Hoofdstuk 47

1.4K 42 2
                                    

*Megan's P.O.V*
Het is al weer twee dagen geleden dat Tyler Liam heeft beledigd. Maar dat maakt voor deze dag even niets uit. Het is namelijk een hele speciale dag. Vandaag gaan ik en Niall locaties bezoeken om onze bruiloft te houden. Ja, ik weet het, onze bruiloft is in Ierland. En daarom zitten we nu in het vliegtuig, op weg naar Ierland. We vliegen er vandaag heen, bekijken wat locaties, beslissen morgen welke het wordt, en dan vliegen we morgenavond weer terug.
Goed, veel te doen de komende weken. En ik ben nu al doodmoe. Mijn god, niet normaal. Gisteren heb ik tot 3 uur in de middag geslapen. Terwijl ik al om 9 uur die vorige avond naar bed ging! Hallo! En ik ben nog steeds moe! Hoe kan dit?

'Please take your seatbelts off, we're landed at the airport of Dublin.'
Met een zucht maak ik mijn gordel los. Weg uit dit vliegtuig. Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijke vlucht gehad. Huilende baby, een moeder die alleen maar aan het schreeuwen was op haar kind, en dan nog een stel dat de hele tijd ruzie maakte. En dat allemaal in een vlucht van minder dan een uur.
Ik en Niall blijven als laatste zitten, zodat we rustig kunnen uitstappen. De stewardessen zijn zenuwachtig, want ja, DE Niall Horan zit in hun vliegtuig. Soms word ik gek van zo'n stelletje stesskippen.
'Niall, we can go out.' Ik tik Niall aan, die verveelt een spelletje op zijn iPhone aan het spelen is.
'Ah okay. Finally.'
Ik sta op en pak mijn handtas uit het bagagerek. Niall staat ook op en pakt mijn hand vast. Net voordat we het vliegtuig verlaten, nemen we beide een diepe zucht. Er zal vast en zeker paparazzi staan. En daar hebben we nu beide geen zin in.
En wonder boven wonder, er staan er maar 3. Daar maakt Niall wel wat tijd voor vrij. Dat komt ook omdat ze het heel aardig vragen. Dit zijn de aardigste papz die ik tot nu toe heb meegemaakt. Ze stellen ons een paar vragen en willen dan een paar foto's van ons, geposeerde foto's. Niall kijkt me vragend aan, en ik knik maar ja, om hem tevreden te stellen.
Binnen 5 minuten zijn we daar weer weg. We lopen naar de bagageband, waar we 1 koffer moeten vinden. En wel een zwarte koffer met allemaal bonte stickers erop. Zo gevonden dus. We hebben onze kleding gepropt in 1 koffer. We blijven er maar een nacht, dus we hebben niet veel nodig. En we verblijven bij Niall's vader. Zijn moeder woont tenslotte in Londen.

'Niall, it's beautiful here!' We staan hand in hand naar het ouderlijk huis van Niall te kijken. Oke, het is niet groot, het is een rijtjeshuis, maar toch. Het is schattig klein. We lopen naar de voordeur, en Bobby doet al open.
'Niall, Megan! Good to see you back!' Hij geeft ons beide een knuffel.
'Thank you, Bobby!', ik glimlach naar hem.
We droppen onze koffer in de hal en gaan naar de woonkamer. Daar zitten Greg, Denise en Theo. Wat is Theo al groot geworden! Hij lacht als hij ons ziet.
'Hello Niall! Little bro!', roept Greg. Hij geeft hem een knuffel. Dan geeft hij mij ook een knuffel. Een echte Horan knuffel. De beroemde Horan knuffel. Dan geeft Denise me nog een knuffel. Als laatste pak ik Theo van Niall over. Hij is echt gegroeid!
Ik ga naast Denise op de bank zitten en begin met Theo te spelen. Hij wil alleen niet blijven zitten, dus zet ik hem op de grond neer. Hij kruipt direct naar zijn speelgoed en pakt een auto die geluid maakt. Hij vindt hem helemaal geweldig.
Het is alweer 12 uur, dus tijd voor lunch. Bobby en Denise dekken de tafel en Denise begint met eitjes bakken. We schuiven met z'n allen aan en eten heerlijke boterhammen met gebakken eitjes. Ook Theo zit te smullen.

*Niall's P.O.V*
'Uhm, Megan. We have to go..'
'Really?'
'Yes, it's 1 PM. And we have to be there at 1.30.'
'Ow, okay.'
We staan op en zetten de vieze borden op het aanrecht.
'Thank you, Denise. For those delicious eggs! And Bobby, we'll be back at 6 PM,' zegt Megan.
'It's alright Megan. Have fun.'
Ze glimlacht. Zo mooi, dat ik even vergeet dat we moeten gaan. Maar Megan trekt me zachtjes mee, zodat ik ontwaak uit mijn dagdroom. We vertrekken snel, want we moeten nog een eindje rijden. Gelukkig mogen we de auto van Greg en Denise lenen, ze hebben hem nu toch niet nodig. Het ziet er wel raar uit, een kinderzitje achterin en nog meer kinderspullen in de auto. Alsof we al een kind hebben.. Wat niet is, maar wat wel gaat gebeuren. Hoop ik.

De eerste locatie waar we moeten zijn is de kerk. Niets bijzonders, gewoon de kerk van Mullingar. Daar gaan we trouwen. We bespreken het een en het ander met de pastoor en vertrekken dan naar de volgende afspraak. Nu gaan we echt kijken voor de feestlocatie.
Ik had al wat dingen bekeken op het internet, en de meeste stonden mij wel aan. En omdat we in September gaan trouwen, 21 September om precies te zijn, moet het ergens binnen. Want rond die tijd is het niet meer warm genoeg om buiten te zijn.
De eerste feestlocatie valt eigenlijk heel erg tegen. Op foto's zag het er prachtig uit, maar nu. Nee dankje. Ik merk ook aan Megan dat ze het helemaal niet mooi vind.
Maar de tweede locatie. Één woord, P-R-A-C-H-T-I-G! Het is echt super mooi! Het is een hele grote zaal, die afgelegen ligt van het dorp. Je kunt bijna zeggen dat het in de rimboe ligt, alleen is er geen rimboe in Mullingar. Maar goed, het is ligt dus heel mooi afgelegen. Toen we er heen reden keken we onze ogen al uit. Mooie bomen naast de weg, eikenbomen. En als ik van iets hou, dan zijn het wel bomen die de weg mooi afmaken. We werden ook heel vriendelijk ontvangen en ze boden ons allemaal eten en drinken aan, die we netjes afslagen. Jaa, ik heb nee gezegd tegen eten!
Binnen was er eerste een binnenkomsthal, die vrij groot was. Links en rechts waren trappen, die naar boven leidde. Je zag vele deuren, en ze vertelde dat we ons daar konden klaarmaken. Ook was er een aparte ruimte om je jassen op te hangen. Als je rechtdoor liep kwam je in de feestzaal. Die was mega groot! En de muur was gemaakt van glas, dus je kon naar buiten kijken. Het was ook heel hoog, en aan het plafond hingen reusachtige kroonluchters. Er was een bar, en een lange tafel waar je eten op kon serveren. Ook stonden er allemaal ronde tafels, met elk 5 stoelen. We hadden geluk dat er binnenkort ook een bruiloft was, dus alles stond al zo ingericht. Buiten was er veel gras, en ook looppaadjes, om bijvoorbeeld even tot rust te komen. Ook was er een speelhoek in de zaal, en ook buiten. Zelfs de WC's waren perfect! Kortom, het was een pracht van een locatie!

We hebben toch nog wat gedronken en de eigenares heeft ons even alleen gelaten, zodat we nog het een en ander konden bespreken.
'Megan, wat denk jij?' Ik kijk haar aan.
'Nou, eigenlijk.. Ik heb helemaal geen zin meer om al die andere locaties te bekijken. Ik bedoel, dit is gewoon prachtig!'
'Tja, als ik eerlijk moet zijn. Ik denk precies hetzelfde!'
'Zullen we het dan doen?'
'Is goed, we zullen het zo zeggen.'
En net op het moment dat ik dat zeg, komt de eigenares weer binnen lopen. Ze kijkt ons vriendelijk aan.
'En, wat vinden jullie ervan?' Ze komt bij ons aan tafel zitten.
'Het is prachtig! Het is echt super mooi!', zegt Megan.
'Dankjewel, we hebben er hard voor gewerkt.'
'Dat geloof ik meteen!'
De eigenares glimlacht en neemt een slok van haar thee.
'Hebben jullie al een beslissing gemaakt? Of kijken jullie nog verder?'
'Nou, eigenlijk waren we van plan om dit te boeken. Het is gewoon weg perfect. Het is precies zoals we allebei wouden,' zegt Megan voordat ik iets kan zeggen.
'Dat is geweldig! Zal ik zodadelijk even de papieren pakken?'
'Is goed, dan kunnen we direct alles afhandelen!'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wiehoee!! Ze hebben de locatie gevonden! Zeg eens, hoe denken jullie dat Megan's trouwjurk er uit komt te zien? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Ja, laat dat eens achter bij de comments,

Hoe denken jullie dat Megan's trouwjurk eruit komt te zien? Jullie mogen ook een link sturen met daarin een foto, met de perfecte trouwjurk. Misschien gebruik ik die wel ;)

OMFG IK HEB BIJNA 10 K READS!!!! IK BEN JULLIE ZO DANKBAAR!!!!!

LET'S DO THIS!!!

Haha, love yaa xxx

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu