Ik word weer wakker als de deurbel gaat. We liggen nog in dezelfde houding als hoe we in slaap zijn gevallen. Megan draait een beetje, maar reageert niet echt. Als de deurbel nog een keer gaat stap ik toch maar op. Snel kijk ik wat ik aan heb, alleen een joggingsbroek. Goed genoeg. Ik slenter naar de deur, maar begin toch wat sneller te lopen als de ongeduldige persoon nog een keer aanbelt. Ik draai de sleutel om en maak de deur open.
'Goodmorning Niall!', roept Louis vrolijk.
'Louis, fack up. What are you doing here?'
'Oh, ik werd vroeg wakker en dacht laat ik eens gaan kijken hoe het met de twee tortelduifjes is. Heb je het niet koud trouwens?' Louis neemt me op van top tot teen. Kijk, ik heb eten meegenomen.' Hij houdt een zak van Starbucks omhoog.
'Ik zou maar snel zijn, want de koffie is bijna koud. Waar is Megan?'
Mijn god, wat kan die praten. Ik draai me om en loop terug naar de slaapkamer. Louis loopt vrolijk achter me aan, nadat hij de deur dicht heeft gedaan.
'Niall, who is that?', zegt Megan als ik de slaapkamer binnenloop.
'It's me!', roept Louis.
'Oh. Hello.'
'Well, you're very happy..,' zegt Louis teleurgesteld.
'I'm sorry Boobear. But I'm tired.'
'Oh, but I have coffee and donuts!'
Direct tilt Megan haar hoofd op. Ze kijkt verlekkerd naar de zak.
'Here.' Louis geeft de zak aan Megan en gaat ook op bed zitten. Megan haalt de koffiebekers eruit en geeft ze aan de eigenaar. Louis heeft de namen erop laten schrijven. Ik neemt direct een grote slok.
'Megan, be quick. It's almost cold.'
Megan kijkt me verstoord aan. Volgens mij was ze aan het genieten van haar donut. Ze heeft namelijk roze glazuur op het puntje van haar neus zitten. Louis heeft ook een koffiebeker vast en heeft de tv aangezet. Er is net het nieuws op.
'En ooggetuigen hebben gezegd dat gisteravond Niall Horan, van de beroemde boyband One Direction, een jongeman heeft aangevallen in een club. Mnr. Horan was daar met zijn vriendin Megan en de rest van de band. Het zou om Jordi Johnson gaan, een oude schoolvriend van Megan, de vriendin van Horan. Hier geeft hij een aantal antwoorden op vragen die we hem vandaag hebben gesteld.'
Megan en Louis, natuurlijk ik ook, staren met open mond naar de tv.
Het beeld springt om, en Jordi komt in beeld. Met een blauwe kaak.
'Mnr. Johnson, hoe is het gebeurd? Kunt u het precies uitleggen?'
'Nou, kijk. Ik ken Megan al sinds ik klein ben. We zijn in dezelfde buurt opgegroeid en hebben veel gespeeld vroeger. Toen ze hierheen kwam, voor One Direction, heb ik haar nooit meer gesproken. En via een goeie vriend van mij had ik kaartjes gekregen voor de club. En toen kwam ik haar tegen. Ik begon tegen haar te praten en we hadden een goed gesprek. Opeens viel ze tegen me aan, omdat een andere man haar duwde. Niet expres, maar toch. Ik ving haar op, maar net op dat moment kwam haar vriend, Niall Horan, eraan. Hij werd helemaal kwaad en sloeg me toen. Zo is het allemaal gebeurd. En als Niall dit ziet, ik bedoelde het niet zo.'
'OMG!', roept Megan. Louis zet snel de tv uit en kijkt geschrokken ons aan. Megan pakt haar telefoon van haar nachtkastje af en draait een nummer.
'Yes Simon?'
'I have a problem.'
'Did you saw the news?'
'Normal newssender. Yes. I'll wait.'
Ze tikt ongeduldig met haar voet op het bed.
'Did you saw it? I know!'
'What! Ofcourse not!'
'I know! See you in 30 minutes.'
'Yes, bye.'
Ik staar Megan aan.
'We have to there. In 30 minutes, with the boys. With all of the boys. And the girls..'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoofdstuk 30!!!! Ik ben er trots op!
Willen jullie in de comments achterlaten wat jullie ervan vinden? Ik ben namelijk zeer benieuwd!
Ik weet in ieder geval wel dat ik jullie zeer dankbaar ben! Zonder jullie zou ik allang gestopt zijn! Maar jullie gaven mij nieuwe moed! Jullie zijn mijn lieve mofos! (I love Niall, vandaar mofos ;)
Dus... Wat vonden jullie van het stuk van gisteren?
Hihii love you! X
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
FanfictionHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...