Hoofdstuk 14

2.1K 46 4
                                    

Het is kwart voor acht. Tijd om te gaan. Precies op dat moment hoor ik iemand buiten toeteren. De taxi staat voor. Maar niet zomaar een taxi. Een kleine limousine. Dat heeft ze wel verdiend. Ik zeg de jongens gedag en loop naar buiten. Zayn loopt nog even mee. Als ik instap wenst hij me veel succes. Dan slaat hij de deur dicht en loopt terug naar binnen. De chauffeur groet me en begint te rijden.
Niet veel later komen we aan bij Megan's huis. Ik stap uit en loop naar de voordeur. Ik bel aan. Ik hoor iemand binnen lopen. Dat zal Megan wel zijn. Als ze de voordeur open doet zakt mijn mond open. Ik hoor haar grinniken. Ik word wakker uit mijn droom. Nee, het is werkelijkheid. Ze is prachtig! Ze heeft een donkerblauw jurkje aan dat aan een kant over haar schouder gaat. Die band is van bloemen. Het is een korte jurk, maar ze heeft wel een zwarte panty aan. En blauwe pumps met gouden studs. De sieraden die ze om heeft zijn ook goud. Haar haar is opgestoken naar een kant. En haar glimlach maakt alles af. Ik kus haar voorzichtig. Dan pak ik haar hand vast en lopen we samen naar de auto.
'Oh Niall. It's perfect! A limousine!' Ik knik en laat haar als eerste instappen. Als we beiden zitten groet de chauffeur eerst Megan en begint dan te rijden.
Ik ben met Megan aan het praten over wat de dokter allemaal heeft gezegd. Ze zegt meerdere keren tegen me dat ik me echt rustig moet houden en dat ik vooral niet te wild om moet gaan met de jongens. Ze is zo zorgzaam. Ik schrik op uit mijn gedachten als de chauffeur de deur voor ons opendoet. We stappen uit. Ik bedank de chauffeur en pak Megan's hand vast. Samen lopen we het restaurant binnen. Het is een super sjiek restaurant. Ik zie dat ze het leuk vind. We worden door een serveerster naar ons tafeltje begeleidt. Als we eenmaal zitten komen ze direct naar ons toe om te vragen wat we willen eten. Ik merk dat ik best veel honger heb. Maar ja, dat is ook niet zo gek. Het is al acht uur, in de avond! We hebben beide een menukaart in onze handen. Het bestaat uit vier gangen. En alles wat op de menukaart staat is zo lekker. Uiteindelijk kiezen we hetzelfde eerste gerecht. Allemaal verschillende toastjes met beleg.
We zitten al een tijdje te praten als de serveerster het komt brengen. Het zit er fantastisch uit! Helemaal netjes. Het is pas de tweede keer dat ik zo'n sjiek restaurant was. Ik ben er dus ook niet zo goed om zo netjes te eten. Megan begint te giechelen. Ik kijk haar vragend aan.
'I don't know how I have to eat..'
'Me too.' Dan begint ze nog harder te giechelen. Mensen aan de tafeltjes naast ons kijken ons boos aan. Dan proesten we het beide uit. De avond begint al goed! We gedragen ons de rest van de avond maar goed, want ja, we willen er niet uitgestuurd worden. Als ze het nagerecht komen brengen is het al 11 uur. We zijn het zitten een beetje beu. We willen lopen.
'Okay, never ever this,' zegt Megan uit het niets.
'How do you mean?'
'Nooit meer eten in zo'n sjiek restaurant. Te sjiek. Je kunt hier niet eens een beetje lachen. En het duurt allemaal zo lang. Ik heb nu al weer honger...'
'Tja. Ik begrijp je. Ik heb precies hetzelfde gevoel.'
We eten snel verder zodat we weg kunnen. We zijn net klaar met ons nagerecht als een serveerster opeens een fles champagne komt brengen met twee glazen. Ik kijk Megan aan. Ze schudt nee, nee van ik-heb-dit-niet-besteld.
'Excuse me, but why?' Ik wijs naar de champagne. De serveerster wijst naar de bar.
'Those two young men told me that I should gave you this.' Ik en Megan kijken tegelijk naar de bar en beginnen dan te lachen. Harry en Louis zitten als twee gekken naar ons te zwaaien. We zwaaien voorzichtig terug. Als we elkaar aankijken proesten we het weer uit. Ik schenk de champagne voor ons twee in. We proosten en nemen dan allebei een slokje. Ik schraap mijn keel.
'Megan?'
'Yes Niall?'
'I've got something for you.' Ik haal het doosje uit mijn zak. Ik zie dat Megan's ogen groot worden.
'But Niall.. What-why?', stamelt ze terwijl ze nog niet eens weet wat ze krijgt.
'Ssst, be quit.' Ik open voorzichtig het doosje en laat het haar zien. Ze pakt het langzaam van me aan. Ze ziet het hartje en draait het om. Dan begint ze te glimlachen. Ook zie ik dat haar ogen zich vullen met tranen. Snel pakt ze een servet en veegt ze haar ogen af. Ze kijkt me dankbaar aan.
'Niall, wil je het bij me omdoen?' Ik knik, sta op en pak het kettinkje van haar over. Ze doet haar haar aan de kant zodat ik het om kan doen. Ze staat ook op en geeft me een zoen. Ik weet niet hoe lang we daar stonden, maar opeens schrikken we ons dood omdat er twee idioten staan te juichen. Harry en Louis. Alle mensen kijken boos hun kant uit. Nu beginnen ik en Megan ook lachen. Ik pak haar bij haar middel en neem haar mee naar die twee gekken. Nadat ik de rekening heb betaald lopen we met z'n vieren naar buiten. Daar staat de paparazzi ons op te wachten.
'Niall! Is she you're girlfriend?'
'What is her name?'
Ik heb nog steeds Megan's hand vast. Ik merk dat Harry en Louis ook wat dichter bij ons komen lopen. Dan blijf ik staan.
'Vind je het erg als we het vertellen? Dat we samen zijn?', fluister ik in haar oor. Ze schudt haar hoofd, dus draai ik me om naar de paparazzi.
'Yes, we're together. And het name is Megan. We're very happy. Goodnight everyone.' Met die woorden lopen we weer door naar onze taxi. Hij staat er nog trouw te wachten. Harry en Louis lopen door naar hun eigen auto. De chauffeur opent de deur voor ons en we stappen in.

*Megan's P.O.V*
Als ik zie dat Niall wat uit zijn zakken haalt begin ik helemaal te shaken. Nee, dat meen je niet. Verlovingsringen, schiet door mijn hoofd. Nee gekkie, we zijn nog niet eens twee weken samen. Als hij het opent vullen mijn ogen zich met tranen. Een kettinkje. Als ik het omdraai zie ik N♥️M staan. Zo mooi.
'Wil je het omdoen voor me?' Hij knikt en doet het voorzichtig om. Ik sta ook op, zodat ik op dezelfde hoogte ben als hem. Dan pak ik zijn gezicht vast en druk mijn lippen op die van hem. We schrikken op door gejuich. Harry en Louis. Had ik kunnen weten. Ik schiet in de lach. We lopen naar hun toe. Ze feliciteren ons en lopen dan met ons mee naar buiten. Daar staat paparazzi. Ik schrik een beetje. Dit ben ik niet gewend. Ik pak Niall's hand nog steviger vast. Hij knijpt geruststellend erin. Dan blijft hij staan. Hij buigt zich voorover en fluistert wat in mijn oor. Ik knik. Hij gaat het vertellen. Dat we samen zijn. De paparazzi stelt nog meer vragen, maar die beantwoorden we niet. We stappen in onze "limousine" en laten ons naar het huis van de boys brengen.
Daar aangekomen helpt Niall me uitstappen. Het is ondertussen al weer 12 uur 's nachts, maar iedereen is nog wakker. Harry en Louis zijn ook al thuis, daarom komt iedereen naar ons toe gelopen om ons te feliciteren. Het is eigenlijk al twee weken aan, maar goed. Ik merk dat ik niet kan stoppen met glimlachen. We gaan nog even op de bank zitten, maar ik merk dat ik best wel moe ben.
'Niall, I'm tired. Can we go sleep?'
'Sure babe. Guys, we're going sleeping. We're tired.'
'Yeah right. I know what you're gonna do..' Louis wiebelt met zijn wenkbrauwen en begint dan te lachen. Ik grijp een kussen en gooi dat naar zijn hoofd. Jammer genoeg ontwijkt hij het kussen. We wensen iedereen welterusten en lopen dan samen naar boven. Gelukkig heb ik van Eleanor make-up remover gekregen. En krijg ik van Niall een pyjama. Als we eenmaal in bed liggen beginnen we weer te zoenen. Maar ik weet dat Niall er niet zo snel mee is. Met verder gaan dan alleen maar zoenen. Daar ben ik best wel blij om. Ik stop even om op adem te komen.
'Let's go sleep,' hoor ik Niall zeggen. Ik knik nog net en val dan in slaap. En ik kan je een ding zeggen, ik heb heerlijk gedroomd.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zo, weer een stukje af. En ik heb nu 300+ lezers! Dankjewel allemaal!

Moet er iets speciaals gebeuren? Ik zoek ook nog een ander meisje, dat in het verhaal past. Het moet een meisje zijn die ze ontmoeten tijdens de tour. En die dan voor de rest van de tour met hun meereist. Maar wat voor "functie" kan ze hebben? En weten jullie een naam?

Als jullie voor het meisje de perfecte "eigenschappen" weten, laat het dan achter bij de comments. Voor het simpel te maken, vul dit lijstje in :
Naam ;
Leeftijd ;
Woonplaats ;
Kent 1D via ;
Uiterlijk ; (lengte, kleur haar, etc.)
Afkomstig uit ;

Ik zal ook even een beschrijving van Megan doorgeven.
Naam ; Megan
Leeftijd ; 18 jaar
Woonplaats ; Londen
Kent 1D via ; heeft haar studie Visagie afgerond en is bij 1D gaan werken als assistent van Lou
Uiterlijk ; Megan is ongeveer 1.65 groot, niet te groot dus, kan perfect hakken dragen zonder dat ze te groot is. Ze heeft donkerblonde krullen die tot haar schouders komen. Ook is ze niet te dik, zeker niet te dun, maar eigenlijk heeft ze het lichaam wat ieder meisje wilt hebben. En belangrijk, ze heeft blauw/groene ogen.
Afkomstig uit ; ze komt uit Nederland, verhuist naar Londen op haar 17e voor haar studie.

Alsjeblieft, en ik zal snel een nieuw hoofdstuk posten :)

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu