+"Öğretmenim Kyungsoo oyuncağımı kırdı ! "
----
+"Öğretmenim Kyungsoo kalemimi kırdı ! "
----
+"Öğretmenim Kyungsoo topumuzu patlattı ! "
----
+"Hocam Kyungsoo sırayı kırdı !"
----
+"Hocam Kyungsoo öldürecekmiş gibi bakıyor ! "
----
+"Hocam Kyungsoo bizi dövdü ! "
----
+"Hocam Kyungsoo başlattı ! "
----
+"Hocam Kyungsoo kütüphaneyi yıktı!"
----
+"Hocam Kyungsoo tahtayı kırdı !"
----
Öğretmenim Kyungsoo bunu yaptı , öğretmenim Kyungsoo şunu yaptı , ığrıtmınım Kyıngsıı şıylı yıptı ....
Kyungsoo siksin sizi ! Yeter artık !
Ben Do Kyungsoo , 18 yaşındayım . Oldukça güçlü biriyim . Elimi neye atsam saniyesiyle kırmam , parçalamam ya da yok etmem bir oluyor . Bu yüzden çok kavga ettim . Hep dışlandım . Satansoo ... işte bu benim lakabım . Asosyalin bir pisliğin tekiyim . Bugüne kadar kaç okul değiştirdim artık saymıyorum ! Okullar kabul etmiyor beni , sicilim kabardı ...
Ailem çareyi şehir değiştirmekte buldu . Bu benim son lisem , son yılım . Umarım sessiz sakin bir yıl geçirebilirim . Tek isteğim bu ...
Arkadaş edinmeyi umursamıyorum . Sadece huzur ve sessizlik istiyorum . Sadece huzur olsa da olur .
Derin bir nefes alıp okulun kapısından içeri giriyorum . Sadece önüne bakıp yürü Kyungsoo . Kimseye bakma . Hadi biraz da gülümsemeye çalış . Az kaldı gireceğim okul binasına .
×"Hey yeni çocuk ! "
Siksin seni yeni çocuk ! Siksin ! Yine derin bir nefes alıp kalın sesin geldiği yöne dönüyorum .
×"Okulumuza hoş geldin . "
Karşımda yaklaşık iki metre olan mavi saçlı kepçeye baktım . Gülümsüyor muydu o ? Ah Tanrım sonunda düzgün bir liseye mi denk geldim ?
-"Merhaba . " sesim niye titredi ki !
×"Seninle çok eğleneceğiz . "
Kepçe kulaklı devenin lafıyla yanındaki bir grup salak da kahkaha attı .
Al işte ! Nah sana düzgün okul hayatı Kyungsoo !
Hızlıca okul binasına doğru yürüdüm . Lanet hayatım yine devam edecekti .
---------
Pek anlaşılmadı sanırım . Kısaca ;
Satan artı tsundere Kyungsoo ve ona aşık , şapşik ve zorba bir Jongin'e hazır mısınız? Peki onların ökküzlük çerçevesinde geçen ilişkilerine?
Sessiz ve kimseyi umursayan bir Sehun'u deliler gibi sevip kendini belli etmeye çalışan manyak Luhan, yıllardır kurduğu hayali gerçeğe çevirmeyi başarabilecek mi?
Piç ve popüler bir Chanyeol ile okulun inek öğrencisi Baekhyun arasında nasıl bir ilişki olabilir ki ?
Bunları merak mı ediyorsunuz?
Exo'nun lisesine hoş geldiniz o zaman ^-^ .
-----------
Biri beni durdursun 😂😂😂 . Dün feels ile yeni bir fic yayımladım . 13 ficim oldu . Tek sayıları sevmem . O yüzden bu fici de yayımlıyorum . Hem lise fici yazmakta istiyordum . Güzk kurguda buldum 😍 . Buna temmuzda başlayacağım O/ .
MeryemPnarba , EksoelciNeyvii ve choi_sehun alın size Dokai fici 😂😂😂 .
Hadi gittim ben kkkkkk .
22 - KiyomiKaizoku
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yin Love Yang
Fanfiction"Benim içimde bir sen var. Bunu biliyorsun değil mi?" "Evet ve sanırım bu yüzden sana aşık oldum Jongin." ------ "Sen benim aydınlığımsın. Ben de senin karanlığım." "Sehun-ah..." ------ "Saçlarımı okşasana Baekhyun." "..." ------ Denge olmadan düny...