Hoofdstuk 51

1.3K 40 0
                                    

-woensdag, de dag van het shoppen-

Ik geeuw, poe. Waarom heb ik ook alweer zo vroeg afgesproken met de dames? Het is 8 uur, en om half tien word ik opgehaald. Maar ja, ik wil me ook helemaal klaarmaken, en dan echt mooi klaarmaken. Ik zal me eerst maar even gaan douchen en daarna ontbijten, want anders is mijn haar niet droog.

Ik twijfel, ik sta in mijn badjas voor de kast. Ofja, in de kast. Een walk-in-closet. Een paradijs! Maar ik twijfel, want ik weet niet wat ik moet aantrekken. Uiteindelijk besluit ik om een appeltjesgroen jurkje aan te trekken met een zwart, dun riempje. Het jurkje valt mooi om mijn lichaam, strak boven en los onder. En het valt net boven mij knieën. Echt net erboven, wat ik mooi vind. En omdat het redelijk warm is buiten, doe ik geen vestje aan of iets. Wel doe ik mijn allstars aan, gewoon omdat het mooi is. Het geeft mij toch nog een stoere look, wat ik heel leuk vind om te dragen.

Als ik klaar ben met ontbijten is het kwart voor negen. Ik heb dus nog drie kwartier om mijn make-up en haren te doen. Makkie.

Ik begin met een dun laagje foundation, dat ik afpoeder zodat het niet gaat glijden. Ik doe wat oogschaduwbasis op, dit ook zodat mijn oogschaduw niet gaat glijden. Ik breng als eerst een licht bruine kleur aan, die ik verdeel over mijn hele ooglid. Dan doe ik een taupe kleur in mijn arcadeboog, die ik goed blend. Ik breng nog een highlighter kleur aan, net onder mijn wenkbrauw en in mijn ooghoek. En dan doe ik alles nog een keer, zodat het extra goed uitkomt.

Tenslotte voeg ik nog een dun lijntje zwart aan boven en onder mijn oog en eindig met een paar laagjes mascara.

Ik doe nog een licht roze blush op mijn wangen en een laagje roze lippenstift op mijn lippen.

Ik kijk nog eens keurend in de spiegel en besluit dan dat ik klaar ben. Ik doe nog wat mouse in mijn haren en laat het voor de rest loshangen. Ik spuit wel nog wat deodorant en parfum op. Zo, ik ben klaar om te gaan.

Stipt om half tien stopt er een taxi voor de deur. Perrie stapt uit en ziet mij al staan voor het raam. Ik was net een briefje aan het schrijven voor Niall. Vraag me niet waarom ik dat deed voor het raam. Maar ik schrijf wel een briefje, ik app of sms hem niet. Nee, als ik of Niall een kort berichtje voor elkaar achterlaten, dan is het altijd een briefje. Vandaag een lief briefje,

Lieve Niall,

Veel plezier vandaag met de jongens! Ik ga lekker shoppen, en omdat je nog slaapt schrijf ik dit briefje. Ik kom vanavond laat thuis, dus ga maar eten. Waarschijnlijk gaan we ergens wat eten. Ik hou van je! xxx

Ik leg het snel op de keukentafel neer en pak mijn tas en loop snel naar buiten. Ik sluit de deur en loop naar de straat. Ondertussen doe ik mijn zonnebril op, want de zon is al fel.

'Heei Perrie! How are you?'

'Haay! I'm good, and you?'

'Me too!'

'Then let's go!'

Ze houdt de deur voor mij open en ik kan instappen. Eleanor, Sophia en Magalie zitten gezellig te kletsen. Het is een wat luxere auto, dus we kunnen er met z'n alle in. Ik prop me tussen Eleanor en Magalie en begroet hun.

We rijden direct aan als Perrie ook zit. Voorin zitten twee bodyguards, die van de jongens meemoeten. Voor de veiligheid.. Wat ik ook wel snap, maar zonder hun winkelen is nou eenmaal leuker.

De auto stopt in een klein straatje, waar de beroemdste bruidsjurken worden gemaakt. Het is een klein winkeltje, maar het heeft zoveel waarde. We stappen met uit en lopen naar binnen. Er gaat een belletje af en direct komt een vrouw vanuit een ruimte achter de winkel gelopen.

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu