Hoofdstuk 25

1.5K 42 10
                                    

*Megan's P.O.V*

'Je moet samen met Magalie.'

Iedereen hapt naar adem. Magalie begint te giechelen. Ze heeft een beetje te veel op. Harry staat op zonder iets te zeggen en pakt Magalie's hand vast. Ze vertrekken de studio. En ja, Niall heeft een studio in zijn huis. Een kleintje maar, het is eigenlijk alleen een geluidsdichte ruimte, maar wij noemen het de studio, omdat hij daar zijn gitaren heeft hangen en zijn drumstel heeft staan. Maar terug naar het verhaal.

Harry en Magalie zijn nu al 5 minuten binnen. We zijn geduldig aan het wachten en doen ondertussen het spelletje "uitbeelden". Je kunt al raden wat voor een spelletje het is. Op dit moment is Liam iets aan het uitbeelden.

'Liking icecream!'

'Yeahh! We have a winner! Good job Perrie!'

Iedereen juicht en Perrie staat op om wat te gaan uitbeelden. Maar net als ze wilt beginnen gaat mijn alarm af.

'Guys! We gaan Harry en Magalie bevrijden! De 10 minuten zijn om!'

Achter elkaar aan lopen we naar de studio. Iedereen is muisstil, zodat Harry en Magalie niet merken dat we eraan komen. Niall loopt voorop, dan kom ik en achter mij loopt Louis, die zijn mobiel gebruikt als camera. Iedereen staat op een hoopje voor de deur te wachten totdat Niall de deur open doet. Eerst luisteren we even, maar we horen niets.

'Okay, 1-2.....3!!!!!!' Niall gooit de deur open.

'Gotchaa!', roept iedereen, maar niet lang.

We staren allemaal verbaasd naar Harry en Magalie.

'Uhh, hoi?', zegt Harry voorzichtig.

Ik en Magalie zitten in Niall's slaapkamer. Eigenlijk ook een beetje mijn slaapkamer, maar dat boeit nu even niet.

'Magalie, vertel het nu nog een keer, maar dan rustig.'

Ik heb mijn arm om Magalie heengeslagen die helemaal zit te trillen.

'Nou, zoals je weet heb ik een beetje last van claustrofobie. En toen ik hoorde dat ik in een kleine ruimte moest zitten, samen met Harry, begon ik al een beetje te trillen. Toen we eenmaal opgesloten zaten, leek het alsof de muren op me afkwamen. Harry merkte dat en probeerde me te kalmeren. En ja, van het een komt het andere. Hij kwam naast me zitten en hield me stevig vast om me rustig te krijgen. Toen ik eenmaal rustig was keek ik hem aan. En hij keek mij ook aan. En toen, toen zoende we.'

Oke, wow. Eigenlijk had ik ook verwacht dat het zo gebeurd zou zijn. Maar goed, Magalie was in tranen uitgebarsten toen we ze hadden ontdekt. Om haar te kalmeren had ik haar meegenomen naar de slaapkamer.

'Kom, even opfrissen in de badkamer en dan gaan we terug,' besluit ik na een tijdje. Ze knikt.

Met een zucht wordt ik wakker. Het is 2 uur 's middags, alweer. Niall ligt nog heerlijk te slapen. Ik pak mijn telefoon van mijn nachtkastje af en check twitter en facebook even snel. Niet veel gebeurd, heb er wel veel followers bij op twitter.

Gisteravond/vannacht was het even hectisch. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Alleen Denise is nu een beetje boos, geloof ik.

'Goodmorning sunshine,' hoor ik Niall met zijn schorre ochtendstem zeggen. Met een glimlach draai ik me om naar hem.

'Good afternoon. It's 2 PM.'

'Oh.'

Ik begin te lachen en geef hem een zoen. Hij glimlacht door de zoen heen. Voorzichtig vraagt zijn tong tot toegang. Langzaam laat ik hem toe. Ik kruip een beetje dichter tegen hem aan. Hij gaat met zijn hand door mijn haar heen. Ik laat mijn hand rusten op zijn borstkas.

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu