Két nap. Két napja nem tudok semmit Alanről és ez kezd egyre jobban kiborítani. Úgy döntök felnézek hozzá máma is hátha találok valami, de eddig, mindig üres kézzel jöttem ki onnan.
Suli vége van. Elindulok a panelek fele, kezemben a telefonomat szorongatom. Megállok a kapu elött, majd lenyomom a kilincset. Benyomom a kódot, és elindulok a másodikra. Leveszem a kulcsot a helyéről, majd kinyitom az ajtót. Tegnap is voltam itt. Nem találtam semmit, de azt sejtem, hogy tudta, ez fog következni.
Mi van akkor, ha ő maga ment el? Lehet ő intézte így, de akkor miért nem szólt?
Sóhajtva leveszem a cipőmet, majd a kabátomtól is megszabadulok. Egyenesen a háló fele veszem az irányt. Kinyitom az ajtót, ami mögött minden úgy van ahogy itt hagyta. Nem nyúltam semmihez. Odasétálok az ágyhoz, majd leülök rá, a polccal szemben. Szemeimmel a könyveket pásztázom, amikor szemet szúr valami. Előre hajolva kiveszem a két könyv közé beékelődött borítékot.
"Eltünésem után Egy héttel Jason Graynek"
Össze szorul a torkom. Ez lehet a búcsú levele. Nekem írta. A könnyeim lassan érik a papírt. Lecsukom a szemem, és eldőlök az ágyon, és a szememből megállíthatatlanul folynak a könnyek. Nagy késztetést érzek rá, hogy kinyissam, de nem teszem. Ha hétfőig nem kerül elő talán, de addig nem.
Még egy ideig fekszem az ágyában a plafont bámulva, majd felkelek, hogy hazafele vegyem az irányt. Nem ártana a boltba is beugrani, mert az elmúlt két napban semmit nem ettem. Befordulok a sarkon az áruház fele, hogy elköltsem a maradék pénzemet is.
Belépek a hatalmas épületbe, és emlékek rohamoznak meg.
Emlékszem, amikor Alanal eljöttünk ide és ő beleült a kosárba, így kénytelen voltam tolni egészen a kaszáig. Akkor kiabáltam vele és mérges voltam rá, de most nem bánnám. Besétálok és a levesek fele indulok. Egy zacskós levest még el tudok készíteni. Talán. Leveszek a polcról egy maréknyi bögrés levest, majd elindulok fizetni.
Szerencsémre nincs sor, így hamar kiérek, és indulhatok haza. Beérve lerúgom a cipőm, és a kabátomat is felakasztom, bemegyek a szobába. Megfogom e levelet és elrakom a dobozba, ahol a többi holmit is tárolom. Tegnap raktam hozzá egy közös fotónkat is. addig is a szép emlékekre gondolok. Belegondolni is rossz volt abba, hogy elveszíthetem őt. Most mégis ez történik.
Kezembe veszem a képet, és megsimítom Alan arcát. Könnyeket, amik a szemembe gyűlnek, nem engedem lefolyni az arcomon. Erősnek kell maradnom. Visszateszem a helyére a dobozt, majd kimegyek megcsinálni az ebédemet.
A telefonommal a kezemmel elkészítem magamnak a levesem. Amíg várom, hogy ehető legyen, megnézem a telefonom. Semmi hír. Ledobom az asztalra, ám ekkor üzenetet jelez. A szívem hevesen kezd zakatolni, ahogy meglátom ki írta. Alan. Remegő kezekkel nyitom meg, majd olvasom el.
"Hiányzik? Vicces"
Ezt biztos nem Alan írta. Megnyomom a hívás gombot, és a fülemhez emelem. Nem veszi fel. Újabb üzenet. Megnyitom, most hangüzenet jött. Fülemhez emelem a hangszórót, hogy jobban haljam. Szemembe könnyek gyűlnek, ahogy meghallom mi van felvéve.
"Ja...Jason"
Rögtön felismerem. Ő az. Tehát él, és valószínűleg elrabolták.
"Mit akarsz tőlem?"- írom vissza
"Én semmit. Vissza akarod kapni?"
"Igen"- ütöm be remegő kezekkel.
"Rendben. Szombat 9óra. 8000$. És vissza kapod"- jön az üzenet
Ennyi pénzt nem tudok előszedni 4 nap alatt. Lerakom a telefonom, és a pulthoz sétálok, hogy megnézzem mennyi pénzem van itthon. 80$.
Ezzel nem megyek sokra. Felnézek az órára. Este 6. Talán még van időm visszamenni Alanhez hátha nála van némi pénz. Meg fogja érteni. Felkapom a kabátom, és teljes erőmből rohanni kezdek.
Szerencsémre valaki pont akkor akar kijönni, amikor én odaérek, így be tudok menni a házba.
Lift helyett a lépcsőt választom, úgy gyorsabb.Kinyitom az ajtót, majd a konyhába lévő ládához megyek, ahol a pénzét tartotta.
3000$ találok itt. felkapom, és a zsebembe nyomom. bemegyek a hálójába, és benézek a párnája mögé. megtalálom a tárcáját. 500$. 3500$-rom már van. zsebre rakom és elindulok haza. Majd összeszedem valahonnan a pénzt. Sikerülni fog! Sikerülnie kell!
Sziasztok!
Tudom rövid rész lett, de remélem azért tetszik.
YOU ARE READING
Melletted...Örökké -Befejezett- JAVÍTÁS ALATT
RomanceAzt hittem melletted maradhatok, de eltávolodtunk egymástól. Vissza foglak szerezni és vigyázni fogok rád. Megígérem. Örökre melletted maradok. (+18as részek, trágár beszéd, homoszexualitás)