Clara
Vytřeštím na něj oči, přes rameno jeho mámy. Mateřsky mě svírá v náručí, štěbetá, pomalu mi jde hlava kolem. Než se vzpamatuju, sedím na pohovce, v ruce držím hrníček s kávou a pozoruju, jak se Liam objímá s tátou.
Dosedne vedle mě a omotá mi paži kolem ramen. Přitáhne mě k sobě těsněji a věnuje mi pohled alá „Já ti to říkal!" Propíchnu jej pohledem a po obědě, kdy se nám jeho máma omlouvala, že nás nečekala a podle svých slov, nás odbyla jen polévkou a směsí masa s rýží, jsem dokázala sedět na pohovce o poznání uvolněněji.Pobaveně jsem sledovala Karen, jak chvíli pobíhala po obývacím pokoji a přemýšlela, kam postaví květináče a vázu. Když měla hotovo, posadila se na pohovku naproti nám a s úsměvem si mě prohlížela.
„Už jsme si říkali, kdy nás seznámíš." Pronesl Geoff bodře a objal svou ženu tak, jak mě objímal Liam. „Z novin a z telefonátů, jsme se toho moc nedozvěděli." Přidala se Karen a spiklenecky se předklonila. „Nebo má tato návštěva skrytý význam?" „Skrytý význam?" „Nemá..." Kuňknu a pobaveně se na Liama podívám. Ještě chvíli mu trvá, než mu dojde, co tím Karen myslela. Protočí panenky a pobaveným hlasem se dotazuje, jestli už na ni lezou babičkovský pudy a co tak najednou, předtím na tohle téma nikdy nenarazila.
Ona se jen zaculí, trhne rameny a neřekne ani slovo. Místo ní se ocitneme pod palbou dotazů, ohledně dítěte od jeho táty.„Předpokládám, že jste oba v pořádku a sex vám není cizí." Vzplanu a Liam se začne topit kávou. „Zlato!" „Tati!" Karen i on, se na něj dívají pohoršeně, já se snažím splynout s pohovkou.
„No nečerti se, ale když jsme spolu volali, tak jsi mi řekl, že by sis s Clarou dokázal rodinu představit. A já bych si chtěl pochovat, zas malé miminko. Nejsme nejmladší." Pobaveně se šklebí a baví se mým výrazem, se kterým civím na Liama. Křečovitě se na mě usměje a zavrtí hlavou.
„Teď ne, pak to probereme." Mumle na půl pusy a když si odmyslím tuto trapnost, tak čas do večera, který jsme s nimi strávili, byl příjemný.Abych se necítila pořád tak trapně, Karen začala Liama se smíchem pomlouvat a teď to byl on, kdo hořel studem. Snažil se vyvracet vše, co řekla, všechny průsery, které udělal, omlouval a ke konci už tiše supěl.
„Jsi strašně škodolibá." Zaklonila jsem hlavu a uvolněně se o něj opřela. Zatímco on byl kouřit s tátou, já se šla osprchovat. Teď mi okusoval krk a nenápadně mi rozmotával osušku.
„A ty jsi – zase, nečekaně – nadržený." „Vžij se do mě, jsi nádherná." „Och, ty lichotníku." „Chceš si hrát?" „Myslíš tím, abych tebe týrala?" „Haha. Ne, jestli to chceš." „To nebo tebe? Hm?" Obrátila jsem se mu v náruči. „Mě." „Chci." Vysadil mě na sebe a položil do postele. „Jen nesmíš křičet." „Co když to nezvládnu?" „Tak budeš ráno snídat a budeš vypadat jako spařené rajčátko. Ložnice je sice na druhé straně chodby, ale hádám, že zvládneš křičet na celý dům."
Tlumil můj křik dlaní i svými rty, šeptal sám vyčerpaně, ať tolik nekřičím.... Zničeně se na mě položil a chytal dech. Pak se položil vedle a já se položila na něj.
„Jsem unavenější z tlumení tvého křiku víc, než ze sexu." Omluvně jsem jej líbala a šeptala, že za to nemůžu já, ale on. Smál se, oplácel mi polibky a když jsme usínala, doneslo se mi k uším, že to by mi šlo, užít si a vytuhnout. Nepatrně jsem se zaculila a opravdu usnula.
Měl pravdu, u snídaně jsem seděla tiše jako pěna a snažila se rozplynout. On ještě spal, já pomáhala Karen chystat snídani. Pobaveně se na mě otočila a s nevinným výrazem se zeptala, jak se mi tady spalo.
Při příchodu jeho táty, se můj stud prohloubil. Skenoval mi pohledem krk a ptal se, jestli jejich dům bude místem, kde bylo počato vnouče.
S radostí jsem se s nimi pak loučila u dveří, a těšila se do auta.„Nebylo to tak hrozný ne?" „Mohlo to být horší." Uznám a se smíchem do něj strkám, že teď není vhodné se líbat. Protočil panenky a hladil mě po noze. „Jednu, malou, no tak." „Jsi děsný! Řídíš!" „Viděla jsi Rychle a zběsile? Scéna „čum a řiď" ?" „Jistě, chceš machrovat?" „Chci pusu." Se smíchem se naklonil, držel levačkou volant a něžně mě líbl na rty. „Nic se nestalo." „Jen proto, že tu není provoz." „No je fakt, že ve špičce Londýna, bych to asi neudělal." Dusím smích, provokuji jej pohledem a on se po chvíli znovu naklání. Oplácím mu něžné polibky, něžně mě kousne a když posune hlavu, vidím jen řítící se na nás kamion.
„Liame!" „Kurva!" My byli na správné straně vozovky, ale řidič nereagoval. Ve chvíli, kdy jsem si myslela, že je všechno v pořádku, když Liam strhl auto do protisměru, došlo ke střetu.
ČTEŠ
Payphone in Central park
Fanfic"Je to šílený." "Ne, je to krásný. Neznáš ho, ale odpovíš na vzkaz... Třeba teď spolu chodí." Zaraženě jsem se zastavila a přehnaně něco hledala v kabelce. Odešly a já se přesunula na jejich místo...