Hoofdstuk 23

1.6K 47 9
                                    

*Niall's P.O.V*
We horen een lichte klap en staan daarna direct stil. En iedereen in de auto is ook stil. Paul stapt direct uit de auto en gaat kijken wat er aan de hand is. Iedereen blijft stil zitten en verroerd zich niet.
'Omg guys. Volgens mij hebben we iemand aangereden..', zegt Megan dan.
Ik kijk geshockt naar buiten. Nee, dat meen je niet. Als dat waar is, dan zwaait er wat.
Gelukkig stapt Paul weer in de auto. Hij draait zich om naar ons.
'Calm down boys. Er is niets ergs gebeurd. Het meisje dat op de grond lag was gestruikeld door een jongen die haar heel snel voorbij liep. En die klap, een straat verderop is iemand tegen een straatlantaarn aangereden. Vraag me niet hoe, maar daar kwam die klap vanaf. Er is dus niets ernstigs gebeurd. We kunnen gewoon verder rijden.'
Nadat hij zich weer heeft omgedraaid rijden we verder. Niemand zegt iets. Ookal hebben we niemand aangereden, we zijn toch een beetje in shock. Louis is degene die de stilte verbreekt.
'Gelukkig maar, er is niemand gewond door ons.' Ik reageer daar op door kort te grinniken.

Als we eenmaal in het cafeetje zitten is iedereen van de schrik bekomen. We hebben allemaal al wat te drinken voor ons en zijn de radiouitzending aan het nabespreken. Simon hebben we niet meer gezien.
Ik zit lekker te genieten van mijn cappuccino als Harry me opeens in mijn zij port.
'Look over there. That girl, who is she?' Hij knikt met zijn hoofd richting de ingang. Ze staat verlegen naast Simon te kijken. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Megan zit naast me te stralen.
'Megan, do you know who she is?'
'Huh what? Just listen to Simon. Then you know.'
Simon en het onbekende meisje komen dichter bij.
'Jongens, ik moet jullie iets vertellen.' Iedereen is direct stil en kijkt naar hun.
'Dit is Magalie. Jullie kennen haar niet, dus daarom zal ze zich even voorstellen.'
'Uhh, ja hoi. Uhh-zoals Simon zei, ik ben dus Magalie. Ik ben net zo als Megan 19 jaar oud, en ook het nichtje van Megan.' Terwijl ze dat zegt kijkt iedereen naar Megan. Ze wordt een beetje rood. En eigenlijk lijken ze ook wel een beetje op elkaar, als je goed naar ze kijkt.
'Ik kom Annabell vervangen, dus ik wordt jullie nieuwe stylist.'
Iedereen is weer helemaal stil. Man, dat komt niet vaak voor, zo op één dag..
'Well, welcome to the family Magalie,' verbreekt Harry de stilte. Hij staat op om haar een hand te geven. We volgen zijn voorbeeld en stellen ons netjes voor. Als Megan aan de beurt is om Magalie een hand te geven, zie ik dat ze een beetje vochtige ogen heeft. Ze knuffelen elkaar bijna dood.
'Magalie, ik heb je echt gemist! Wat fijn dat je nu met ons meegaat!'
'Ik heb je ook gemist, Megan.' Ze geven elkaar nog een knuffel.
Opeens hoor ik iemand heel hard 'Aahhhwww!' roepen. Louis. Had ik kunnen weten.

We zitten alweer een tijdje aan tafel te praten. Magalie is een hele aardige meid. Je kunt goed zien dat Megan blij is haar weer te zien.
Ik zit gezellig te eten naast Megan, naast Megan zit Magalie, naast Magalie zit Zayn en aan de andere kant van mij zit Paul. Tegenover mij zit Liam, tegenover Paul zit John, tegenover Megan zit Simon, tegenover Magalie zit Harry en tegenover Zayn zit Louis. En als ik het goed heb, vinden Magalie en Harry elkaar wel leuk.
We hebben net ons eten op als Simon opstaat.
'Jongens, vandaag was een fijne dag. Jullie hebben een goede radiouitzending gehad, en we hebben er een nieuw lid bij. Over precies een week is het zover, dan gaan jullie op tour. Daarom neem ik jullie volgende week mee, uiteten. Maar, alleen jullie jongens.' Hij komt mij, Zayn, Liam, Harry en Louis een voor een aan.
'Ik ben mega trots op jullie. Jullie hebben dit allemaal gedaan. Jullie hebben miljoenen fans over de hele wereld. En die gaan jullie ontmoeten. Voor iedereen die ik niet meer zie,' hij kijk Megan en Magalie even aan,'heel veel plezier op tour. Ik wens iedereen een fijne tijd, en ook een veilige tijd. Maak het niet te gek, maar doe wel wat je wilt.'
Iedereen begint te klappen als hij uitgesproken is. Het was een mooie speech. En het gaat inderdaad een te gekke tijd worden! Ik bedoel, mijn meisje gaat mee op tour! Wie wil dat nou niet?

Het is uiteindelijk 7 uur voordat ik thuis ben, Megan is naar haar eigen appartement gegaan met Magalie. Ze blijft er vanavond slapen, om bij te kletsen. Ik sluit mijn Iphone op mijn speakers aan, die door het hele huis verspreid zijn, en zet mijn favoriete muziek kei hard aan. Ik sluit alle gordijnen en ook de deuren. En dan, lekker douchen!
Ik weet niet hoelang ik eronder heb gestaan, maar ik heb wel rimpelige handen. Mijn haar is gewassen en ik ruik weer helemaal fris. Niet dat ik stonk ofzo, ik had me vanmorgen nog gewassen, maar toch. Ik ruik fris. Ik ruim de badkamer een beetje op en loop dan naar de woonkamer om een film te kijken. Ik check mijn telefoon even en zie dan dat ik 5 gemiste oproepen heb. 3 van Megan en 2 van Harry. Ik bel gauw terug.

'Hi Niall!'
'Hi sweetie! You called?'
'Yes, do you wanna go out? With all the boys and the girlfriends, plus Magalie?'
Ik hoef niet lang na te denken.
'Yes! Ofcourse! Where?'
'At Gutcha. You know, that club from Ronald.'
'Alright!'
'Okay, Harry will pick us up at 9, so we're at yours at 9.15.'
'Perfect! I'll be ready.'
'Okay, see you babe!'
'Bye bye.'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Woop woop! Weer een nieuw stukje!

Sorry ervoor, ik weet het. Het is geen spannend stukje, maar ik beloof je, de volgende wordt wel spannend!

En OMGUSH ik heb de 1K gehaald! Super bedankt daarvoor! I love you all!

X

I Love My Job, Dutch Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu