Hoofdstuk 9

2.3K 53 1
                                    

Megan ziet er prachtig uit. Ze heeft een donker rood strapless jurkje aan, dat tot net boven haar knieën komt. Ze heeft matte, zwarte pumps aan en haar mooi krullend haar heeft ze gewoon los hangen.

Ze blijft een beetje twijfelend voor me staan.

'Wow...' Dat is het enigste wat ik kan uitbrengen.

'Do you like it?' vraagt ze zachtjes. 'Wow..'

Gelukkig helpt Eleanor een beetje door Megan zachtjes naar buiten ze duwen. Ik pak Megan's hand vast. We lopen samen naar de auto. Ik houd als een echte gentlemen de deur voor haar open. Ze stapt voorzichtig in. Ik loop snel naar de andere kant en stap ook in. Ik kijk haar aan.

'Niall?' 'Hmm?' 'Do you like me?' Als antwoord buig ik me voorover en druk een zoen op haar lippen. Ze giechelt. 'I think that that means it's a yes.' Ik knik voorzichtig.

'You're the most beautiful girl in the world!' Ik merk dat ze bloost. Ik start snel de auto. De radio begint te spelen. Another Love van Tom Odell is erop. Ik begin zachtjes mee te zingen. Ik hou van dit liedje. Megan is mee aan het neuriën. Na 10 minuten rijden zijn we op de bestemming aangekomen. Ik stap uit en doe de deur voor Megan open. Ze stapt sierlijk uit de auto. Ik sluit de auto en pak haar hand vast.

'So, we're here.'

*Megan's P.O.V*

Ik stap voorzichtig uit de auto en trek mijn jurkje snel recht. Niall pakt mijn hand vast. We staan voor een enorm gebouw.

'So, we're here,' zegt Niall. Ik knik. Nog steeds ben ik naar het enorme gebouw aan het kijken. Niall trekt me voorzichtig mee. We lopen samen naar binnen. Binnen staat een mevrouw met een klembord ons op te wachten.

'Hello, your name please.' 'Horan, a table for 2.' Niall is opeens heel serieus.

De mevrouw kijkt even op haar klembord. Ze knikt, 'Follow me, please.'

Ze brengt ons naar een tafeltje dat dicht bij een podium staat. We gaan zitten. Ik kijk bewonderend om me heen. Het is hier adembenemend mooi! Niet veel later staat er een ober naast ons tafeltje. Niall bestelt te drinken voor ons. Ik weet niet eens wat hij bestelt voor mij. Het maakt me ook totaal niets uit. Deze avond kan niet meer stuk.

'Niall?' Hij kijkt me afwachtend aan. 'I really like this.' Ik zie dat hij bloost. Hij is zo lief!

Als we ons voorgerecht ophebben, stapt er iemand op het podium. We klappen zachtjes. Niemand klapt hard hier. Het is een zeer sjiek restaurant. Diegene op het podium stelt zich voor. Het is Micheal Blunt. Ik kijk Niall aan. Hij glundert helemaal. Ik weet wel dat het een goeie vriend van Niall is. Misschien heeft hij me daarom meegenomen hierheen. Ik weet niet.

Al snel begint Micheal te spelen. Wij krijgen ons hoofdgerecht. Het is echt heerlijk!

Gelukkig speelt Micheal niet hard, dus wij kunnen nog gewoon zachtjes praten.

We zitten al een tijdje zonder eten en kijken allebei naar Micheal. Als Micheal's liedje is afgelopen begint hij te praten.

'A very good friend of me is here. And I wanna ask him to the stage. Niall, would you like to come?'

Ik kijk Niall verbaasd aan, was dit afgesproken? Niall staat op en loopt naar het trapje toe. Hij loopt naar Micheal toe en geeft hem een vriendschappelijke handdruk. Dan geeft Micheal hem een microfoon. Er worden ook opeens 2 stoelen bij gezet. Ik haal mijn wenkbrauw op. Gaat er gebeuren wat ik denk dat er gaat gebeuren?

'I'm here with a girl, Megan. I met her a few days ago, but I know.. I know that I never wanna lose her. I met her, because she is working for One Direction. When I saw her for the first time, I know that she was the one for me. Megan, do you think the same about me?' Hij heeft nog de hele tijd mij recht aangekeken. Ik voel dat ik tranen krijg in mijn ogen. Ik knik voorzichtig. Ik zie dat hij opgelucht adem haalt. Hij wenkt mij, ik moet naar het podium. Goshh, dat wordt wat.

Het voelt alsof het 10 kilometer lopen was, terwijl het maar 10 meter waren. Met behulp van Micheal loop ik het podium op. Hij loopt met me mee naar Niall. Het eerste wat ik doe is hem een dikke knuffel geven. En daarna een zoen. Ik hoor de mensen in de zaal 'Awhh!' zeggen.

We gaan op se stoelen zitten en Micheal begint weer te zingen. We houden nog steeds elkaars hand vast.

Als Micheal 2 liedjes heeft gezongen, staan we op en lopen weer naar onze stoelen. Onderweg wensen veel mensen ons geluk met onze liefde.

Als we weer aan onze tafel zitten krijgen we ons nagerecht. Het is een heerlijke warme wafel met vanille ijs en warme kersen. De ijs is dus al snel gesmolten.

*Niall's P.O.V*

Ze knikt ja. Ze knikt JA!!! Van binnen juich ik helemaal, maar ik laat het niet zo merken. Ze komt voorzichtig naar het podium gelopen. Micheal helpt haar erop. Ze komt naar me toe gelopen en geeft me een knuffel en een zoen. We gaan op de stoelen zitten. Micheal zingt een paar liedjes en dan lopen we weer terug om ons nagerecht op te eten. Maar het enigste waar ik aan kan denken is Megan. Megan, Megan en Megan.

Het is 23.00 uur als we in de auto stappen. We zijn allebei doodmoe. We rijden snel naar Megan's huis. Megan is half in slaap gevallen. Ik maak haar "wakker" door haar een kusje op haar neus te geven. Ze schrikt.

'Hahah, you're always shocked!' Ze kijkt me niet-begrijpend aan. 'De eerste keren dat je ons ontmoette, schrok je meestal. Het is schattig als je schrikt.' Ze haalt haar wenkbrauwen op. Ik stap uit en doe ook haar deur weer open.

Ze stapt uit, en loopt maar haar voordeur.

'Niall, thank you so much for this evening!' Ik glimlach en druk een zoen op haar lippen. Zo staan we een tijdje voor haar deur. Ik geniet van dit moment. Hmmm, wat voelt haar tong toch lekker zacht aan. Dan trekt ze zich terug.

'I'm going to sleep. See you soon, sweetheart.' 'Goodnight, and sleep well.' Ik geef haar nog een laatste zoen op haar neus en draai me dan om naar de auto.

Ik vang nog een laatste glimp van haar op als ze de deur achter zich dicht trekt. Ik start de auto en rij naar huis. Of ja, het 1D-huis.

Als ik even late naar binnen loop, word ik van alle kanten besprongen?

'Omg, Niaallleerr!! What did she sad??'

'Was her answer yes?'

'Tell us everything!'

En nog veel meer van dat. Ik gebaar dat ze stil moeten zijn. Iedereen kijkt me afwachtend aan. Dan knik ik ja. Eerst is het even stil, maar dan begint iedereen te schreeuwen en te gillen. Louis grijpt me vast, sleurt me mee naar de bank, en dan komen de andere er ook bij liggen.

'Tell us everything!!' Louis staat als een klein kind op de bank te springen. Ik gebaar dat ze weer stil moeten zijn. We zitten met z'n vijven op de bank en het is muisstil. Dan begin ik met vertellen over vanavond...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zooo weer een nieuw hoofdstuk. Deze keer niet zo lang. Please laat me weten wat je van mijn verhaal vindt! Ik ben namelijk super benieuwd!

Gaat er iemand van jullie in Nederland naar een concert op 24 of 25 juni?? Ik ga de 25e met 2 vriendinnen!!

En wow! Al 107 reads! Super blij!

En je weet, Vote & Comment & Promoot!!!

Love ya all xx

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu