Hoofdstuk 45

1.5K 42 2
                                    

~ze zijn al weer in Amerika voor de tour~

'Paul, may we go to a park?', hoor ik Liam zeggen in de badkamer. We zitten met z'n alle op onze hotelkamer en we zijn aan het proberen om naar een pretpark te gaan. Het is een rustige dag en alle fans horen op school te zitten.

'Yes, ofcourse. You know that.'

'Yes, yes we'll do that too.'

'Are you coming with us? Why? The other bodyguards are nice.'

'Okay. See ya.'

Liam komt de badkamer uitgelopen. We kijken hem verwachtingsvol aan.

'Paul and some other bodyguards are here in 30 minutes.'

Louis springt op en begint te juichen. Eindelijk, we mogen weg uit deze verstikkende hotelkamer! We zijn hier nu een week, en we zijn alleen weg geweest uit het hotel om naar de arena te gaan. Je kunt dus wel zeggen dat we het moe zijn. En nu hebben we het dus geregeld dat we naar een pretpark kunnen.

En het leukste van allemaal is, dat Eleanor en Perrie ook hier zijn! We hebben ze laten overvliegen zodat we een paar weken samen kunnen doorbrengen. En wat meer meiden is ook leuker voor Megan. Ze zit naast me te stralen, want ook zij mocht niet weg.

We staan met, volgens mij 15 personen, bij de ingang te wachten. Paul is aan het regelen dat we groepskorting krijgen, en dat er kans is dat we worden gemobbed. Ik sta geduldig naast Megan te wachten, die verveeld spelletjes aan het spelen is op haar mobiel.

'Megan?'

'Hmm?'

'Look at me?'

Ze kijkt op van haar mobiel, en ik verras haar door haar een zoen te geven. Ze giechelt.

'Niall?'

'Hmm?'

'Why?'

'Because I love you, duhh.'

'Oh yeah. That's right.'

Ze buigt zich voorover om mij nog een zoen te geven. Ze slaat haar armen om mijn nek en ik leg die van mij om haar middel. Ik voel dat ze met mijn haar aan het spelen is, iets waar ik van hou.

'Love birds. Please.'

Ik maak me los van Megan en kijk Harry aan.

'Harry, what's wrong?'

'You, with Megan is nothing wrong.'

'Thank you. But, I already knew that.'

Ik kijk hem uitdagend aan, maar hij reageert niet meer. Jammer genoeg niet, want anders had ik hem gedist. Hij kan soms zo irritant zijn, en ik weet niet hoe dat komt. Maar ik ben nooit lang boos op hem, of op iemand anders, dat kan ik gewoon niet. Ofja, het ligt eraan wie wat doet bij mij.

Ik ben helemaal ik mijn gedachten verzonken dat ik niet eens merk dat we al naar binnen kunnen. Het is omdat Zayn aan mijn mouw trekt, anders had ik niets gemerkt.

'Niall? We can go inside. Hello?'

Hij zwaait voor mijn gezicht en trekt me gelijkertijd mee. Ik struikel half maar herstel me dan wel. Ik loop met de groep mee, en hoor direct al de achtbaan.

'Liam! Can we go into that rollercoaster?' Ik wijs naar een groene.

Hij checkt hem even, maar glimlacht dan naar me.

'Ofcourse! Let's go!'

We rennen naar de ingang van de achtbaan en kunnen zo instappen. Louis en Eleanor komen ook nog mee, en nog twee bodyguards. Die mogen van ons ook wel plezier hebben.

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu