Prolog

26.7K 1K 198
                                    



- Czego chcesz Hemmings?

- Nie tak groźnie Muss, chciałem się tylko upewnić, że przeprosisz za nazwanie mnie dupkiem - odpowiedział.

Zaśmiałam się i podeszłam bliżej chłopaka.

- Jesteś dupkiem i nie zamierzam Cię za nic przepraszać - powiedziałam pewna siebie.

Chłopak lekko uśmiechnął się, ale na jego twarzy można było też ujrzeć lekkie zdziwienie moją wypowiedzią. Podszedł jeszcze bliżej mnie, a kiedy staliśmy tak blisko siebie, że nasze klatki się stykały, a ja czułam bijący od niego zapach nikotyny i wody kolońskiej, które razem tworzą ideał chłopak przycisnął mnie do szkolnych szafek, które znajdowały się za nami i szepnął:

- Ze mną się nie zadziera Ellie, nie chcesz mnie poznać z tej złej strony. Lepiej dla Ciebie po prostu mnie przeprosić, ewentualnie skoczyć na szybki numerek do jednej z toalet - musnął delikatnie moją szyje swoimi wargami, a ja zadrżałam.

- Zapomnij dupku, idź się pieprzyć z tanimi sukami. A i jeszcze jedno, mógłbyś trochę mniej na mnie napierać? Bo trochę wbijasz mi się w brzuch - powiedziałam z lekkim rozbawieniem.

Twarz chłopaka wyrażała zaskoczenie, a jego oczy zaczęły się niebezpiecznie błyszczeć. Kiedy odsunął się ode mnie, a ja chciałam odejść złapał mnie w tali nachylając się.

-Jestem niebezpieczny, kiedy stoję tak blisko dziewczyny, z którą już nie długo będę się pieprzył - szepnął z cwaniackim uśmiechem.

Historia o miłości pomiędzy dwoma zupełnie przeciwnymi osobami. Życie będzie im rzucało kłody pod nogi, ale gdy zrozumieją, że się kochają i bez siebie nie przetrwają będą o siebie walczyć, aby za wszelką cenę być razem.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszam na 1 rozdział, który niedawno się pojawił i mam nadzieję, że nie jest najgorzej.

Ale to dopiero początek. Do zobaczenia;)

My dick is dangerous./Luke HemmingsWhere stories live. Discover now