Hoofdstuk 35

1.4K 42 3
                                    

*Niall's P.O.V*

Liam en Megan komen op ons afgerennen. Hand in hand. Wacht, zie ik dat nu goed?! Hand in hand?! Maar gelukkig laat Liam snel los. Hij vraagt wat, Zayn geeft antwoord, maar ik heb niet door wat precies. Maar opeens pakt Liam Megan's hand weer vast, en ze rennen weer weg.

'Wat moesten die?', vraag ik tenslotte aan Zayn.

'Ze vroegen waar Harry en Magalie waren. Weet je nog?'

'Wat? Oh ik lette even niet op.'

Zayn haalt zijn schouders op en we lopen verder.

5 minuten voordat je show begint komen Megan en Liam lachend de ruimte binnen. Harry en Magalie komen met een rood gezicht achter hun aan. Snel ga ik recht zitten, want Megan wilt bij me komen zitten op de bank.

'Okay, what happend?', vraag ik tenslotte, als Megan een beetje is bijgekomen.

'Well, Harry and Magalie. Hahah, you know. We asked you if you know where they wore. Well, we found them! Kissing, in that little room.'

Ik begin kei hard te lachen en grijns naar Harry. Hij kijkt me kwaad aan. Voordat ik wat kan zeggen komt Louis de ruimte in.

'Guys, we have to go onstage.'

Zuchtend sta ik op. Een optreden is leuk, maar dit momentje was ook leuk. Maar ik zet me er snel overheen en ren weg. Halverwege de gang herinner ik me dat ik helemaal niets tegen Megan heb gezegd. Ik draai me weer om en loop terug.

'Niall?! Where are you going to?', roept Liam.

'I didn't gave Megan a kiss.'

Ik loop rustig verder, terwijl de lads naar het podium lopen.

Megan is nog wat aan het opruimen en ziet mij niet aankomen. Ik grijns en knuffel haar opeens van achter. Ze gilt kei hard.

'Son of a bitch! Niall! Never again!'

'Shhh.. Calm down.'

'No Niall, just no! Never do that again! I hate it when you are trying to scare me!'

'I'm sorry Megan..'

Ik kijk Megan treurig aan, maar het helpt niet. Ze loopt kwaad weg. Ik slof langzaam naar het podium toe, en onderweg roept iedereen tegen mij dat ik moet opschieten. Maar ik heb er geen zin meer in.

'Thank God! Finally Niall!', roept iemand tegen mij. Die komt op mij af, geeft me mijn oortjes en microfoon. Tenslotte duwt ze me het podium op. Harry, Liam, Louis en Zayn kijken me verbaasd aan. Ze zijn gelukkig nog niet begonnen met zingen. Maar zodra ik op het podium sta, begin de eerste noot van Best Song Ever. Ik doe alsof ik heel blij ben en zing vrolijk mee. Het vrolijkt me wel een beetje op, maar ik heb nog steeds treurig.

Tussen SOML en Diana is er wat mis met Liam's microfoon, dus hebben we even een korte pauze. Louis kletst die aan elkaar, als ik zie dat Zayn en Harry op me afkomen. We gaan ergens op het podium zitten en Harry buigt zich naar mij toe.

'So, what's wrong with you?'

'How do you mean?'

'You know what I mean.'

'No, I have no idea.'

Harry kijkt me twijfelend aan. Ik zucht

'Okay, I'll tell it to you,' en begin aan het verhaal. Gelukkig duurt het repareren van de microfoon van Liam best wel lang, dus kan ik alles vertellen.

Als ik mijn verhaal eindig, kijkt Harry me twijfelend aan. Maar dan springt Liam weer op het podium rond. We moeten weer gaan optreden.

Nadat we Strong hebben gezongen begint Harry opeens te vertellen.

'Sweet girls. Vandaag ga ik een klein verhaaltje vertellen. Het gaat over een jongen en een meisje. Die zijn heel erg verliefd op elkaar, en zoenen best wel vaak. Het meisje is heel aardig en de jongen ook. Ze zijn samen heel gelukkig.

Alleen zoals jullie weten kan iedereen soms ruzie hebben, en dat is er nu ook aan de hand. Maar ruzie is niet leuk. Daarom is de jongen nu heel treurig. En het meisje ook, verwacht ik. Als jullie heel even wachten, dan zal ik het verhaaltje dadelijk verder vertellen.'

Hij rent het podium af, en Zayn rent hem achterna. Alle fans beginnen te gillen en te schreeuwen. Ze weten niet wat er gaat gebeuren. En ik ook niet.

Nog geen minuut later zie ik Harry verschijnen. Hij draagt iemand. En daar komt Zayn. Hij draagt dezelfde persoon. Ze dragen samen iemand. Diegene spartelt heel erg tegen.

Als ze eenmaal staat, en dingen naar Harry en Zayn heeft geroepen, draait ze zich om.

Iedereen begint te gillen. En ik kijk verschrikt.

Megan....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zo, alsjeblieft!

Hopelijk hebben jullie een fijne kerst!

Lots of love for my little Mofos!xxx

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu