AlanEgész hétvégén nem beszéltünk Jasonal a szokásos köszönési körökön kívül.
Egyszerűen az az este teljesen beleéget a tudatomba. Ahogy megölelt, ahogy megcsókolt, az illata, minden. Az emlék darabok amik visszatértek, még nem elég, hogy kiderítsem, mi történt velem. Jasont nem kérdezhetem, mert csak hülyének nézne.
Megállok a tükör előtt és végignézek magamon. Hosszú ujjú felső és hosszú farmer. Magam sem akarom látni a sebeimet, nem még hogy mutogassam.
-Alan, indulunk!- hallom Jason hangját a szobám elől.
-Megyek!- kiáltom vissza.
Kilépek az ajtón, ahol beleütközök Jasbe.
-Mehetünk- motyogom lehajtott fejjel.
-Rendben, gyere- érinti meg a hátam.
Elindulunk, de nem tudom fékezni a gyomromban tomboló feszültségek. Rossz előérzetem van, nagyon rossz.
Egész úton nem szólunk egymáshoz, habár biztos érzi, hogy valami nincs rendben velem.
Percekig hallom, ahogy levegőket vesz ahoz, hogy rákérdezzen a gondomra.
-Héj- áll meg előttem, mire összehúzom magam- Minden rendben? Sápadtnak tűnsz.
-Persze, jól vagyok- motyogom.
-Ha haza szeretnél menni csak szólj- néz rám biztatóan. Megrázom a fejem.
-Jól vagyok. Menjünk.
-Rendben- áll vissza mellém, én pedig elindulok.
Mihelyt meglátom az iskolát fellélegzek. Jason egyszer csak megtorpan mellettem, mire én is megállok.
-Mi az?- nézek értetlenül rá.
-Gyere- húz be maga mögé.
Nem értem mi baja lehet. A kapuba meglátom Jamest, aki rám vigyorog és int egyet. Esélyem sincs reagálni, mert már az épületbe találom magam.
-Héj- szólok az előttem haladónak- eresz el!
Megáll majd visszafordulva rám néz. Sóhajt egyet, majd elengedi a karomat.
Elindulok a szekrényemhez, zsebembe keresve a kulcsot, de sehol nem találom. Több percig keresem mire szerencsére a táskámba meglesz, de így is késni fogok az óráról.
Kinyitom az ajtót és sietős mozdulattokkal kiszedem a könyveimet, és már rohanok is fel. Kettesével szedem a lépcsőket, mikor megszólal a csengő.
Berohanok a terembe, ahol már tart az óra.
-Elnézést kérek- mondom lihegve.
-Hogy képzeli, hogy késik az órámról?- ripakodik rám a tanár.
-Nagyon sajnálom- hajtom le a fejem.
-Ülj a helyedre- int nekem, én pedig engedelmesen helyet foglalok.
Nem vagyok képes figyelni, mivel egész órán magamon érzem az többiek pillantását.
Óra felénél megunom és felteszem a kezem.
-Tanár úr- mondom halkan- kimehetnék?
Komor arccal bólint, majd visszafordul a táblához.
Felállok és kisétálok a teremből.
A mosdó felé veszem az irányt, de amikor benyitok meglepve tapasztalom, hogy nem vagyok egyedül.
James néz vissza rám egy fejkendőt tartva a kezében.
YOU ARE READING
Melletted...Örökké -Befejezett- JAVÍTÁS ALATT
RomanceAzt hittem melletted maradhatok, de eltávolodtunk egymástól. Vissza foglak szerezni és vigyázni fogok rád. Megígérem. Örökre melletted maradok. (+18as részek, trágár beszéd, homoszexualitás)