Hoofdstuk 39

1.5K 38 5
                                    

Er zijn alweer drie weken voorbij. Morgen vertrekken we naar Nederland. We hebben eerst twee dagen vrij, dan twee dagen met elke avond een concert en dan nog een dag vrij. Volgens mij hebben ze dat expres gedaan, omdat Megan van Nederland is. Maar goed, nog even slapen en dan op naar Nederland.
Het enigste probleem is dat ik niet kan slapen. Ik ontmoet morgen namelijk de ouders van Megan. Volgens Megan is dat geen probleem, maar toch, ik ben best wel benieuwd. Ik heb ze wel vaker gezien via Skype enzo, maar voor de eerste keer ontmoeten is altijd bijzonder.
Toch zak ik snel weg in een diepe slaap. Dit komt doordat er een heel lief en mooi meisje heerlijk naast me ligt te slapen. Ze straalt rust uit, wat mij helpt om in slaap te vallen.

*Megan's P.O.V*
Ik vlieg mijn ouders in de armen. Een traan zoekt zijn weg over mijn wang. Als mijn ouders me eindelijk los hebben gelaten, vlieg in mijn broers armen. Man, wat heb ik ze gemist! En volgens mij heeft mijn broer, Tim, mij ook gemist. Hij knuffelt me bijna dood.
'Tim-Tim, please, wil je me loslaten? Ik stik,' krijg ik er nog net uit. Geschrokken laat hij me los. Hij grijnst naar mij. Dan knuffel ik Michelle, de vriendin van Tim. Ze is als een zus voor mij.
'Megan, zou je ons niet voorstellen aan die jongeman daar,' hoor ik mijn moeder dan zeggen. Ik draai me naar haar om, en glimlach.
'Komop mam, je kent hem toch? Je mag ook gerust beginnen met praten hoor.'
Maar toch loop ik naar Niall toe, die de hele tijd vanaf een afstandje heeft staan kijken. Ik pak zijn hand en neem hem mee.
'Nou, iedereen. Dit is Niall.'
Pap geeft hem als eerste een hand.
'Welcome to Holland, Niall. Nice to meet you.'
'Thank you, Sir. Nice to meet you too.'
Ik zie mijn vader glimlachen, dat is een goed teken. Dan is mijn moeder aan de beurt. Ze wil hem eerst een hand geven, maar bedenkt zich dan. Ze geeft hem een knuffel.
'Finally I see you in real, Niall.'
'Nice to meet you too, Miss.'
'Oh, call me Marian. And you his name is, Peter. Don't call us Sir and Miss.'
'Oh, okay, Marian.'
Niall geeft mijn broer netjes een hand en geeft Michelle een voorzichtige knuffel.
Als hij naar mij terug loopt, zie ik dat hij opgelucht kijkt. Hij was echt zenuwachtig zeg.

Het is jammer dat ik Niall niet mag meenemen naar mijn geboorteplaats. Ofja, ik mag hem wel meenemen, maar hij mag er niet blijven slapen. We moeten in een of ander hotel in Amsterdam slapen. Niet dat er iets mis is met dat hotel, maar ik had het leuk gevonden als ik thuis kon slapen.
Maar goed, vandaag gaan we met z'n alle, mijn familie en de boys, in een restaurant eten. We hebben die maar afgehuurd, want de jongens hebben niet zo'n geweldige herinneringen hier in Amsterdam..
Tim en Michelle blijven vannacht ook slapen in het hotel, maar pap en mam gaan terug naar huis. We hebben best wel veel dieren, en die willen ze niet alleen laten. Wat ik ook wel snap, en sowieso, mam slaapt niet graag ergens anders. Dus doen we het maar zo.
Dus vandaag gaan we een beetje uitrusten en gezellig samen zijn in het hotel, en uiteten natuurlijk. Morgenvroeg vertrekken ik, Niall, Tim en Michelle naar Nederweert, mijn geboorteplaats en de plaats waar mijn ouders nog steeds wonen. Dan zijn er twee dagen met interviews en concerten. En bij het eerste concert zijn mijn ouders en Tim en Michelle er ook bij.

'Niall, how do I look?' Ik draai een rondje terwijl hij me aan het keuren is.
We hebben nog 10 minuten voordat we moeten gaan. Heerlijk uiteten met mijn "familie". En deze keer met mijn echte familie, en de jongens, die ook als familie voor mij zijn.
En omdat het zo'n speciale gelegenheid is, heb ik me uitgeleefd. Ik draag een kort, zwart jurkje. Strapless, en tot net boven mijn knieën. Het is een jurkje dat strak is aan de bovenkant en los aan de onderkant. Onder is het het ook van kant, wel zo dat het niet doorschijnt. En ik heb mijn favoriete pumps aan. Mat zwart, en met een klein strikje op de neus. Zo mooi!! Als sieraden heb ik een zilveren armband om die matcht met mijn zilveren horloge. Ook heb ik een zilveren ring om, en natuurlijk het kettinkje van Niall.
Mijn make-up is vrij neutraal. Een simpel zwart lijntje, wel met een wing. Wat mascara en blush. Om toch iets opvallends te hebben, heb ik gekozen voor een fel, rode lipstick. Ik draag die niet vaak, maar vond het we passend voor nu.
Maar goed, Niall is me aan het keuren. En hij kijkt blij.
'Sweetheart, you look beautiful.'
'Ah, thank you. You too.'
En ik lieg niet, hij ziet er inderdaad prachtig uit. Hij heeft een wit shirt aan, met een zwart colbertje. Daaronder heeft hij een donker blauwe spijkerbroek aan, en zijn prachtige witte Nike's. Ik ben verliefd op die schoenen!
'Are you ready?'
'Yes, let's go.'
Ik pak nog snel mijn clutsch, die zwart is met zilveren randen. Mijn look is dus normaal, maar sjiek.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Een dagje te laat, maar oke.

HAPPY NEWYEAR!!!!!!

Wauw! Het is alweer 2014! Het jaar is snel gegaan. Het was een leuk, maar raar jaar zeg.. Maar 2014 wordt nog beter!!
Heeft iedereen het overleefd? Geen handen of ogen kwijt?

En ik heb iets speciaals in petto. Want ja, het volgende hoofdstuk is Hoofdstuk 40... :)

Hihii, jullie zullen er wel achterkomen wat er gaat gebeuren! En ik zeg het je, het wordt een mega hoofdstuk! Alhoewel.. Als ik alles in dat hoofdstuk wil zetten, wordt het missen een beetje een lang hoofdstuk..

Ik zie wel, misschien dat ik het verdeel in twee hoofdstukken, maar dat ik ze wel tegelijk online zet.

Nog een fijne vakantie allemaal!!

X

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu