Als iedereen het op heeft besluiten we een film aan te zetten. Een komedie. Liam en Louis komen niet meer bij van het lachen.
Het is 3 uur 's nachts voordat iedereen naar huis gaat. Morgen hoeven we niet vroeg op, dus we kunnen uitslapen. We hebben alleen een interview op de radio morgenmiddag. We hoeven er niet heel fit uit te zien, niemand kan ons zien.
'Are you coming, Niall?' Hoor ik Megan roepen vanuit de slaapkamer.
'Yes, princes. Just wait a second,' roep ik terug. Ik zwaai Zayn en Perrie nog even uit en loop dan terug naar binnen. In de woonkamer ruim ik de laatste glazen op en doe alle lichten uit. Op mijn gemak loop ik naar de slaapkamer. Het licht in de badkamer is aan. Ik loop zachtjes erheen. Megan is haar make-up eraf aan het halen. Ze heeft haar ogen gesloten. Ik sluip voorzichtig naar haar toe, en sla mijn armen om haar middel.
'WHAAA!', gilt ze kei hard.
'NIALL! Do that never ever again!' Ze draait ze om. Ze kijkt me boos aan. Ik begin te lachen.
'That isn't funny at all! I realy shoked!'
'Megan, Megan, Megan.. Chill. And follow me.' Ik pak haar hand vast en trok haar mee. Ze stribbelde een beetje tegen maar volgde me toen toch. Ze moest wel, want ik had haar nog steeds vast. Ik viel op het bed en trok haar mee. Ik hoorde haar giechelen. Ik wist wel dat ze het leuk zou vinden. Ik kuste haar voorzichtig. Ze liet het toe. De kamer was gevuld met smakkende geluidjes. Niet veel later voelde ik haar tong. Ik liet mijn hand naar haar heupen glijden. Ze liet een geluidje horen dat ze het wel leuk vond. Ik trok haar truitje langzaam uit. Ze liet alles toe. Zij pakte mijn shirt vast en trok het ook langzaam uit.
Ik sla mijn arm om haar heen. Ze ligt al te slapen. Het is nu 4 uur, ik zou eigenlijk al lang moeten slapen. Maar dit, dit was een geweldig. En nee, voor iedereen die dit nu denkt. We hebben niet, je weet wel. Nee. Dat hebben we niet gedaan. Maar goed, genoeg over dat.
Ik ga nu lekker slapen, met een heel lief meisje in mijn armen. En met die gedachtes val ik in slaap.
*Megan's P.O.V*
Ik word wakker door een irritant geluid. Dan bedenk ik me dat het de telefoon van Niall is. Maar die ligt nog heerlijk te pitten. Ik reik naar de telefoon en pak snel op. Op het scherm heb ik al gezien dat het Paul is.
'Hello?', zeg ik met een slaperige stem.
'Goodmoring. Or should I say, good afternoon?', hoor ik Paul zeggen.
'Were are you talking about?' Ik praat zo zacht mogelijk om Niall niet wakker te maken en kijk op mijn eigen mobiel hoe laat het is. Ik geef een zacht gilletje.
'Fack. I'm so sorry Paul! We are going to prepare ourselfs right now.'
'Thanks. We'll be in 30 minutes at yours.'
'Okay, see you than. Thanks for calling.'
'Bye.'
'Bye.'
Ik druk het gesprek weg en kijk dan Niall aan, die door mijn gil is wakker geworden.
'What's up?', zegt hij.
'Niall, kom uit het bed. HET IS 2 UUR, S'MIDDAGS!!'
'Wow, wat? Dat kan niet.' Hij kijkt verschrikt omdat ik mijn stem verhefte. Maar zo bedoelde ik het niet. Ik ben niet boos op hem. Ik was alleen geschrokken omdat het al zo laat is, en hij moet over een uur live op de radio te horen zijn.
'Oh jawel. Kijk maar.' Ik laat de tijd op zijn eigen mobiel zien.
'Fuck..' Hij gaat met zijn hand door zijn haar en bijt op zijn lip. Hij is altijd zoo schattig als hij dat doet. Maar hij doet dat alleen op moment dat hij stresst of zenuwachtig is.
Opeens springt hij uit het bed en rent hij naar de badkamer. Ik haal mijn schouders op en loop naar de kast om me aan te kleden. Ik pak een zwarte skinny jeans en een zwart topje. Over het zwarte topje doe ik een bordeaux rood blousje overheen dat een beetje doorschijnt. En als laatste doe ik mijn zwarte sleehakken aan. En ja, ik hou van zwarte. Ook pak ik een gouden armband en mijn gouden oorbellen. Gewone knopjes, zodat het niet zoveel opvalt. Tevreden kijk ik in de spiegel. Dadelijk nog even mijn haar en make-up doen en dan ben ik klaar. Niall is nog steeds in de badkamer
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Weer een hoofdstukje erbij! Het is niet zo'n lang hoofdstuk... Sorry daarvoor!
Wie is de EMA's aan het kijken? Ik wel! Het is zo leuk! En Harry heeft de Best Look gewonnen! Whaaa! Proudd!
Bedankt voor het lezen! Doeiiixxx
JE LEEST
I Love My Job, Dutch Niall Horan Fanfiction
Fiksi PenggemarHet verhaal gaat Megan, een 18 jaar oud meisje. Ze is net afgestudeerd voor Visagie. Ze heeft al 2 jaar in Londen gewoond, maar komt eigenlijk uit Nederland. Nu krijgt ze te horen dat ze met de grootste Boyband mee mag op tournee. Maar er gebeurt ve...