Hoofdstuk 2

2.9K 77 5
                                    

Het is 23.00 uur. Tijd om naar bed te gaan. 'Jongens, ik ga naar bed, Louis kraamt toch alleen maar onzin uit. Hoelaat moeten we morgen eigenlijk vertrekken?'

'Uhh, 10 uur volgens mij,' beantwoordt Zayn mijn vraag. 'Okiee, dan ben ik rond 9 uur wakker, of ja, mijn wekker maakt me dan wakker. Good night!'

Als ik in bed stap, gaat mijn telefoon af. Het is Lou.

'Hi Lou!'

'Hello Niall! Do you have Megan's number?'

'Uhh, no. Why are you asking me that?'

'Oh I thought. Maybe... I'm sorry. I need her to call.'

'No, I don't have her number.'

'Oki, see you tomorrow.'

'Yeah, see you tomorrow.'

Dat was raar. Hoe komt Lou er nu weer bij dat ik Megan's nummer heb.. Ze denkt toch niet dat ik, nee dat zal wel niet. Het zal wel zo lijken omdat ik moe ben. Ik ga nu gewoon lekker slapen en er niet meer aan denken.. Als mijn hoofd het kussen raakt, val ik direct in slaap.

*Megan's P.O.V*

*MIEPMIEPMIEP* Weer word ik wakker door die verschrikkelijke wekker. Waarom zo vroeg?! Ik zet hem snel uit, het is zo'n vervelend geluid.

Voordat ik opsta check ik eerst mijn twitter en facebook. Niet veel gebeurd.. Saai dus.

Ik trek mijn kleren aan, en doe mijn haar en make-up. Ontbijten en tas inpakken. Terwijl ik nog de laatste dingen inpak hoor ik iemand buiten toeteren. Ik loop naar de voordeur. Daar staat Harry.

'Hi! Are you ready to go?'

'Uh hi, yes, but.. Wait a second. I'll be right back.'

'Haha okee, but hurry up. We're late.'

Ik kijk hem lachend aan en hij lacht vrolijk terug. Ik ren ondertussen naar de keuken om mijn tas te pakken. En ik ren weer terug. Ik sluit de voordeur af en loop met Harry mee naar de auto.

Paul zit achter het stuur, de bodyguard.

'Hi Megan. I'm sorry that we didn't told you anything of this.. Harry sad that we could pick you up, so, were we are!'

'Haha, it's alright!'

Ik propte me tussen Niall en Liam in. Tegenover mij zaten Zayn en Louis, Harry was voorin gaan zitten.

Na een rit van ongeveer 15 minuutjes zijn we bij de studio aangekomen. Er staan heel veel, gillende, meisjes buiten te wachten.

'OMG THAT'S ONE DIRECTION!!'

'I SEE HARRY IN THE FRONT!'

'I'M SO HAPPY TO SEE THEM!'

En nog veel meer dingen... Goshh, als dit altijd zo is.. De jongens moeten dit toch verschrikkelijk vinden. Maar nee, ze lopen er vrolijk op af. Ze maken met de meisjes foto's en delen handtekeningen uit.

'WHO IS THAT GIRL THERE, BY THE CAR?!?!!'

Hebben ze over mij..? Ik kijk om me heen, denk het van wel, ben het enigste meisje hier. Bij de auto dan. Paul roept de jongens en neemt mij ook mee naar binnen. Lou komt ons tegenmoet lopen. Ze heeft Lux bij zich. 'Hawweh!' roept Lux weer. Ze rent op Harry af. Ze is zo cutee!!

Lou zegt eerst wat tegen de jongens en kijkt dan mij aan.

'Are you coming with us? We've to do al lot of things. First the boys have to change ther clothes and them we have to do the hair and things like that.'

'Oke! I'm coming!'

Ik volg Lou naar een super grote ruimte. Er staan banken en een tv. Ook staat er een mini bar achtig iets. Aan de andere kant is een wand vol met spiegels. Er staan ook stoelen. Daar loopt Lou naar toe.

'Boys, take your clothes and CHANGE!!'

De jongens lopen als makke lammetjes naar de kleedkamer toe. Ik lach hardop. Liam draait zich om en steekt zijn tong uit. Ik voel me al een beetje thuis. Iedereen behandelt me alsof ik er al super lang bij hoor.

Een half uurtje later is iedereen klaar. De jongens worden geroepen om naar de interview ruimte te gaan. Ik wens iedereen succes.

Ik schrik even. Niall geeft me een knuffel.. De rest niet.

*Niall's P.O.V*

Ze is zo leuk als ze verschrikt de voordeur op. Ze is zo lief als ze instapt en zich tussen mij en Liam propt. Ze is zo lief als ze, weer verschrikt, naar de meiden menigte kijkt.

Ik vind het fantastisch dat ze bij ons is komen 'werken'. Ik vind het meer dat ze deel is geworden van onze familie.

Hoe ze naar me keek toen ze mijn haar deed. Ik hou echt van haar.. Maar of zij mij ook leuk vind is nog maar de vraag.

'Knuffel haar als we moeten gaan naar het interview,' fluistert Harry opeens in mijn oor. Ik schrik me eerst dood, maar dan lach ik. Ja, dat doe ik.

Dus als iemand ons eindelijk roept, wenst ze ons allemaal succes. Ik loop naar haar heen en geef haar een knuffel. Ik merk dat ze schrikt, zelf heb ik ook mijn hart in mijn keel.

Harry kijkt me trots aan. Ik lach naar hem.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik hoop dat jullie dit stuk leuk vinden. En het zal ook steeds spannender worden..!! Hihii please vote en comment. Ik ga verder als ik een vote en een comment heb :) Dus Vote en Comment
xxx Anke

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu