Hoofdstuk 34

1.4K 36 3
                                    

Over een uur is het zover. Dan moeten de jongens gaan optreden. Ik merk dat ze heel nerveus zijn, maar aan de andere kant toch ook wel rustig. Ze zijn diep onder de indruk met wat er met Lux aan de hand is.
Ik heb Lou al twee keer gebeld, elke keer zonder uitslag. Gelukkig voor haar is Lux gaan slapen. Ze was moe van het huilen. En het enige wat ze nu moet doen is wachten op de uitslag.
'LOUIS! Come here! Right now!'
Mijn god, Louis is echt druk nu. Zo uit hij zijn gevoelens. Door druk te zijn. Alleen is het nu heel irritant. Want hij is de enige bij wie de haren nog gedaan moeten worden. En hij wil maar niet in de stoel gaan zitten.
'Louis, now. Here. Sit.'
En natuurlijk, hij luistert niet. Ik sta met een kam en een bus haarspray in mijn handen te wachten. Harry is me aan het uitlachen.
'Harry, the best thing what you can do right now, is just shut the fuck up. And catch Louis.'
Ik kijk hem boos aan, waardoor hij nog harder gaat lachen. Gelukkig is Liam aardig en helpt me. Hij vangt Louis, dropt hem in de stoel en gaat bovenop hem zitten zodat hij niet meer weg kan. 'Thank you Liam!'
Ik glimlach naar hem en fatsoeneer snel Louis' haar. Het is eigenlijk al redelijk goed, dus ik hoef er niet veel aan te doen.

ik ruim alle spullen op, de jongens zijn klaar op te gaan optreden. Het duurt nog 15 minuten voordat ze hier weg mogen en ik rust heb. Ik heb met Magalie afgesproken dat we even zouden gaan kijken. Want daar vroegen Niall en Harry om. Of ja, Liam zei tegen ons dat we moesten komen kijken. Want dat wouden Niall en Harry graag. Niet dat dat mij wat uitmaakt. Het is altijd leuk om ze te zien optreden.
Ik stop net wat weg in een tas als iemand zijn armen om mij heenslaat. Ik draai me verschrikt om. Niall kijkt me glimlachend aan.
'Are you scared?'
'No, I'm not,' lieg ik.
'Don't lie. I can see that you were scared.'
Ik begin te lachen. Hij heeft me altijd door. Altijd.. Ik kan hem nooit in de maling nemen. Never ever. En hij mij wel, elke keer lukt het hem weer.
Ik geef hem een zoen, en beantwoordt het door me terug te zoenen. En best wel wild. Ik zet snel mijn spullen neer die ik nog vast heb, en sla dan mijn armen om zijn nek heen. Hij slaat zijn armen om mijn middel. Ik speel met zijn haren en voel zijn tong tegen mijn lippen. Ik laat hem langzaam toe. Onze tongen dansen om elkaar heen. Ik voel een druk in mijn onderbuik, wat ik elke keer voel als we zoenen.
'Guys! Get a room, please!!', roept Louis geamuseerd.
We stoppen om naar Louis te kijken.
'Excuse me Louis, but you are aso very close with Eleanor, most of the time. So don't say anything about me and this beautiful lady overhere.'
Ik moet giechelen om zijn uitspraak, maar haal toch mijn armen weg. Ik ga verder met opruimen, als ik me opeens herinner dat ik Harry en Magalie al een tijdje niet heb gezien.
'Uh, Liam,' hij is de enigste die nog in de ruimte aanwezig is,' Do you know where Harry and Magalie are?' Ik kijk hem twijfelend aan.
'That's a very good question.. I have no idea.'
'Oh, maybe it's better to find them. Because, yeah, the show.. You know.'
'Good idea.' Hij staat op, sleurt me mee en loopt de gang op. Daar komen we Niall en Zayn tegen. Niall kijkt even raar als hij ziet dat Liam mijn hand vast heeft, maar gelukkig heeft Liam dat ook door. Hij laat me snel los.
'Guys, do you know where Harry and Magalie are?', vraagt hij dan.
'I don't know, maybe in the chillingroom. You know, that little room what we saw,' zegt Zayn.
'Wich room do you mean, Zayn?'
'That little room, at the end.' Hij wijst naar het einde van de gang.
'Ahh, that little room. Thank you.'
Hij trekt me weer me, Niall en Zayn kijken ons verbaasd na. Tenminste, dat gevoel heb ik.
We rennen de gang af en stoppen pas als we bij het kamertje zijn. Van buitenaf ziet het kamertje er onschuldig uit. Maar wie weet wat er binnen allemaal gebeurd..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Merry Christmas!!!

X

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu