Hoofdstuk 15

1.9K 45 1
                                    

Ik word wakker door de zon. Ik wrijf in mijn ogen en rekt me uit. Dan open ik pas mijn ogen. Ik kijk om me heen. Waar ben ik ook alweer? Oh ja, bij Niall. Dan voel ik mijn kettinkje en begin spontaan te lachen. Ik check snel mijn mobiel en ga dan douchen. Niall is al beneden, denk ik. Terwijl ik onder de warme douche sta, herhaal ik wat er gisteravond allemaal is gebeurd. Het was een prachtige avond.
Na een tijdje stap ik toch maar uit de douche en droog me af. Alleen herinner ik me dan dat ik geen kleding heb, dus loop ik maar naar Niall kast en grist er daar een joggingbroek en een hugh shirt uit. Op mijn sokken loop ik naar beneden. Iedereen is stil als ik de keuken binnen loop. Ik sta verbaasd stil. Check mijn outfit of er iets geks aan de hand is, nee..
'Why are you looking at me?' Dan barst Louis in lachen uit. Nu begint iedereen te lachen. En als ik zeg iedereen, dan bedoel ik ook iedereen. Louis, Harry, Liam, Zayn, Eleanor en Perrie. Behalve Niall, die loopt maar me toe om mij een knuffel te geven.
'Why are you laughing?', vraag ik een beetje boos.
'Lieve schat,' begint Louis, 'We waren net over jou aan het praten. Niall was aan het vertellen over hoe het gisteravond allemaal was gegaan. En toen waren we aan het praten over hoe geweldig je wel niet bent. Dus maak je geen zorgen, we praten alleen maar positief over je.'
Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem aan met de blik van je-maakt-een-grapje-hoop-ik. Maar iedereen kijkt me serieus aan, dus ik ga er maar niet verder op in. Harry verbreekt de stilte door te vragen of ik een kop koffie wil. Daar zeg ik geen nee tegen.

'Shit! I have to hurry up!', roep ik. Ik was mijn mobiel aan het checken toen ik erachter kwam dat het al 12 uur is. Niall kijkt me vragend aan.
'I've got a meeting with Lou about.. Uhh, something about the tour..' Nou had ik bijna het verklapt. Gelukkig schiet het me te binnen dat ik inderdaad Lou nog iets moet vragen over de tour. De tour... Over drie weken gaan we op tour. De "Take Me Home-Tour". Zeker een half jaar, weg van huis. Oke, soms zijn we wel even thuis. Bijvoorbeeld met de premiere van "This Is Us", de eerste film van One Direction. En er zijn ook nog een paar award uitreikingen. Maar toch.. Dju, dan moet ik wel opschieten als ik nog voor de tour naar Nederland wil.
Gelukkig mag ik wat kleren lenen van Eleanor en brengt Niall me naar Lou heen. Anders had ik het nooit gered. Ik begin te lachen als ik uitstap. Lux staat voor de raam te zwaaien naar ons. Niall stapt ook even uit. Hij heeft Lux al lang niet meer gezien, dus wil hij haar eventjes een knuffel geven. Lou komt met Lux naar buiten. Ze rent meteen op Niall af. Die vangt haar op en draait wat rondjes met haar. Ze begint te vertellen over nieuw speelgoed en dat ze een keertje daar mee wil spelen samen met Niall. En het eerste wat Lou doet is mij feliciteren. Ik kijk haar verbaasd aan. Gelukkig vraagt ze naar mijn kettinkje, zodat ik weet waar ze het over heeft. Ik vergeet het telkens, ik kan het gewoon niet beseffen dat Niall en ik nu officieel wat hebben. Ook op internet stond er veel op. Sowieso, sinds ik voor One Direction werk heb ik meerdere volgers op twitter gekregen, maar nu helemaal. Ook heb ik lieve mentions gekregen met veel geluk samen, maar ook haat mentions van meiden die mij het liefste dood willen hebben. Niall zegt dat ik me daar niets van aan moet trekken. Eleanor en Perrie hebben daar ook last van.
Het is alweer 5 uur, in de middag. Niall is een uurtje gebleven om met Lux te spelen, maar moest toen weer gaan. Hij zou gaan golfen met Harry, een favoriete bezigheid van hun twee. Gelukkig had Niall gezegd dat ik moest bellen als ik klaar was, zodat hij mij weer zou kunnen komen ophalen. Dus ik bel Niall op.
M : Hee Niall, I'm ready. Are you coming to pick me up?
N : Hi babe, I'm coming. Are we going to Nandos then?
M : Hmmm, that sounds great.
N : I knew it. Ha ha, see you in 10 minutes.
M : Okay, love you.
N : Love you more.
Zo, dat ook weer geregeld.
En ja hoor, 10 minuten later belt hij aan. En zoals gewoonlijk rent Lux blij naar hem toe, alsof ze hem al heel lang niet meer gezien. Altijd leuk. Ik geef Niall een snelle zoen, en loop dan samen met hem naar de auto toe. We rijden naar Nandos toe. Het is er druk, heel veel jonge meiden. Ik zucht en natuurlijk merkt Niall dat op.
'What's wrong, babe?', vraagt hij me.
'It's just... Al those girls. I was hoping that we had a nice diner, and not with al those girls.' Ik kijk hem een beetje teleurgesteld aan. Maar als ik zie dat hij dan ook treurig kijkt, zet ik snel een lach op mijn gezicht.
'Would you like to go to another restaurant?', vraagt hij voorzichtig.
'No, it doesn't matter. I like Nandos.' Hij lacht vrolijk en geeft me nog snel een zoen voordat we uitstappen. Niall zet maar een voet buiten de auto en wordt meteen bestormt met gillende fans. En jammer genoeg, ik ook. Iedereen vraagt om een handtekening en een foto. Gelukkig komt Niall me redden. Hij geeft de fans snel een handtekening en dan zijn ze tevreden. Maar sommige zijn die-hard. Niall moet verschillende keren zeggen dat we willen gaan eten, en dat we niet meer lastig willen worden gevallen. Maar ze begrijpen het niet, dus schakelt Niall de manager van Nandos in die het probleem oplost. Hij en Niall kennen elkaar goed, dus hij vindt het niet erg om Niall te helpen. Daarna kunnen we genieten van onze heerlijke maaltijd..

-een week later, op de zaterdag-

*Niall's P.O.V*
Ik word wakker doordat de wekker afgaat. Ik zet hem snel uit, want ik kan het geluid niet verdragen op dit moment. Het is 10 uur. We gaan vanmiddag met z'n alle naar een pretpark. Wel pas om 12 uur, want Eleanor en Perrie konden niet eerder. Ik weet zeker dat het een super leuke middag gaat worden. En daarna zouden we opstap gaan.
Ik spring even onder de douche om me op te frissen. Dan loop ik in alleen een boxershort mijn slaapkamer binnen. Deze week heb ik in mijn eigen appartement gewoond. Dat is ook wel eens fijn. Niemand om je heen, je kunt doen en laten wat je wilt. Oke, je hebt wel eens afspraken, zoals interviews of fotoshoots, maar toch. Je kunt doen en laten wat je wilt.
Ik heb gisteren mijn kleding al klaar gelegd. Of ja, Megan heeft het klaar gelegd. We moeten met z'n alle ongeveer hetzelfde aan hebben. De kleur dan. Best raar, maar ik heb er maar niet op doorgevraagd, want Megan was al in een humeurige bui. Dat zal vandaag wel over zijn.
In de keuken smeer ik snel een boterham en eet die staand op. Ondertussen staat de waterkoker aan voor een mok thee. Ik ben mijn mobiel aan het checken als de bel gaat. Ik haast me naar de voordeur. Als ik de deur open doe, schrik ik..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zo, weer een stukje af :)
Het is misschien niet zo'n spannend stukje, maar mijn inspiratie is een beetje op.. En ik moet morgen weer naar school, mijn vakantie is afgelopen :(
Iedereen die nu vakantie heeft, heel veel plezier! En besteed hem goed, want hij is zo om! (Ervaring)

Hebben jullie nog ideeën? Ik hoor ze graag!

Het zal dus nu ook wat langer duren voordat ik een stukje kan uploaden door huiswerk... Ik ga proberen om elke woensdag en in het weekend een stukje te uploaden. En als het vaker kan, dan vaker! Jullie zien het vanzelf wel. Ik moet het ook nog even bekijken hoe ik het precies ga doen.

Ik hoop dat jullie het stukje wel leuk vonden :)
Lots of Love xx Anke

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu