'Liam en Megan zijn gezien op weg naar de pizzeria. Ze gaven elkaar een knuffel. Een zeer gemeende knuffel. Ze bedriegt me gewoon! En Liam weet verdomd goed dat ik haar leuk vind! Vuile hufter!' Ik roep het bijna, maar kan me nog maar net inhouden. De andere hoeven dit niet te horen.
'Niall, ik denk dat het niet gemeend is. Je weet, Liam zou je dit nooit aandoen. En je weet ook dat hij van Danniëlle houdt. Hij zou zoiets nooit doen. Echt niet.' Zayn kijkt me streng aan. Ik zucht diep. Daar heeft hij gelijk in. Zoiets zou Liam nooit doen. Misschien, misschien waren er veel fans en vond Liam dat niet zo leuk. Daar heeft hij wel vaker last van. Zeker als hij op zo'n moment net met iemand aan het praten is, over iets belangrijks.
'Thanks Zayn.', zeg ik zachtjes. Zayn knikt en loopt weer de badkamer uit. Man, met Zayn kun je echt goed praten. Hij luistert naar je en geeft advies. En meestal heeft hij het ook nog goed ook. Ik glimlach, wat was ik jaloers zeg.
Ik zit weer op bed als Liam en Megan binnen komen. Ik durf Liam niet in zijn ogen aan te kijken. Gelukkig merkt hij niets. Megan geeft mij een pizza. Hmmm, mozzarella pizza, mijn favoriete pizza. Ik eet langzaam, want hij is heet. Megan heeft die van haar zo op. Ik kijk haar verbaasd aan, ze glimlacht. 'Yes. I'm a girl who eats very fast..' Ze bloost een beetje.
Als we de pizza's op hebben vraag ik aan Megan of ze mijn gitaar wil pakken. Ik begin een liedje te spelen. De rest begint te zingen. Ik zie dat ze geniet. Ze wiegt heen en weer op de muziek. Als het liedje is afgelopen begin ik snel een ander liedje te spelen. Als die is afgelopen begint ze te klappen, en Denise ook. Ja, die bestaat ook nog.
'That, that was beautiful.' Ze zegt nog meer, maar dat krijg ik niet mee. Ik zit in een soort trans naar haar te kijken, totdat ze me een zoen geeft. Dan ontwaak ik weer.
Het is al 23.00. Denise en Megan nemen afscheid. Ze moeten naar huis, ofja, Denise moet naar huis omdat ze morgen naar haar stage moet. Megan kan uitslapen. Gelukkig lopen Harry en Louis met hun mee, ik haat het als twee van zo'n meiden alleen over straat moeten zo laat.
Als ze gaan geef ik Megan nog een zoen. Ze glimlacht naar me en gaat met haar handen door mijn haar heen. Als ze eenmaal weg is bijt ik op mijn lip. Hoe kon ik nou boos zijn op haar. Ze is een prachtige meid. Niemand kan ooit op haar boos zijn. Daarvoor is ze te mooi...
Ik schud mijn hoofd. Ik moet niet meer aan haar denken, ik moet gaan slapen. Ookal doe ik de hele dag niets, ik ben toch 's avonds kapot moe.
Ik word wakker doordat er iemand op mijn deur klopt. Ik wrijf door mijn ogen en kijk snel hoe laat het is. Wow, het is al 11 uur.
'Come in,' zeg ik met mijn ochtendstem. Aarzelend gaat de deur open. Het is Harry.
'Goodmorning, Harry,' zeg ik. Hij knikt alleen maar naar me. Hij pakt snel een stoel en gaat naast mijn bed zitten. Hij wrijft over zijn benen heen. Dat doet hij alleen maar als hij zenuwachtig is. Ik frons mijn wenkbrauwen.
'Niall, I-I've got... I've got a question,' zegt hij stamelend. Ik knik als antwoord.
'Can you.. Can you ask Megan if she know how I can ask Denise? I want to start a relationship with her,' zegt hij snel. Hij staart naar zijn schoenen, alsof hij iets doms heeft gedaan.
'I can ask it,' begin ik, 'What do you wanna know?'
'Just.. Just if she loves me. And the best way how I can ask her.' Hij kijkt me recht in mijn ogen aan. Ik knik langzaam. Dan staat hij op en loopt mijn kamer uit. Ik zak terug in mijn kussen. Hoe ga ik dat aan Megan vragen... En ik moet haar ook nog steeds een cadeautje geven.. Met die vragen in mijn hoofd val ik weer in slaap.
*Megan's P.O.V*
Ik voel mijn telefoon in mijn zak trillen. Ik ben in de supermarkt boodschappen aan het doen. Snel zet ik de fles cola in mijn karretje en neem mijn telefoon op. Het is Niall.
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...