Megan wil zich graag douchen, dus ik lig op bed tv te kijken. Er is een documentaire op over Micheal Jackson. Best wel gaaf. Ik hoor Louis naar boven komen. Terwijl hij daar straks in de club best nuchter handelde, is hij nu aangeschoten.
Ik kijk op mijn mobiel. Veel gemiste mentions op twitter. Ik zie een paar foto's van mij en Megan met de tekst eronder 'Is she the new girlfriend of Niall Horan?' 'Who she?' 'They're saying that she is working for One Direction' en nog veel meer berichtjes.
Na 15 minuten hoor ik dat de douche nog steeds aan staat. Ik loop naar de deur en klop aan. 'Are you still alive?' Ik hoor gegrinnik aan de andere kant van de deur. Dat betekent dus dat ze niet verdronken is.
'I'm ready in 10 minutes,' zegt ze. 'OK.'
Ik duik weer op bed. De reclame is begonnen. Ik zucht, ik haat reclames. Dus ik ga w'appen met Josh. Hij is op dit moment bij zijn familie. Alleen dan aan de andere kant van Londen. Hij is een goeie vriend van me. En ook de drummer van 1D.
Ik kijk op. Megan komt de kamer binnen gelopen. Ze heeft mijn huge shirt aan. Ik glimlach. Ze heeft haar andere kleren in haar handen. Ik wijs een stoel in de hoek. Daar kan ze haar kleren neerleggen. Als ze naar het bed toe loopt, trekt ze aan haar shirt. Het is een beetje kort, maar ik zie haar billen niet. Dus het valt wel mee. Ik begin te lachen.
'I can't see anything. So don't worry.' Ze kijkt me aan en haalt haar wenkbrauw op. Zelfs dan is ze lief. Ze kruipt naast me in bed, en nog geen minuut later zoenen we. Ik voel haar tong voorzichtig naar binnen komen bij mij. Het voelt super. Ik zou zo nog uren kunnen liggen.
Ik merk dat ik moet gapen, dus ik trek me terug. Ze kijkt me vragend aan.
'What's wrong?' vraagt ze onzeker. 'Nothing, but it's late. We better can go sleep.'
Ze knikt. Ik doe het licht uit en ga dicht tegen haar aan liggen. Ik sla een arm om haar heen. Ik ruik dat ze mijn shampoo heeft gebruikt. Maar ik ben moe, dus val snel in slaap..
Ik open langzaam mijn ogen en hoor een zacht geluid. Ik kijk naast me. Ik zie Megan liggen, ze is nog diep in slaap. Ze is zo lief.. Ik zucht. Opeens gaat de deur open. Harry komt binnen.
'Good morning Niall,' fluistert hij zachtjes.
'Good morning. How are you?'
'I'm fine, how are you? And you're princess?' Harry grinnikt zachtjes.
'I'm OK, and she .. yeah, she's still sleeping.' Ik aai Megan over haar hoofd.
'Are you coming downstairs Niall? Paul bought some fresh baked bread for us,' vraagt Harry.
'Yes, I'm coming. I'm first gonna change my clothes.'
Harry knikt en loopt weer naar beneden. Ondertussen stap ik uit bed. Ik kijk even op mijn mobiel. Ik zie dat het al 12.30 is. Wow, ik heb lang geslapen.. Ik trek snel een joggingbroek en een comfy shirt aan.
Als ik onder kom zit iedereen al aan tafel. Het is een tafel met 10 stoelen. We hebben vaak gasten, en soms nog stoelen te weinig. Iedereen begroet me vrolijk. Ik ga op de stoel naast Liam zitten en pak direct een broodje. Ik smeer er wat Nutella op en neem een grote hap. Hmm dit smaakt goed. We praten nog een beetje na over wat er vannacht allemaal was gebeurd. Ik zie dat Harry en Denise vaak naar elkaar kijken. Die zullen elkaar wel leuk vinden. Ik grinnik in mezelf. Harry merkt dat meteen.
'Is there something wrong, Niall?'
'No, nothing.'
Harry trekt zijn wenkbrauwen op. Ik schiet in de lach. Gelukkig komt Megan net op dat moment de trap af. Ze heeft nog steeds mijn huge shirt aan. Haar haren staan ook alle kanten op. Ze schrikt als ze ziet dat iedereen haar aankijkt. Ze begint te stamelen.
'Uhh.. Good morning?'
'Yes, good morning, it's 12.30,' zegt Zayn. Iedereen schiet in de lach. Ik sta snel op en loop naar haar toe. Ik strek mijn armen uit om haar een dikke knuffel te geven.
'Good morning, darling,' fluister ik in haar oor. Dan geef ik haar een zoen. Iedereen zegt tegelijk 'Ahww'. Ik kijk om en werp ze een dodelijke blik toe. Liam schudt zijn hoofd.
'Uhh, Niall. I don't have any clothes with me..'
'Oh ya, come with me. You can have some of mine.'
We lopen weer samen de trap op. Ik graai een joggingsbroek en een shirt uit de kast.
'Is this oke?' vraag ik aan haar. 'Yes, thank you.' Ik glimlach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorryy, het is misschien een kort stukje. En een saai stukje. Maar ik heb het even snel voor jullie gemaakt. Het volgende stuk wordt langer. Maar het kan dan wel zijn dat die pas woensdag online komt, (tis nu maandag), want ik heb het morgen druk.
Oh ja, en vergeet niet Vote & Comment & Promoot!!! :)
Hihii love ya xx
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
أدب الهواةHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...