Heeeiii!! Om enige verwarring te voorkomen, post ik dit even.
Ik heb een paar punten om te zeggen, dus ik zal maar snel beginnen.
IK HEB F*CKING 8.06 K READS!!!!! JULLIE WETEN NIET HOE BLIJ IK BEN :D
Nee, serieus. Ik ben echt blij!!! Echt bedankt ervoor!!! En bedankt voor alle tips en ideeën!! I Love You All So Much!!
EN IK HEB 304 STEMMEN!!!!!
Oke, tegenover het aantal reads valt het tegen, maar So What. Ik ben blij dat ik zoveel reads heb, en daar gaat het om!
En ik bedank ook iedereen die elke keer stemt en een comment plaats!!!
Mijn aller grootste dank gaat uit naar Magalie, want zonder haar was het me niet gelukt! Ze heeft altijd hele goede ideeën en helpt me altijd verder. Ze is in korte tijd heel speciaal voor mij geworden! Thank you so much Magalie!!!xxxx
En om haar nog meer te bedanken, zou het leuk zijn als jullie haar verhaal lezen. Ze heet @Magalie_x en haar verhaal heet Lost in London [NL]
Het is een leuk verhaal, en als jullie het verhaal gaan lezen vind ik jullie nog aardiger!!!
Maar goed, back to the point.
Vanavond komt er nog een hoofdstuk online, maar om jullie niet in verwarring te brengen post ik dit er even tussendoor. In het volgende hoofdstuk zijn ze namelijk al weer terug van de tour. De tour is dus afgelopen. Het zal ook niet meer zo lang duren, denk ik, voordat het verhaal eindigt.
En ja, i know, jullie willen dat niet. Maar het verhaal kan niet eeuwig doorgaan, mijn inspiratie is op een gegeven moment ook op.. Maar treur niet! Zoals ik jullie al verteld heb komt er een vervolg. Met in de hoofdrol Harry en Magalie. Binnenkort zal er ook een epiloog online komen.
Maar ik wil eerst dit verhaal eindigen voordat ik verder ga met het verhaal van Harry en Magalie
En voor de zoveelste keer wil ik jullie bedanken! Voor alles wat jullie hebben gedaan voor mij! Het betekent heel veel voor mij!!!
THANK YOU SO SO SO MUCH!!!!!
I LOVE YOU, MY LITTLE MOFOS
XXX Anke
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...