Don't do that ever again.'
Hij knikt. Dan pak ik zijn handen vast, en geef hem een zoen. Mijn oren lijken kapot te gaan. Mijn god, wat kunnen die Directioners gillen zeg.
Niall slaat zijn armen om me heen, terwijl ik met zijn haren speel. Maar dan trekken Louis en Liam ons uit elkaar.
'And now, we're gonna sing You And I. Special for you, Megan.'
Harry geeft me een knipoog. Ik lach naar hem.
Samen met Niall ga ik op de trap zitten. De rest gaat ook in de buurt van ons zitten. Ook geeft iemand Niall's gitaar aan Niall. Hij slaat de eerste noot aan, en begint ook te zingen. Alle fans beginnen te gillen, of ja, beginnen nog harder te gillen. Ik glimlach en geniet van dit moment.
I figured it out
I figured it out from black and white
Seconds and hours
Maybe they had to take some time
I know how it goes
I know how it goes from wrong and right
Silence and sound
Did they have to hold each other tight
Like us
Did they ever find, like us
You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above
Can separate the two of us
Nothing can come between
You and I
Oooooh you and I
I figured it out
sudden mistakes of up and down
Me in the middle
there's always room for coming ground
I see what it's like
I see what it's like for day and night
Never together
They see things in a different light
Like us
They never tried
Like us
You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above
Can separate the two of us
'cause you and I
We don't wanna be like them
We can make it to the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above
Can separate the two of us
Well nothing can come between
You and I
Ooooh you and I
Oooooh you and I
We can make it with each other
You and I
Ooooh you and I
Ze zingen de laatste zin en dan barst het kabaal los. Niall buigt zich naar me toe, en geeft me een zoen. Dan trekt hij zich terug. Hij staat op, pakt mijn hand en samen lopen we backstage. De lads komen ons achterna, ze moeten zich omkleden. Maar Niall geeft me eerst nog een zoen. Een flinke zoen. Ik begin weer te spelen met zijn haar. Hij vraagt om toestemming. Gewillig laat ik zijn tong toe, en dan Boem! Beginnen onze tongen een dans. Hij slaat zijn armen om mij heen. Voorzichtig gaat hij met zijn handen onder mijn truitje. Niet ver eronder, gewoon, een beetje. Zodat hij mijn huid kan voelen.
'Guys! Please, get a room! Again!', hoor ik Louis ergens in de verte roepen. Ik en Niall grinniken tegelijkertijd. Maar opeens wordt Naill weggetrokken. Ik open mijn ogen weer en zie dat Paul hem vast heeft. Ze worstelen wat, maar dan geeft Niall zich toch over. Hij moet weer onstage. Ik trek een pruillipje naar hem, maar loop dan toch van hem weg. Vanavond, dan zie ik hem weer.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oh yeah! Vakantie voelt goed! Lekker veel schrijven en uitslapen!
En, Magalie heeft het bedacht, ik ben dit boek aan het omzetten naar het Engels! Dusss... Buitenlandse Directioners kunnen mijn boek dan ook lezen! Hahaha, kijk bij mijn creaties, als je het een keertje wilt lezen ;)
Ennn oeeee! Wat zou er in het volgende hoofdstuk gebeuren?? Hihii, ik denk dat vele het al weten ;)
Lots of love for my Mofos!!xxx Anke
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...