Hoofdstuk 3

2.7K 69 4
                                    

Het interview lijkt wel uren te duren. Ik wil weer terug naar Megan. Ik wil haar weer eens zien lachen.

Eindelijk, de interviewer maakt er een einde aan. Hij bedankt ons en loopt dan weg. Wij worden ook weer meegenomen naar onze 'dress-room'. Megan is met Lux aan het spelen. Ik glimlach. Zelfs als ze met Lux speelt is ze lief.

Ze kijkt op. 'Hi! How was it?'

'Terrible,' zegt Harry. 'I never had such a boring interview ever!'

'Hahah, okee... That sounds stupid.'

'Yes, it was stupid,' zegt Liam daarop.

Zayn en Louis waren ondertussen op de bank geploft en ik stond er nog steeds dom bij de te lachen.

Ik loop snel naar de kleedkamer om mijn comfy-clothes weer aan te doen. Dit zit veel beter.

'Uhh Megan?' begint Louis.

'Yeah, what's up?'

'We, the boys, are going out tonight. Would you like it to go with us? And maybe a friend of you?'

'What? Yes, sure!! Yeah, thank you so much! But who can I ask..?'

'Idunno. A friend? Another girl maybe? Then you're not the only girl..'

'Haha OK, that sounds great! I'm gonna call my friend Denise.'

*Megan's P.O.V*

Ze hebben mee uitgevraagd! Wauw! Dat had ik niet verwacht! Ze betrekken me echt bij de familie..

Snel bel ik Denise. Ze is ook Nederlands, maar ik heb haar in Engeland leren kennen. Ze heeft ook een studie hier gevolgd.

'Hello?'

'Hi Denise! Ik ben het, Megan.'

Hee Megan! Hoe is het?'

'Goed! Eerste dagje werk erop zitten. Heb je vanavond wat te doen?'

'Nee.. Dit is mijn enigste vrije vrijdagavond. Hoezo?'

'Je weet toch dat ik nu bij One Direction werk? Ze vragen mij uit, voor vanavond, en ik mag een vriendin meenemen!! Wil je meegaan?'

'OMG, opstap met 1D! Yes, ofcourse!! Hahah! Ik hoor straks wel meer he, ik moet nu gaan.'

'Hahha is goed! Spreek je straks! Doegg!'

'Tot vanavond! Doeii!'

'Yes, she is coming with us!' zeg ik blij.

'Haha jeej! Oh and Eleanor, my girlfriend, is coming with us too,' zegt Louis.

'OK, nice!'

Hij kijkt me lachend aan.

'Creap, I have to go boys! I'm so sorry!' roep ik geschrokken als ik zie hoe laat het is. Het is al 4 uur in de middag.

'Oh, that doesn't matter,' zegt Harry. 'We pick you and Denise up at 9 pm. OK?'

'Okiee, see you tonight!'

Ik heb zo'n zin in vanavond! Ben wel benieuwd hoe Denise het zal vinden.. Ze vind One Direction wel super leuk, dus ze zal in het begin even gaan fangirlen. Hahah, ik lach nu al met de gedachte.

'Uhh, excuse me. But where is Paul? He sad that he would drive me to my home..'

'Idunno, but let me drive you home,' zegt Louis.

'Alright!'

Snel pakt Louis de autosleutels en loopt met me mee naar de auto. Binnen een kwartiertje ben ik weer thuis. Louis reed goed door.

'Thank you so much! See you tonight!'

'Hahah, you're welcome! See you!'

Ik loop snel naar binnen want het begint te regenen. Mijn kapsel mag niet verpest worden.

Als ik eenmaal binnen sta gaat mijn telefoon over.

'Hello?'

'Hee! Met Denise! Ff een vraagje over vanavond. Waar gaan we eigenlijk heen?'

'Uhh, goeie vraag. Ik zou het niet weten.' Daar heb ik zelf ook niet over nagedacht. 'De jongens zullen wel een club weten. Oh en we worden opgehaald bij mij. Rond 9 uur. Dus als jij rond 7 uur bij mij bent, kunnen we ons samen omkleden en die dingen.'

'Ja is goed! Dan ben ik rond 7 uur bij jou. Bestellen we dan een pizza ofso?'

'Joaa! Lekker! Ik zie je dan vanavond!'

'Oke, doeii!!

'Doegg!'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zo, weer een nieuw stukje! Wat vinden jullie ervan?

Sorry ervoor als het nu nog niet zo spannend is.. Dat komt of het volgende stuk of het stuk daarna. Maar het wordt echt nog wel spannend!!

Laten jullie weten wat jullie ervan vinden? En als jullie tips hebben, laat het gerust weten! Ik sta er voor open!!! En promoot mijn verhaal, hahahah!

Love yaa xx

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu