'What's wrong with Lux?!', zeg ik geschrokken.
'She's ill. And I have no idea what's wrong with her. Can you come with Megan. Or Megan only, just someone has to come.'
'Yes sure. We're coming. Are you in your hotelroom?'
'Yes I'm.'
'Okay, just wait.'
Ik hang op en wil naar de badkamer lopen om te vragen of Megan al klaar is, als ze net de badkamer uit komt lopen.
'What's up? I heard you talking very loud and stressed.'
'Lou called me. We have to go to her hotelroom. Lux is ill, and she doesn't what she has.'
Megan kijkt me verschrikt aan. Zonder dat ze wat zegt pakt ze haar spullen bij elkaar en loopt naar de deur.
'Are you coming or not?'
Ik doe snel mijn schoenen aan en volg haar. Wij slapen op de 4e verdieping, Lou en de rest van de staff slaapt op de 3e verdieping. We rennen naar de trap en vliegen naar onder. Niet echt vliegen natuurlijk, maar gewoon heel snel lopen.
Megan klopt bij Lou aan, en Harry doet open.
'So hello.' Hij laat ons binnen, ik hoor Lux al huilen. Ik zie Lou en Lux op bed zitten. Ik loop naar ze toe en neem Lux van Lou over.
'Shhh, Lux I'm here. Don't cry please. Is there something hurting?'
Ze wordt een beetje rustiger.
'My sto-stomach,' snikt ze. Megan komt naast me zitten.
'Maybe it's better to call a doctor. Or someone who can check her.'
Ik knik.
'I already called a doctor. He'll be here in a minute,' zegt Harry.
'Megan? Can you do everything alone tonight?', vraagt Lou.
'Yes, ofcourse! And Magalie can help me too. So you can go with Lux.'
Lou kijkt opgelucht. Net op dat moment klopt er iemand op de deur. Omdat ik Lux vast heb, loopt Megan naar de deur. Het is de dokter.
'So, I've heard that here was a little girl who was crying and jelling?'
Hij kijkt ons aan, maar richt zich dan op Lux. Hij doet wat testjes, terwijl Lux nog steeds op mijn schoot zit, en gaat dan weer rechtop staan. Hij schraapt zijn keel.
'Yeah, so, the problem is... She has to come with me to the hospital. I'm afraid that I can't help her. But in the hospital they can.
So the best thing what you can do,' de dokter kijkt Lou aan,' Is to take her to a hospital.'
Iedereen is stil. Dit hadden ze niet verwacht. Maar als dat het beste is, dan moet dat maar.
'Okay, it's the best thing what I can do.'
Lou staat op, pakt haar tas, propt er nog wat spullen in en loopt dan naar me toe om Lux over te nemen. Het is doodsstil in de kamer.
'Lou, I really wanna come with you, but I can't. I'm sorry..,' verbreekt Harry de stilte. Lou knikt dankbaar. Ze doet haar jas aan en doet ook Lux haar jas aan.
'Goodluck tonight, and have a lot of fun.'
Ze draait zich om en loopt met de dokter de hotelkamer uit. Iedereen blijft verbijsterd achter.
*Megan's P.O.V*
Wow, dit is heavy. Ik zit weer in mijn eigen hotelkamer. Ja, ik deel de hotelkamer met Niall, maar hij is nu even naar de lads om het te vertellen. De rest zal ook wel schrikken.
Het is nu alweer een half uur geleden dat Lou is vertrokken met Lux naar het ziekenhuis. En over een half uur moeten we in de arena zijn. En als ik eerlijk moet zijn, ik heb er helemaal geen zin in. Want, zonder Lou... Zonder Lou is het gewoon niet hetzelfde. Ik vind het helemaal niet erg dat ik met Magalie moet samen werken, ik bedoel het is mijn liefste nichtje, maar met Lou had ik in korte tijd een hele sterke band. En we begrepen elkaar zo goed. Het is gewoon niet hetzelfde. Totaal niet hetzelfde.
Ik word uit mijn gedachten gehaald doordat er iemand op de deur klopt. Versust maak ik hem open. Het is Magalie.
'Heey, kom je mee? We moeten vertrekken..'
'Huh, wat.. Oh ja, is goed. Momentje, even mijn spullen pakken.'
Ik loop weer naar binnen, pak mijn mobiel van het nachtkastje, pak mijn tas. Stop mijn iPad erin, pak nog een aantal andere spullen en doe dan snel mijn schoenen aan.
An mijn kleren verander ik niets. Ik heb een basic outfit aan. Skinny jeans, zwart topje, baseballvestje, en mijn nieuwe Nike's. I love them! Make-up heb ik niet op, vond ik niet nodig. En sowieso, met vliegen heb je liever geen make-up op.
Oh en ik draag een snapback van Niall. Hij had die bijna laten liggen in het vliegtuig, en ik heb hem toen meegenomen. Sindsdien heb ik hem op. En ik moet eerlijk zijn, hij staat me niet verkeerd.
Magalie staat fijn te wachten tot ik klaar ben. Ze glimlacht als ze ziet hoe snel ik klaar ben.
'Ready? Let's go! Ik heb er wel zin in, jij?' Ze ratelt maar door.
'Ja! Ik heb er ook wel zin in! Alleen zal het wel anders zijn, zo zonder Lou..'
'Ja.. Snap ik..'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb deze keer vele punten om op te noemen..
1. I'M SO SORRY!! Ik voel me slecht. Echt waar. Ik heb sinds vorige week zondag niets meer gepost. Echt, ik voel me slecht. Maar goed, dat komt door die k*t PWW...
2. Ja, ook mijn ideeën waren ook een beetje op. Oepss....
3. HET IS KERSTVAKANTIE!!!!!!!! {extra veel posten dus, alhoewel, ik zal woensdag missen niets posten... Eerste kerstdag namelijk hea.. Dus of het wordt dinsdag of donderdag. Trouwens, zijn er meiden (ik weet niet of er jongens zijn die dit lezen) die in Eindhoven wonen? Ik ga namelijk dinsdag met twee vriendinnen naar Eindhoven :) dus laat weten als we elkaar maybe willen zien ;)
4. OMG! IK HEB THIS IS US OP DVD EN IK HEB OUR MOMENT!!!! Begrijp je hoe blij ik ben? Hahahah, ik ben echt kei blij!!!!
5. Fijne kerstdagen! Ik hoop dat het allemaal goed gaat! En laat in de comments achter hoe jullie kerst vieren! Lijkt me leuk om te weten! Hihii :)
Lots of Love xxxx my little mofos!
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...