Sorryy...

1.3K 26 2
                                    

Okay, vele zullen dit als verwarrend ervaren. Dat snap ik goed, heel goed zelfs.

Maar goed, ik zal het jullie vertellen.

Oh nee, wacht. Ten eerste, heel erg bedankt voor alle votes en comments! Het heeft een tijdje geduurd, maar ik heb mijn vaste lezers! Wauw! En ik heb al 2.1 K, (of meer, ik ben ff te lui om te kijken) reads! Super bedankt iedereen!

Maar goed, ik zal zeggen waarom ik dit tussenstukje post..

Ik heb dit overlegt met mijn ideeënbedenker en trouwe lezeres, Magalie. Magalie, super bedankt dat je mijn verhaal leest, en dat je zoveel comments schrijft! En bedankt voor al je ideeën. En ja, het nichtje van Megan heet ook Magalie, vernoemt naar de real Magalie ;)

Wait.. Ik was wat aan het vertellen.. Oeps.. Ik ben best snel afgeleid.. Sorry daarvoor. Maar goed, wat ik wou zeggen. Ik heb dit met Magalie besproken en zij heeft het goed gekeurd (dankje voor dat!)

Maar okay, zoals jullie weten gaat Megan mee op tour. En in Hoofdstuk 15 heb ik gezegd dat ze meeging met de Take Me Home Tour. Maar aangezien die al lang is afgelopen, lijkt me het verstandiger om daar de Where We Are Tour van te maken. Dat is wat actueler.

Dus bij deze. Ik ga wat veranderen aan de verhaallijn. En het leek me slim om dit even aan te geven, om verwarring te voorkomen.

Voor diegene die het verhaal nog niet zo lang lezen, en in Hoofdstuk 15 hebben gelezen dat Megan mee gaat met de Where We Are Tour, dat klopt. Ik heb het namelijk veranderd, vandaag (10-12-2013)

Dus, als je nog vragen hebt, daarvoor zijn de comments!

Laat wel even weten wat je van de verandering vindt, is ook fijn voor mij. Om het te weten ;)

Love my Mofos! X

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu