We hebben al een aantal glaasjes op als de deurbel weer gaat. Niall kijkt mij vragend aan. Ik knik als antwoord. Ik zal de deur openmaken. En ja, ik had het goed geraden. Er zouden nog meer mensen komen. Nu staat Harry voor de deur.
'Megan!'
'Hazza!'
We vallen elkaar om de nek. Hij tilt me voorzichtig op en draait een rondje met me. Een vriendschappelijk rondje. Hij is mijn beste vriend geworden. Net zoals Eleanor mijn beste vriendin is geworden. Ik kan echt niet meer zonder hun. Iedereen is als familie voor me geworden. Zeker omdat mijn echte familie in Nederland woont.
Samen met Harry loop ik naar de woonkamer. Hij kijkt verbaasd als hij Olly ziet zitten.
'Olly! Nice to see you back, mate!' Hij geeft Olly een knuffel en gaat naast Louis op de bank zitten. Ze beginnen meteen te praten met elkaar. Olly is met Niall aan het praten, dus Eleanor kijkt een beetje eenzaam.
'Hazza, wil je wat drinken?', vraag ik aan hem.
'Ja graag. Heb je een bacardi cola voor mij?'
'Tuurlijk heb ik die, speciaal voor jou gekocht.' Ik knipoog naar hem. Ik wenk Eleanor, om mee te komen naar de keuken. Anders zit ze ook zo alleen met de jongens.
Ik pak een glas uit de kast en loop naar de koelkast. Daar haal ik uit het vriesvak wat ijsblokjes en uit de koelkast een fles bacardi en een fles cola. Ik schut wat bij elkaar en klaar.
'Megan?', zegt Eleanor. Ze is ook de keuken binnen gekomen.
'Hmmm?'
'Je weet toch wel dat jullie over een paar weken op tour gaan?'
'Ja.. Daar heb ik aan gedacht ja.'
'En je weet toch ook dat ik niet meega?'
'Jep. Dat weet ik. En dat haat ik.'
'Ik ook.'
'Ik wil je niet missen.'
'Ik jou ook niet.', fluistert Eleanor. Ik draai me om en zie dat ze tranen in haar ogen heeft.
'Ach meid. Kom hier.' Ik loop naar haar toe met open armen. Ze snikt zachtjes. Ik wrijf over haar rug. Zij heeft het nog moeilijker. Ze moet ook nog een Louis missen. En ook mij, en de rest van de jongens. Ze gaat iedereen missen.
'Wat ben ik toch een jankerd.', hoor ik haar zeggen.
'Nee, Eleanor,' spreek ik haar streng toe,'Nee dat ben je niet! Je mag gerust huilen. Dat hoort erbij. Ik snap best dat je iedereen gaat missen. Maar weest gerust, de eerste concerten zijn in Londen en omstreken, en dan gaan we er gewoon voor zorgen dat je met ons meegaat.'
'Dat is lief, Megan. Ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten.'
'Weet je wat, ik breng dit even naar de jongens en dan gaan we even naar onze slaapkamer om je op te frissen.' En als ik iets zeg dan doe ik dat ook.
*Niall's P.O.V*
We liggen een film te kijken als de deurbel gaat. Grommend sta ik op. Maar als ik de deur open doe wordt een boos gezicht een blij gezicht. Niemand minder dan Olly Murs staat voor de deur. Mijn grote vriend. Ik omhels hem stevig.
'Jezus. Dat is lang geleden zeg!', zeg ik.
'Jaa, ik weet het. Daarom ben ik ook hier.' We beginnen allebei te lachen. Achter Olly staan Louis en Eleanor.
'Kom binnen. Megan is in de woonkamer.' Louis en Eleanor hangen hun jas op en lopen meteen door. Olly blijft nog even in de hal staan. Ik omhels hem nog een keer. Ik heb hem echt gemist zeg. We laten elkaar los en lopen door naar de woonkamer. Daar geeft Megan net op dat moment Louis een knuffel. Megan kijkt Olly een beetje raar aan. Gelukkig pakt ze het goed op en stelt zich voor aan hem. Het zal een gezellige avond worden. We ploffen met z'n alle neer op de bank. Megan vlucht naar de slaapkamer om zich op te frissen.
Een uurtje later gaat de deurbel. Megan maakt open. Ze roept heel hard "Hazza!" dus zal Harry er zijn. En jawel hoor, Harry komt de kamer binnen gelopen. Hij is verrast als hij Olly ziet zitten.
'Hi Harry! Should I call Liam and Zayn too? Then is everybody here,' stel ik voor.
'Yeah! That would be great!', antwoordt iedereen. Megan en Eleanor zijn in de keuken drinken aan het pakken en wat lekkers. Opeens lopen ze heel snel naar boven. Louis kijkt me vragend aan. Ik haal mijn schouders op, ik weet niet wat er aan de hand is. We praten verder over van alles en nog wat.
Dan gaat de deurbel weer, Eleanor en Megan zijn ondertussen weer naar beneden gekomen. Je ziet niets aan ze, alleen lijkt het alsof Eleanor een beetje van streek is. Maar ik ben slim geweest, ik heb niets gevraagd. Louis heeft ook niets gevraagd. Gelukkig.
Liam en Zayn staan aan de deur. Perrie is er ook bij. Het was al een gezellige avond, en nu nog meer. We praten en lachen veel. Er wordt veel gedronken en veel gegeten. Rond 11 uur heb ik erg veel honger, maar ik merk wel dat ik eigenlijk moet stoppen met drinken. Alcohol drinken dan.
'Guys, I'm hungry. Who wants some snacks?', vraag ik.
'Oee, I'm also very hungry!' 'Yeah, me too!', klinkt van alle kanten. Ik sta op. Gelukkig sta ik nog niet te wankelen op mijn benen. Ik loop naar de keuken en zet de frituurpan aan. Ik gooi er wat hamburgers in, en frikandellen. Ik heb ze leren eten via Megan. Ze zijn echt lekker!
Na 10 minuutjes heb ik 10 broodjes klaar, 5 met hamburgers en 5 met frikandellen.
'Who wants something to eat?', roep ik door de kamer.
Van alle kanten klinkt er "Me!" Iedereen pakt wat te eten, behalve Megan. Ze lust het allebei niet. Daarom heb ik ook een portie chicken nuggets gebakken. Die vindt ze heerlijk! We zitten allemaal te smullen, het is een tijdje stil. Wat best wel knap is.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oke, het was de bedoeling dat het een spannend stukje zou worden omdat het hoofdstuk 20 is.. Maar dat is niet echt gelukt...
Maar WAUW!!!!! Ik heb opeens meer dan 100 readers erbij! Hoe komt dat? Ik ben er wel super blij mee! Hahah!
Alvast mijn excuus ervoor, maar de leraren op mijn school vinden het leuk om mij heel veel huiswerk en toetsen op te geven. En ik had de vorige periode een vrij slecht rapport, dus dat moet ik ophalen, zodat ik gewoon over kan. En ja, daar zijn we nu al over bezig, terwijl het nog een tijdje duurt... Ik probeer zoveel mogelijk te schrijven, maar mijn moeder gaat er nu ook op letten of ik wel goed leer. En als ze me overhoort en ik ken het niet, dan moet ik nog meer leren. #hel
Maar heel erg bedankt dat jullie zoveel hebben gelezen, en ook hebben gevoted en comments hebben achtergelaten! Vooral Magalie!
Lots of Love, Anke
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
Fiksi PenggemarHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...