Ӝ26Ӝ

559 52 5
                                    

El sem hiszem, hogy ezt csinálom. Pontosabban nem is tudom miért teszem.

Lenézek a mellettem menetelő barna ebre, aki lelkesen csaholva követ mindenhova. A menhelyen azt mondták, hogy ez a kutya nagyon nyugodt és nem lesz vele semmi probléma. Hát majd meglátom.

Belépünk az épületbe, így lehajolok, hogy felvegyem.

-Maradj csendben, érteted?- mondom neki komolyan- meglepetés leszel-indulok meg felfele.

Hamar felérünk, így leteszem a földre, amíg kinyitom az ajtót.

Belépek az előszobába, ahonnan már a mögöttem belépő kutya futna is, de időben elkapom a grabancát.

Belépek és alaposan körbekémlelek, nehogy idő előtt Alan esetleg meglásson minket, de minden jel arra utal, hogy a szobájában van.

Megállok az ajtaja előtt és lerakom a kutyát a földre.

-Ül- suttogom neki- maradj itt, rendben?

Miután teljesítette a parancsom, bekopogok és elhátrálok annyira, hogy ne lásson meg.

Az ajtó kinyílik, én meg feszülten várom a tettem eredményét.

Először csak körbe néz, de le nem. Már csukná be az ajtót, amikor lenéz és a szemei nagyra kerekednek.

-Istenem!- guggol le hozzá- de aranyos vagy- kezdi el simogatni.

-Tetszik?- kérdezem előlépve.

Nem válaszol, csak felpattan, majd pár másodperc múlva a nyakamba landol. A falnak döntöm, hogy meg tudjam támasztani, ám érzem, hogy így nekem hamar problémáim lesznek, ezért lerakom a földre.

-Köszönöm- fúrja az arcát a mellkasomba- annyira köszönöm.

-Jól van, menj játssz vele- intek neki, eltolva magamtól. Bólint és besiet a szobájába, maga után hívva az új barátját.

Elmosolyodom és a konyha fele veszem az irányt, hiszen enni azért csak kell.

Megállok az asztal előtt, de úgy döntök, inkább pizzát rendelek, az talán ehető lesz.

-Alan!- kiáltom el magam- rendelek pizzát, kérsz valamit?- minek kérdezem meg? Valószínűleg nem tudja mit lehet egy ilyen helyen venni.

-Máma az egyik osztálytársam valami g betűs dolgot evett. Adott belőle, de a nevére nem emlékszem-lép elő a szobából.

-Gyros- segítem ki.

-Aha, ilyent lehet kapni?- kérdezi

-Persze- kezdek tárcsázni- menj vissza addig a szobádba, szólok ha megjön.

Bólint, majd visszasiet a szobába.

Leadom a rendelést, majd leülök tévézni.

Husz perc múlva Alan is kijön a kutyával és a delfinével egyaránt.

Letelepedik a földre, és ölébe veszi a barna állatot.

-Elnevezted már?- kérdezem.

-Aha- néz rám- Totó.

-Ez honnan jött?- kérdezem ámuldozva.

-Csak úgy jött- von vállat.

Csendbe maradok, ép jókor, mivel csengetnek. Beengedem a futárt, aki percek alatt az ajtó előtt terem.

Kifizetem a pizzát meg a gyrost bepakolok az asztalra.

-Alan, gyere- szólok ki.

Bejön, majd az asztalhoz ülve kezdi el enni az ételét.

Melletted...Örökké -Befejezett- JAVÍTÁS ALATTWhere stories live. Discover now