*Niall's P.O.V*
Stressend kijk ik om mij heen. Staat alles klaar, heb ik alles, heb ik wel genoeg eten? Verschillende vragen schieten door mijn hoofd. Dan voel ik dat iemand zijn hand op mijn schouder legt. Ik kijk direct om, Zayn.
'Bro, calm down. It will be alright,' zegt hij op een kalmerende toon.
'I know, but still.. I have that feeling that there's something going wrong.'
'Don't stress. And now, go upstairs and change your clothes. The people will be here in less then 15 minutes.'
Ik zucht diep en knik dan. Het moet, en ik vertrouw erop dat ze alles goed zetten in de tuin en in het huis.
Verzonken in mijn gedachten kleed ik me om. Een korte spijkerbroek, want het is warm buiten. En een basic wit shirt. Dan nog mijn witte Nike's. Ik doe nog snel wat in mijn haar en loop dan weer naar buiten. Intussen heeft Zayn de muziek aangesloten en staat de enorme playlist op shuffle. Harry is nog bezig met de laatste lampjes op te hangen, en Louis en Liam staan bij de enorme barbecue te prutsen. Ze zijn aan het stressen, zie ik. Ik loop snel naar de keuken waar Eleanor en Perrie bezig zijn met het eten. Ze glimlachen even naar mij, maar gaan dan weer verder met de voorbereidingen.
Iedereen is zo aardig, ze helpen allemaal mee. Louis heeft zelfs een paar obers ingehuurd, en een DJ! Die zullen ook zo wel arriveren.
En precies op het moment dat ik dat denk, gaat de bel. Ik haast me naar de voordeur, en jawel, daar staan ze. Vier obers en een DJ.
'Hello, come in!', zeg ik vriendelijk. Ze leggen hun spullen in de bijkeuken neer en lopen dan met mij mee.
'Let's see. You four have to be here,' zeg ik tegen de obers. We staan nu in de keuken.
'And you have to be in the garden,' zeg ik tegen de DJ. Hij knikt en loopt van mij weg. Hij is hier al vaker geweest, dus hij kent de weg.
Het is half zeven. De tijd dat de gasten arriveren. Buiten de poort staan een aantal beveiligers, die zorgen dat daar alles goed verloopt. De gasten moeten via de tuin naar binnen komen, zodat er niet teveel wordt gelopen in huis. Natuurlijk mogen ze wel in de woonkamer en keuken komen, maar ik heb toch liever dat ze het meeste in de tuin zijn.
De DJ heeft de playlist even op shuffle staan, dus hij is wat aan het drinken. De obers staan bij de "bar". Een zelfgemaakte bar in de keuken. Daar kunnen de mensen drinken bestellen en alles.
Zayn, Perrie, Louis, Eleanor, Liam, Sophia en Harry zitten op de loungebank in de hoek van de tuin. Ze hebben de hele dag hard gewerkt, dus ze mogen nu wel even relaxen. Zelf sta ik nog te stressen, maar hopen dat alles goed gaat.
Dan hoor ik de eerste stemmen. Greg en Denise, Pap en Mam komen om het huis heengelopen.
'Niall! Good to see you son!', zegt mijn vader.
'Hello everybody!' Ik geef ze een voor een een knuffel.
Ondertussen zijn er nog meer mensen gearriveerd. Ik geef ze allemaal een hand of een knuffel.
Binnen no-time staat de hele tuin vol en is iedereen gezellig aan het praten met elkaar. Het is dus even tijd om wat dingen te zeggen.
Ik klim op de kleine verhoging bij de DJ en pak de microfoon van hem aan.
'Goedenavond iedereen! Mag ik even jullie aandacht?'
Meteen stopt iedereen met praten en richt zich naar mij.
'Goedenavond en welkom op het feestje van Megan! Megan is er op dit moment nog niet, maar ze zal er over ongeveer 10 minuten zijn samen met Magalie. Wat de bedoeling een beetje is van dit feestje, ja.. Gewoon feestvieren omdat Megan 20 is geworden vandaag!'
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...