Voorzichtig glip ik uit bed en loop naar de keuken. Ik hoor Megan woelen, maar ze slaapt gewoon verder. Ik sms Zayn dat ik wakker ben en begin dan de eitjes te koken. Niet veel later smst Zayn mij dat hij buiten voor de deur staat. Ik loop er snel heen en doe de deur open. Hij komt met een zak binnen en doet eerst zijn jas uit. Dan lopen we zonder iets te zeggen naar de keuken, waar hij mij de zak geeft. Ik kijk wat erin zit en ruik een heerlijke geur van vers gebakken broodjes. Dan doe ik de zak weer dicht, zodat de broodjes niet afkoelen. Ik begin met thee zetten en draai ondertussen het vuur van de eitjes uit. Ik giet de eitjes af en doe koud water in het pannetje. Zayn heeft voor zichzelf een glas sap ingeschonken en kijkt mij vragend aan. Ik knik, ik heb nu ook wel dorst.
Ik loop langzaam naar boven, met een dienblad vol met eten. Ik heb een croissantje, een hard broodje met jam en een broodje met Nutella, twee eitjes, een kop thee en een glas jus d'orange. En dat voor ons allebei. Zayn is weer naar huis, want Perrie lag nog te slapen.
Ik duw de slaapkamerdeur open met mijn voet, en zie Megan liggen slapen. Ik zet het dienblad op mijn nachtkastje neer en doe dan de gordijnen open, zodat het zonlicht naar binnen kan schijnen. Dan ga ik naast Megan liggen en blaas zachtjes in haar gezicht. Ik merk dat ze wakker wordt. Dan blaas ik nog een keer in haar gezicht, en nu opent ze haar ogen ook. Ik sta direct op en pak het dienblad. Nog voordat ze het in de gaten heeft, hou ik het voor haar neus. Ze kijkt even, maar glimlacht dan wel.
'Happy birthday sweetheart!'
Ze kijkt eerst vertederend naar het dienblad en kijkt mij dan blij aan.
'Niall, that's so sweet! Thank you!'
Ik geef het dienblad even aan haar, zodat ik ook onder de dekens kan kruipen. Ik ga dicht tegen haar aan zitten. Ze giechelt even, maar pakt dan een broodje en begint te eten. Ik pel een eitje en leg die dan voor haar neus neer.
'Hmm, Niall. It's delicious! Thank you so much!'
'Megan, you know that I would do anything for you.'
'But, what are we going to do the rest of the day?'
'That's a surprise.'
'Ah, please tell me it!'
'Nope, not a change.'
Ze kijkt me verbaasd aan. Ik vertel haar meestal alles, maar dit mag ze echt niet weten.'*Megan's P.O.V*
Niall was vanmorgen zo lief voor mij! Nu ben ik bij Magalie, gewoon een gezellig middagje. In het Nederlands.
'Magalie?', vraag ik op een gegeven moment. Ze kijkt op, ze is mijn nagels aan het lakken.
'Ja?'
'Weet jij wat Niall aan het doen is?'
'Nope, ik heb geen idee.' Zonder mij aan te kijken zegt ze het, dus geloof ik haar niet.
'Magalie. Serieus?'
'Megan, ik kan het niet zeggen. Wil je trouwens nog een kop thee? Je nagels moeten toch drogen.'
'Magalie, ontwijk me niet. Oh, en graag rooibos met honing, als je die hebt.'
Zonder iets te zeggen staat ze op en loopt ze naar de keuken. Ik blijf alleen achter in de woonkamer, de woonkamer van Harry en Magalie. Sinds kort wonen ze samen, wat best wel schattig is. Ze wonen in een appartement, op de 4e verdieping. Je kijkt mooi uit over de stad, iets waar Magalie heel erg van houd. En zeker als het mooi weer is, zoals nu.
'Alsjeblieft, je thee.' Ze zet een kop dampende thee voor mijn neus.
'Dankje.'
'Oh, ik heb trouwens wat kleren van jou in onze slaapkamer liggen. Die moet je dadelijk aantrekken.' Ik kijk haar verbaasd aan.
'Hoe kom jij aan mijn kleren?!'
'Die heeft Niall uitgezocht en aan mij gegeven.'
'Tuurlijk, waarom ook niet.' Ik begin het een beetje moe te worden. Iedereen heeft geheimen voor mij. Ik weet ook wel dat het is omdat ik jarig ben. Maar zoveel geheimen?
Ik ben ook wel blij hoor, want ik bedoel. Je wordt niet elke dag 20. Het is dus een speciale dag.
'Magalie?' Ik kijk haar recht aan.
'Wat is jullie verrassing?'
'Megan,' ze zucht diep, 'Dat kan ik natuurlijk niet vertellen. Een ding mag ik zeggen, en dat is dat we vanavond om 19 uur weer terug moeten naar jou huis.'
Ik knik, en besteed er voor de rest geen aandacht meer aan.'Magalie?', ik schreeuw naar de woonkamer. Ik sta in de slaapkamer van Harry en Magalie, met alleen mijn undies aan. Ik steek mijn hoofd om de deur heen, om te kijken of ze er al aankomt. Ah, daar is ze.
'Wat is er?'
'Moet ik dit aantrekken?' Ik wijs naar de stapel kleren die op het bed liggen.
'Nee, dat daar.' Magalie wijst naar een plastic zak die op de vensterbank ligt.
'Ah, oke. Momentje dan.'
Ze schudt lachend haar hoofd en gaat op het bed zitten.
Ik open de zak en kijk er verbaasd in. Een voor een haal ik de kledingstukken uit de zak.
Een shortje, mijn favoriete met studs. Een zwart topje en een spijkerjasje, die afgesneden is op de schouders, met studs. Mijn rode Allstars en een snapback van hem, die ik het leukste vind en dus ook vaker op doe.
'Magalie, weet je zeker dat Niall dit allemaal heeft uitgezocht?' Ik kijk haar met grote ogen aan.
'Jep, die zak heeft hij.. Volgens mij eergisteren aan mij gegeven.'
'Daarom was ik gisteren mijn Allstars kwijt!' Magalie ligt in een deuk, maar ze wordt snel genoeg weer serieus.
'Kleed je nu maar om, want ik moet je haar en make-up nog doen.'
Ik grinnik, stresskip. Maar ik doe wat ze zegt en trek snel de kleren aan. Ook spuit ik nog wat deo en parfum op, zodat ik lekker ruik. Tenslotte doe ik nog de oorbellen aan en armbanden om.
Dan ga ik zitten op de stoel voor de kaptafel van Magalie. Ze doet de lampen aan en opent een paar lades. Met open mond kijk ik wat er in zit. Alleen maar make-up, alleen maar. Een hemel voor een vrouw!
'Magalie, hoe, wat... Hoe kom jij aan zoveel make-up?'
'Kopen?'
'Maar, het is.. Wat?'
'Ach Megan toch. Ben nou maar stil, dan kan ik beginnen.'
Ik zucht diep en knik. Dan richt ik me op de spiegel. Magalie pakt een kwast en een potje en begint wat op mijn gezicht te smeren.
'Magalie, wil je alsjeblieft uitleggen wat je nu allemaal op mijn gezicht smeert?'
'Oh sorry, dit is een dagcréme. Om je huid te hydrateren.'
'Tuurlijk..'
Magalie rommelt weer wat in een la en pakt er dan een flesje uit met een huidkleurige créme, foundation. Ook dit smeert ze op mijn gezicht.En 20 minuten later ben ik helemaal klaar. Magalie heeft een natuurlijke, maar ook weer heavy look gemaakt. Mijn ogen zijn zeer donker opgemaakt, met een dikke catline. Ook heeft ze een aantal laagjes mascara aangebracht. Maar mijn wangen zijn helemaal niet opvallend. Ze heeft er alleen wat "glow" aangebracht, door middel van een highlighter. Op mijn lippen heb ik een nude lipstick, die heel mooi is.
Ik kijk met een tevreden glimlach naar het eindresultaat.
'Magalie, ik kan je gewoon niet genoeg bedanken!'
'Ah schat, kleine moeite. Nou, hup, ga jij maar in de woonkamer zitten. Dan kan ik me ook klaar maken.'
'Zal ik anders dadelijk je haar doen?'
'Ja is goed. Moet ik ze wassen?'
Ik bekijk haar haar eens goed en voel er even aan.
'Wanneer heb je ze voor het laatste gewassen?'
'Gistermorgen.'
'Dan alleen even heel kort uitspoelen. Echt heel kort. Geen shampoo of iets gebruiken. En kom dan maar met een handdoek om je hoofd terug, goed?'
'Okay mama.' Ze kijkt me met een lief gezicht aan.
'Nou hup, ga je nu douchen!'
Ze grinnikt en loopt dan snel naar de badkamer.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het spijt me zo erg!!!
Echt waar!!
Sorry voor het lange wachten!!!
Ik heb al weer een lekker lang hoofdstuk klaar!
En als het jullie lukt om voor morgen, 19.00 uur 20 votes en 3 comments te hebben, dan upload ik morgenavond Hoofdstuk 53 ;)Good luck xxx
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
Fiksi PenggemarHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...